Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1240
*insert tittel her*
Freaks, jeg begynner å bli bekymret for et miljø, der barn helt ned i 11 års alderen ruser seg. Hvorfor vil de gjøre noe slikt? Altså, jeg er for dekriminalisering og sånn, men så unge, er det for å være kul?

Vil gjerne ha DIN mening om rus som barn.

Her er det forøverig en artikkel i Varden.
http://www.varden.no/nyheter/barn-he...-seg-1.7531695
Sist endret av kodi4k; 10. september 2012 kl. 15:19.
Noen gjør det vel av akkurat samme grunn som meg og mange andre eldre, nysjerrighet osv. Vet ikke om det er så mye å diskutere, tror de aller fleste er enig i at det å ruse seg som barn er skadelig og trist.
Syns det bare er trist :/ har ikke noe imot 16+åringen som kanskje prøver seg på litt hasj osv men seriøst? nej...
Begynte og røyke weed/hasj som 14, fortsetter enda. Bare man klarer og sette grenser i en så ung alder syntes jeg det er greit, men det er få. men jeg klarte det og har holdt meg unna alt annet enn shit til jeg var 17, er 17 nå og har prøvd endel andre ting.

Men at barn under 16, eller for og si det sånn 18, burde jo ikke ruse seg, selvom jeg gjør det selv.

it's saad ;'(
Sosialt press, nysgjerrighet, rebelsk, dealere som driter i alder, lett tilgjengelighet, myter om at det er helt ufarlig.

Sitat av dragonborn Vis innlegg
Syns det bare er trist :/ har ikke noe imot 16+åringen som kanskje prøver seg på litt hasj osv men seriøst? nej...
Vis hele sitatet...
16 er for ungt det også, man burde ideelt sett vente til man er 21+, men realistisk sett til man er 18-19.