Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1102
I går når jeg våkna merka jeg at galaxy tab'en min hadde fått litt vann på skjermen. Dessverre har det kommet inn i ladeporten også, for da jeg ikke fikk slått den på prøvde jeg å lade den uten noe hell. Nå så jeg at det har kommet litt sånn grønn farge inni der og på selve laderen som kommer på elektronikk pga fukt.

Spørsmålet mitt er om jeg kan få fjerna dette, og om det kan funke igjen om jeg gjør det? Eller er tab'en ødelagt nå?
The Nerdrager
Er ikke noe jeg ville prøvd å fjerne / bytte selv Du kan jo levere den inn, og sjekke om det er mulighet for å redde den? Du har vell ikke idiotforsikring på den anntar jeg?
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Nei har nok ikke det dessverre, og dekker vel ikke fuktskader uansett :/

Kjøpte den fra komplett, tror du de kan reparere den for meg?
The Nerdrager
Idiotforsikring dekker alt, garantien derimot vil ikke dekke det
Du kan jo sende inn email og sjekke om det er mulig?
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Yeah, får gjøre det.

Hvis ikke tenkte jeg prøve det som står her: http://www.ehow.com/how_6745769_remo...-contacts.html

Men man vet jo ikke, hele batteriet og alt kan jo være fritert nå.
The Nerdrager
Dersom du vil risikere det, så gå for det Skal ikke stoppe deg
Men dersom du ikke tørket tableten skikkelig før du satte i laderen eller skrudde den på, så er det nok en stor risiko for at batteriet, samt annet hardware kan være fritert.

Edi8t: ville prøvd å sende inn mail til Komplett først hvertfall Å se hva de har å si i saken.
Om du har funnet irr i ladeporten så kommer nok dette ikke fra vannet i dag, men av fuktighet over tid.