Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 19904
Nei, jeg har ikke stjelt noe

Kjøpte en genser i dag, men dama bak kassa glemte å ta av alarmen. Jeg bor dessverre langt unna så får ikke dratt tilbake for å få den fjerna.

Den er helt rund og svart med golfballmønster, og er festa midt på genseren på innsia og utsia. Kan jeg bryte opp med kniv eller noe?
Sist endret av IpN; 9. august 2011 kl. 23:49.
Ville absolutt ikke satset på det. Skjedde det samme med meg, når jeg handla en genser fra Cubus. De sa at jeg måtte komme tilbake. Om du bryter den opp spruter det maling over hele genseren Så med mindre du vil ha en fargerik og stygg genser så forslår jeg at du drar å får den av.
Du må vel bruke magneter for å få den opp uten å ødelegge den.
Ikke gjør det. De spruter vannfast maling som Ruudi sier. Gå tilbake, vis kvitering og forklar situasjonen.
Er bare å bruke en sterk magnet. Letteste er vel å dra i en hvilken som helst kles- eller sportsbutikk og spørre om de kan fjerne den for deg. De kommer nok til å se rart på deg men..
En litt stor tang burde fungere fint .
Sitat av tissemannX Vis innlegg
En litt stor tang burde fungere fint .
Vis hele sitatet...
Tja, skal nok fungere det, spesielt hvis man har lyst på et fargerikt klesplagg.
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Hmm, er det maling inni alle disse? Noen som har erfaring med slike svarte runde alarmer jeg forklarte?
Det skal visst fungere å surre de inn i plast, for så å slå den av med hammer. Men om du har kvittering eller noe bevis, så er det jo bare gå tilbake å få den av.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Tja, skal nok fungere det, spesielt hvis man har lyst på et fargerikt klesplagg.
Vis hele sitatet...
Er han heldig får han et fint mønster!
Er det virkelig maling i alle typer alarm? Dette er nemlig noe jeg aldri har hørt før.
det er maling i disse...og de sitter så godt inntil hverandre at man får ikke klippet over metallpinnen med noen tang
har du flere litt sterke magneter kan du legge flere i en sirker rundt den tykkeste delen av alarmenog håpe på at de er sterke nok og mange nok til å åpne klypen inni. men du risikerer å ødelegge genseren som sagt med maling. og da nytter det ikke å komme tilbake med byttelapp. så det beste er og dra tilbake til butikken med kvittering...
eller du kan surre mengder med plastfolie rundt og prøve å brekke den av, men det er risky
Sitat av IpN Vis innlegg
Hmm, er det maling inni alle disse? Noen som har erfaring med slike svarte runde alarmer jeg forklarte?
Vis hele sitatet...
Hvis det er de svart/mørkegrå alarmene som hvor du ikke ser noen farge ampuler så tror jeg ikke det er er farlig. Hadde slike på intersport og var ikke farge i de vi hadde ihvertfall.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Det er ikke farge i alle, dette skjedde med oss en gang. Vi kjente noen som jobba på en random sportsbutikk så han tok den med og fiksa det når han dro på jobb.

Kanskje du kjenner noen ?
Denne kan kanskje hjelpe : http://www.youtube.com/watch?v=D0Rfb...eature=related

Edit: Her er det også mange andre forslag om videoen over ikke fungerer:
http://www.youtube.com/results?searc...n+ink+tag&aq=f

Sist endret av Mongotryne; 10. august 2011 kl. 00:16.
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Problemet mitt er at jeg bor dritlangt unna butikken i en anna by, så er liksom ikke verdt å dra tilbake kun for det.. Kan godt ta bilde av det, så kanskje noen her har jobba i butikk og vet om det er blekk i denne typen eller ikke?
Få opp ett bilde.
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Fant den på nettet: http://i00.i.aliimg.com/photo/454408...y_tag.summ.jpg

Edit: http://www.alibaba.com/product-gs/33..._golf_tag.html
Sist endret av IpN; 10. august 2011 kl. 00:15.
Ser ikke ut som det er maling i de.
Om du mot all formodning skulle være det fikser man det bare på den måtern man alt fjerner sånne mad maling på. Hold den under vann mens du fjerner den og malingen flyter til toppen av vannet. Og du får plagget ditt opp uskadd.
Men disse du linker til her tror jeg kun piper når de passerer et punkt i butikken.