Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 257
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal på rotasjons jobb førstkommende mandag. I mellomtiden studerer jeg på fritiden. Jeg fikk meg noen Aduvanz av en kompis som jeg har tatt tidlig om morgenen for å jobbe med skolearbeid.

Selv om jeg hater benzo har jeg i tilegg delt en krysser(rivotril) opp i omtrent 8 biter for å ta minst mulig for å sove bedre alle kveldene på rad Jeg er nå på den 3 dagen og skulle så gjerne fått gjort enda mer skolearbeid i morgen. Vil jeg merke det på mandag på jobb om jeg stopper med stimulantene på lørdag? Jeg er redd det ødelegger den naturlige kjemien i hodet for mye.
Nei det går helt fint om du har brukt normale doser.
Om du har holdt deg til å ta om morgenen så tror jeg ikke du vil merke all verden til den kjente avtenningen. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg aldri har dosert så fornuftig så deg, så dette er bare min teori basert på min egen kjennskap til amfetamin. Men om jeg hadde vært deg så hadde jeg tatt siste dose i morgen sånn at jeg hadde fått hele helga på meg til å komme meg. Det er godt mulig at du vil føle deg noe tyngre og treigere i kroppen enn normalt, men det burde gå fort over med tanke på at du ikke har brukt det lenge.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips folkens. Det skal siest at jeg og brukte Aduvanz oen dager i uken som var, men kun doseringer som er normale. Det skumleste antar jeg er rivotrilen, men dosene har vært ekstremt små. Og det skal faktisk ikke mer til en 1/8 del for å sove om jeg får kropslige spenninger av lisdexamfetaminen fant jeg ut.
Snille doser med amfetamin har svært lite negative effekter overhodet så ville ikke bekymret meg for det om jeg var deg. Det hadde vært noe helt annet om du hadde stuket i 3-4 døgn uten å sove, da hadde du fått kjenne på nedtur.
Litt komplekst det der med "nedtur" og jeg kan ikke skjønne annet en at det også handler mye om forventninger for
personlig opplever jeg aldri noen nedtur, verken fra amf eller meth, mens andre tydeligvis syns det er helt jævlig.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Litt komplekst det der med "nedtur" og jeg kan ikke skjønne annet en at det også handler mye om forventninger for
personlig opplever jeg aldri noen nedtur, verken fra amf eller meth, mens andre tydeligvis syns det er helt jævlig.
Vis hele sitatet...
Vil ikke kalle det for nedtur jeg heller egentlig. Men så hardt som jeg kjører på, hvor det ofte er flere måneder med daglig bruk, hvor jeg utelukkende går våken så lenge som mulig hele veien, så er det ganske så tungt å slutte. De to ukene som kommer i etterkant av en sånn periode så er jeg rimelig utkjørt, og kroppen føles nesten som om den er lagd av bly. Kan også ha en tendens til å gråte til tider, men dette har visst blitt den nye normalen for meg tror jeg, så vanskelig å bedømme om det kommer av pepperen eller om jeg bare er så følsom nå. Men alt dette er ikke spesielt krevende egentlig, og jeg føler ikke nødvendigvis det helt store behovet for å pakke innpå mer heller, for det henger gjerne mest sammen med uro og angst som gjerne bygger seg opp når jeg går nykter.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar folkens. Men hva med rivotril i små mengder? Jeg heller ikke kontroll på om jeg har tatt en 4 del, eller en halv hver kveld? (jeg sa feil når jeg sa 1/8 del. Jeg deler rivotrilen i omtrent 4 deler. Vil jeg føle uoverkommelig abstinens etter en ukes tid?
Nei, det vil du ikke.