Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6055
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som er kjent med disse syntetiske stoffene? De var populære for noen år siden værtfall, bestilte det på nett. Jeg brukte dette hver dag, til slutt brukte jeg ca 5 gram om dagen, kasta opp blod til slutt, og har aldri vært så avhengig av noe. Og nå 5 år etter har jeg fortsatt abstinenser, skjelver, svetter og er I dårlig form. Har også slitt med stive og vonde muskekler I hele kroppen siden jeg slutta med dette.. har prøvd å snakket med lege før flere ganger, men ingen virker å forstå hva jeg snakker om, de har altså aldri hørt om disse stoffene. Valium sobril osv tar bare litt av abstinensa, og nå er jeg så lei.. er det noen der ute som har samme problem?
5 gram JWH-018 om dagen? Det er jo nesten 1500 brukerdoser. Det kan du ikke ha gjort.
Har brukt disse, og mange andre, i meget utstrakt grad ja. Merka jeg ble hekta, våkna flere ganger om natta for å trekke (mye kortere ruseffekt enn cannabis) osv. Merka litt abstinenser også, men ikke over lang tid. Som rusen, opplevde jeg abstinensene som mer intense men også kortere enn naturlig cannabis.
Fem gram om dagen er latterlig mye om vi snakker rent stoff. Så mye at jeg har vanskelig for å tro på deg (uten at jeg sier at du lyver) :-)
ArbeidsledigProletar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
5 gram JWH-018 om dagen? Det er jo nesten 1500 brukerdoser. Det kan du ikke ha gjort.
Vis hele sitatet...
Trippa baller ved å drysse noen få milligram av JWH-022 på bongtrekk her og der, stiller meg bak denne..

5 g dagen? I herrejesus, det må jo ha gjort noe sjukt med hjernen din.
Vil heller foreslå at TS snakker om 5 gram med laced tobaccy...
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg snakker 5 gram om dagen ja. Hadde gratis tilgang, og overdoserte hele tiden,Røyka vel 3-5 røyk i timen til slutt, hadde så mye oppi røyken at det var så vidt det gikk an å få fyr på den. Første måndene når jeg brukte dette, eller første året for den del, så hadde jeg aldri trodd på det selv. Men hvorfor skal jeg lyve om det? Er ute etter tips og råd her. Og ja, det har gjort noe med hodet mitt, og kropp. Og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Når jeg var tom for synt som jeg kalte det, ble jeg desperat, brukte amf og heroin for å dempe abstinensene..
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Pleide å rulle røyk av tobakk og ha synt i.. overdrevet mye, jeg var så langt nede på denne tia at jeg ville sove hele tiden, derfor overdoserte jeg slik at jeg skulle sovne hver gang jeg Røyka omtrent, sovna med røyken I handa opp til flere ganger daglig, pulsen og alt var helt jævlig når jeg Røyka, andre ble redd av det. Men jeg drit I det så lenge jeg sovna eller ble helt borte..
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk er ikke noe nytt i Norge. Skal ikke være så alt for vanskelig fiske opp litt informasjon til en lege?

Få deg en henvisning hos lege til rette instans som kan gi deg hjelp av noe slag.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg snakker 5 gram om dagen ja.
Vis hele sitatet...
Har selv vært grisehekta på UR-144 for noen år siden, selv da klarte jeg ikke bruke mer en 500 mg på en mnd med røyking hver dag. Men brukerdosen på 2-3mg femdoblet seg mot slutten pga rask toleranse.
5g i pulverform? Dette virker utrolig fjernt mye for mange, men når man røyker syntetisk non-stop i flere år kan jeg tenke meg at man får ekstrem toleranse.

Sier meg enig i at du burde få henvisning til lege som er spesialisert innenfor RC, men ser det ikke er så lett å finne. Ikke gi deg for det. Oppsøk forskjellige leger. Håper ting ordner seg. Du er garantert ikke den første avhengige syntetisk cannabis misbrukeren.

Forresten, jeg fikk oppdaget endel føflekker etter syntetisk-perioden min. Er sikkert bare tilfeldig, men er nyskjerrig på om du opplevde noe lignende?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv vært grisehekta på UR-144 for noen år siden, selv da klarte jeg ikke bruke mer en 500 mg på en mnd med røyking hver dag. Men brukerdosen på 2-3mg femdoblet seg mot slutten pga rask toleranse.
5g i pulverform? Dette virker utrolig fjernt mye for mange, men når man røyker syntetisk non-stop i flere år kan jeg tenke meg at man får ekstrem toleranse.

Sier meg enig i at du burde få henvisning til lege som er spesialisert innenfor RC, men ser det ikke er så lett å finne. Ikke gi deg for det. Oppsøk forskjellige leger. Håper ting ordner seg. Du er garantert ikke den første avhengige syntetisk cannabis misbrukeren.

Forresten, jeg fikk oppdaget endel føflekker etter syntetisk-perioden min. Er sikkert bare tilfeldig, men er nyskjerrig på om du opplevde noe lignende?
Vis hele sitatet...
Nei, ingen føflekker på meg nei. Hva står RC for? Bor på en liten plass, der de ikke er så oppdaterte på ting, så må vite alt så jeg kan fortelle legen, så han kan henvise meg.. vanskelig dette altså..
Fikk veldig høy toleranse til slutt ja, ble ikke rusa til slutt. Ble bare "normal" I kroppen. Slutta å skjelve, svette osv.. ble dårlig med en gang jeg ikke Røyka..
ArbeidsledigProletar
Sitat av Urgebabe Vis innlegg
Nei, ingen føflekker på meg nei. Hva står RC for? Bor på en liten plass, der de ikke er så oppdaterte på ting, så må vite alt så jeg kan fortelle legen, så han kan henvise meg.. vanskelig dette altså..
Vis hele sitatet...
RC står for research chemical.
Ganske vagt uttrykk, men greia er at det ikke finnes noe særlig med forskning på disse stoffene, spesielt mtp bruk over tid.