Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10442
Hei, hvor lenge bør jeg ha pause etter hver gang jeg bruker amfetamin? (Feks en uke vis det er helgebruk?)
Snakker du toleransemessig eller helsemessig? Det er selvsagt å anbefale for helsens skyld at du tar det så sjelden som mulig.

Helsemessig er det jo selvsagt om å gjøre å ta det så sjeldent som mulig. Speed funker ikke som mdma, så det er ikke en sånn cooldown på samme måte.
Mener å ha lest at amf er temmelig nevrotoksis. Mdma er bare det under rette betingelser - det blir skadelig for nevronene ved høy nok dose, høy temperatur.
Så du burde holde deg så lenge unna som mulig, og ikke redosere for mange ganger ved bruk. Personlig holder jeg med unna speed, kun til m,
føler det ikke er verdt risikoen mtp avhengighet og bivirkninger.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Må ikke ha en pause eller hvit månde etterpå. Men andefales. Nyt det gode amf har å gi deg nå. Og kast tankene på mer i søppla når speed er «vanelig» eller gir deg stress i dteden for nytelse.

Liten rusefekt med heavy bieffekt.
Bon voyage
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av NoLimits Vis innlegg
Må ikke ha en pause eller hvit månde etterpå. Men andefales. Nyt det gode amf har å gi deg nå. Og kast tankene på mer i søppla når speed er «vanelig» eller gir deg stress i dteden for nytelse.

Liten rusefekt med heavy bieffekt.
Bon voyage
Vis hele sitatet...
Kanskje litt lurt å kule'n (gjerne med noe ) før det?

Veldig mange har rukket å bli kraftig psykisk avhengig når den straffer mer enn belønner

Men hva har dette med RC å gjøre. Legg den inn under vanlig rusmidler tråd e.l. istedet
Sist endret av illusion; 28. november 2017 kl. 22:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Profesjonell fuck up
19 6
Ta det så sjelden du klarer. Jeg tok det hver helg både fredag og lørdag i en periode på ett år. Jeg har angst fra før av og den gikk fra levelig til et helvete. Ble bedre så fort jeg kuttet ut.