Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4205
Hva gjør en, hvis man bor med en prostituert?

Har en som bor her, som egentlig ikke har økonomi.

Har så vidt penger til mat, har ikke penger til å betale strøm eller leieinntekter.


I og med at hun har sex med tilfeldige folk, som normale folk i Norge ikke ville akseptert, sammen med økonomiske situasjon... begynner å lure.


Vedkommende er fra utlandet, og ikke norsk stastborger - er fra et land hvor det er normalt og ganske akseptabelt å være prostituert.
Sist endret av itori123; 13. januar 2024 kl. 18:02.
Og hvilket forhold har du til denne personen?
Må du gjøre noe?
Hvorfor gidder du å ha en hore boende hos deg? Er det søstra di?

Jeg ville tipset politiet
Var nytt for meg. I hvilket land er det normalt og ganske akseptabelt å være prostituert?
Sitat av Ipeds Vis innlegg
Var nytt for meg. I hvilket land er det normalt og ganske akseptabelt å være prostituert?
Vis hele sitatet...
Øst europa, Russland, Afrika
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Øst europa, Russland, Afrika
Vis hele sitatet...
Trenger ikke dra lenger enn Danmark og Tyskland før det er langt mer liberalt enn her på berget.
Psykisk ustabil
Du kan risikere å bli siktet for hallikvirksomhet hvis du leier ut til en prostituert og er klar over, eller burde være klar over det.
Kilde: https://www.huseierne.no/hus-bolig/t...-prostitusjon/
Sist endret av Borderline; 13. januar 2024 kl. 18:45.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Øst europa, Russland, Afrika
Vis hele sitatet...
Og ja. Jeg er selv fra et land i Øst-Europa, men har aldri opplevd det som normal og akseptabelt. Selv om prostitusjon er mer åpenlys der. I Norge er det jo de bordell-massasjestudioene overalt.
Sist endret av Ipeds; 13. januar 2024 kl. 18:49.
Såfremt kidden har det greit nok og hun ikke lager noe bråk, ingenting. Da synes jeg du skal stikke nesa di et annet sted.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvorfor gidder du å ha en hore boende hos deg? Er det søstra di?

Jeg ville tipset politiet
Vis hele sitatet...
Hore? Jeg trodde vi var ferdige med denslags ordbruk. Pikk.
Hvis kostnader ikke dekkes er det jo en grei sak?
Satan så du graver OP, nå har du gjort deg selv en skikkelig bjørnetjeneste ved å ha blitt en hallik.
Jeg tror ikke på deg, og tror rett og slett du skaper potensiell problemstilling.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvorfor gidder du å ha en hore boende hos deg? Er det søstra di?

Jeg ville tipset politiet
Vis hele sitatet...
Å sagt hva? Prostitusjon er ikke ulovlig i Norge..
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvorfor gidder du å ha en hore boende hos deg? Er det søstra di?

Jeg ville tipset politiet
Vis hele sitatet...
Javel? Tipset dem om hva da? Det er ikke ulovlig å selge kroppen sin i Norge. Det er horekundene som bryter loven. Så det ville ikke resultert i noenting.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Javel? Tipset dem om hva da? Det er ikke ulovlig å selge kroppen sin i Norge. Det er horekundene som bryter loven. Så det ville ikke resultert i noenting.
Vis hele sitatet...
Det er ulovlig å ha noen boende hos seg hvis man har kjennskap/mistanke om at denne personen selger sex fra eiendommen.

Da er det hallikvirksomhet.
Både hoteller og utleiere er ganske obs på dette.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Javel? Tipset dem om hva da? Det er ikke ulovlig å selge kroppen sin i Norge. Det er horekundene som bryter loven. Så det ville ikke resultert i noenting.
Vis hele sitatet...
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Å sagt hva? Prostitusjon er ikke ulovlig i Norge..
Vis hele sitatet...
"Hei Politi. Det er noen horekunder nede i kjellerstua mi. Plis fiks det, eller så gjør jeg det selv".

Da tipper jeg politiet kommer en tur på besøk.


Men jeg ser jo nå at ingen i tråden ser problemet til TS, så da gidder jeg heller ikke å delta noe mer her. Lykke til TS.
Sist endret av IneartheDx; 14. januar 2024 kl. 10:18.
Jeg ville gitt fanden om det ikke var opplagt at hun solgte kroppen sin, at det sto køer fra andre siden av jordkloden inn mot døren. OM jeg forsto rett ut i fra tråden, så leier du til henne. Og det må man selvsagt være påpasselig med. Men intensjonen din er ikke å tjene penger på kroppen hennes.
Kan det hende at hun bare liker sex?

Hvis du ikke får leie er vel det et problem i seg selv, men finner det irrelevant ifht sexlivet hennes.

Ifølge straffeloven kan man straffes for hallikvirksomhet hvis man "leier ut lokaler og forstår at lokalene skal brukes til prostitusjon eller utviser grov uaktsomhet i så måte." https://lovdata.no/lov/2005-05-20-28/§315

Noe som ikke gjelder i ditt tilfelle, med mindre du har sett/hørt penger veksle hender.
Det er så lite kontekst og info fra TS her, så det er umulig å gi noe skikkelig svar…
Sitat av itori123 Vis innlegg
Hva gjør en, hvis man bor med en prostituert?

Har en som bor her, som egentlig ikke har økonomi.

Har så vidt penger til mat, har ikke penger til å betale strøm eller leieinntekter.


I og med at hun har sex med tilfeldige folk, som normale folk i Norge ikke ville akseptert, sammen med økonomiske situasjon... begynner å lure.


Vedkommende er fra utlandet, og ikke norsk stastborger - er fra et land hvor det er normalt og ganske akseptabelt å være prostituert.
Vis hele sitatet...
Hun er nok ikke eskorte, da du ville ha lagt merke til luksuriøse gjenstander, og hun ville i det minste ha betalt for leien og forsøkt å være så diskret som mulig. Her tror jeg du overtenker og fantaserer litt i ditt eget hode. Folk må da få lov til å ha dårlig økonomi og være glad i sex uten å bli mistenkt for å være eskorte selv om dem er Russland.
Sist endret av WierdoZ; 15. januar 2024 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er hun prostituert så kan du bli tatt for hallikvirksomhet eller å drive et bordell.

Har hun ikke råd til leiekostnader så få hun ut.
Det her høres mer ut som rasisme enn prostitusjon
Etter hva jeg har forstått utifra lovtekst skal det være ganske beviselig at man visste om prostitusjonen før man mottok penger. Det skal godt gjøres hvis man bare leier ut til en person. De fleste jeg ser som har blitt tatt for det har hatt mengder med leiligheter og drevet større bedrift av det.
Hadde vært greit med litt mer informasjon fra trådstarter før man gjør seg opp en mening.
Fysj! Betaler vel ikke skatt engang
Ring politiet og forklar situasjonen ut i fra at du ikke vil bli dømt for hallikvirksomhet..

Sett opp skilt på postkassa om at adressen ikke lengre brukes til prostitusjon og at adressen er overvåket..

Flytt ut..