Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 897
I dag ble PSP2 annonsert, og den ser smooooth ut:
http://gamer.no/artikler/77476/dette-er-psp-2/

Den skal lanseres rundt jul 2011, mens Nintendo 3DS blir lansert i mars. Hvilken av dem blir den største suksessen, og hvilken skal du ha?

Er redd for at jeg må kjøpe begge
Vedder livet mitt på at 3DS kommer til å bli den store salgssuksessen. Ikke bare fordi den blir lansert før PSP2, men fordi den appellerer til ett større publikum. Jeg kommer garantert ikke til å kjøpe 3DS, men skal ikke se så langt vekk i fra at jeg eiger en PSP2 i løpet av 2012. Den har like kraftig motor som PS3'en, og man skal finne mange kjente spill på den, som Uncharted, Killzone, Little Big Planet, osv.
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Drømmen min er å kunne spille akkurat det samme spillet på PSP som på min PS3 med cloud saving. Så når jeg slår av Playstation min, kan jeg fortsette spillet på min PSP, og når jeg kommer hjem igjen er jeg der jeg slutta på PSP-en. Og spille call of duty over nett uansett hvor man er med 3G eller WiFi!

Håper analogstikkene føles like bra å bruke som på dualshocken.
Det samme sa vel Hideo Kojima på pressevisningen, og jeg er enig. Hadde dette vært en reel funksjon hadde dette vært en svært "pleasing" oppgradering. Meningen er jo å lage selve PSP'en så lik som dualshock kontrollen så som mulig, slik at det blir svært behagelig for de som har spillt playstation før. 3D funksjonen til den nye DS'en, blir sikkert motatt på samme måte som wii funksjonen, da den ble lansert. Kjekt, nyskapende og spennende, men som man fort blir lei av. Mulig jeg tar feil dog.
IpN
Awesome
IpN's Avatar
Trådstarter
Har en DSi og en PSP, og DSi'en er klart den jeg bruker mest. Det er vel egentlig utelukkende på grunn av at jeg synes det er helt forferdelige kontroller på PSP. Men med PSP2 blir nok dette ordna opp i, og siden jeg ikke bryr meg så særlig om 3DS er PSP2 det klare valget. Men, kanskje jeg slår til med en 3DS også :P
Om jeg ikke tar helt feil mener jeg å huske at prisen på en 3DS når den blir lansert i Norge, vil komme rundt 2,5-3.000.-, noe som er svært mye for en håndholdt konsoll, uansett om den tilbyr 3D eller ei. PSP2 har ikke kommet med noen pris enda, men vil tippe på at den vil gå for en 3.000.- til å begynne med, om ikke høyere.