Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5455
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Hei freaks, kom over et nokså usedvanelig funn i dag; er rimelig kjempe sikker på at det er weed jeg har funnet, selvom jeg ikke har veldig mye kunnskap på området. Tok et dårlig bilde, kan se om dere får noe særlig ut av det:


Uansett, lurer på hvordan dere ville ha reagert på dette her?

Jeg har et liberalt forhold til rusmidler allá weed, og har testet en gang før (brunt), men fikk da lite til ingen effekt. Derfor frister det stort å fyre opp dette. Her kommer problemet: Jeg befinner meg nå i USA for å studere. Bor da på campus med tre room mates hvor av én av de vet om funnet mitt (gikk sammen med han da jeg fant det). Og de andre også har et nokså greit syn på weed. Konsekvensene av å bli tatt med weed er en tur på stasjonen og videre hjem, noe jeg MÅ unngå.

Så hvordan burde jeg gjøre dette? Noen tips for hvordan jeg kan stealth røyke dette uten å bli tatt på en skole med over 500 elever, knøtt små rom og delt bad? Om jeg eventuelt burde kaste det ut av vinduet, rapportere funnet, selge e.l?
Sist endret av LesPaul; 7. oktober 2012 kl. 06:03.
Fant weed på gata, wat do?
Vis hele sitatet...
Stikk ut et sted der du kan være i fred og røyk det om du vil - eller bare kast det.
Der er jo helt opp til deg selv om du vil røyke det eller ikke.
Gi det til en av romkameratene eller hiv det.
Røyk om du vil, men pass litt ekstra på.. Kjipt å bli hevet ut av landet på grunn av litt weed.
Du er redd for å bli busta for å røyke det, så tenker du å kanskje selge det? Verre med salg enn besittelse, vet du.

Mitt råd: Et det.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Du er redd for å bli busta for å røyke det, så tenker du å kanskje selge det? Verre med salg enn besittelse, vet du.

Mitt råd: Et det.
Vis hele sitatet...
Hmm, fristende. Er det ca én dosering på bildet? Klarer ikke gjøre noen spekulasjoner ved å veie det i hånda.
Sist endret av LesPaul; 7. oktober 2012 kl. 06:28.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Hmm, fristende. Er det ca én dosering på bildet? Klarer ikke gjøre noen spekulasjoner ved å veie det i hånda.
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig å determinere vekt basert på et bilde, men det ser ut som litt over ett gram. En brukerdose peroralt varierer normalt sett mellom 0,2 og 0,5 g, avhengig av personen som konsumerer den og produktet i seg selv. Her har du en del tips når det kommer til cannabis og mat.
Sist endret av Tawon; 7. oktober 2012 kl. 06:33.
Gå en plass du kan være helt alene. Bare hold deg unna folk hvis du kan risikere tillatelsen for å bo i landet. Dosen på bildet er kanskje fire ganger så mye som jeg ville røyket.
Jeg vil anbefalle deg å heller gi det til noen som er mer erfaren. Å innta cannabis et sted hvor du er redd for å bli bustet er ingen god setting, og spesielt ikke hvis du ikke vet hvordan du skal håndtere rusen. Alt til sin tid.
Ta buss til et område utfor byen med en ryggsekk stappet med god mat, MYE drikke (uten kullsyre) og bong/papers så finner du en plass der du er alene med god view å fyrer opp!
Vaporizer lukter ikke så mye, da
Ta deg en tur ut og røyk det? Easypeasy.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Hvor lenge varer rusen/veldig tydelig? Må passere vakter hver gang jeg entrer skolen.
Røyke rent?
Sist endret av LesPaul; 7. oktober 2012 kl. 20:40.
Hvis det er første ganga du får funk så ville jeg ventet minst 2-3 timer før du går forbi vaktene.

Vanskelig å si hvor mye som er i klipsposen da en ikke vet hvor kompakt det er. Men ser jo ganske kompakt ut på bildet, så kan være alt fra 1-3 gram. Jeg ville vært forsiktig med doseringen og heller lagd flere små jonaser, dermed kan du fyre en og vente litt før du evt fyrer en til.
hvis posen inneholder 1-3 gram som nevnt over ville jeg røyket 1/5 om jeg var deg (1/10 av posen i hver joint (2-3 joints)). Lag flere små joints og ta det gradvis.
Jeg opplevde i Amsterdam at jeg var ruset over 24 timer etter jeg tok en joint, så det spørs veldig hvor potent det er.
I Norge er jeg oftest høy i ca 2-3 timer, men etter denne tiden er det NULL problem å oppføre seg.

Røyk det rent ja. Drit i tobakk ihvertfall.

Lykke til
Sist endret av RealistDrømmer; 8. oktober 2012 kl. 22:43.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Mekka en liten rakker av en tom sigarett, føles meget liten dog. Tok ca én "klump" som vist på bildet og klipte det opp så fint jeg klarte. Stappet det så inn i den tomme sigaretten og klipte av filteret. fylte den rundt 75%? Venter nå kun på riktig øyeblikk til å ta noen trekk. Takker for alle innspill i tråden
Personlig ville jeg ikke rørt det. Antakligvis er det Weed, men du aner ikke hva amerikanske junkies stapper i seg av syntetisk herk eller annet faenskap som er druknet det i gift og pælmet fra seg i håp om at en stakkar skal dukke opp og død en smertefri død. sosiopatisk oppførsel? ja! men det finnes psykopater overalt, og selvom sjansen er liten og weeden mest sannsynlig konsumeres smertefritt er det en idiotisk måte a ta livet av seg på. Kom igjen du aner ikke hva det er, du sa selv du ikke hadde peiling, skaff deg litt kritisk sans så slipper jeg å fortelle deg at uidentifiserte substanser du finner gatelangs skal i ingen tilfeller slukes rått, uten en viss sikkerhet for at det du stapper i deg er "harmløst".

I tilegg risikerer du utvisning, noe som isolert sett et fornuftig menneske vil anse som tilstrekkelig grunnlag for tilbaketrekning av din planlagte røyke-session.

Jeg ville ikke anbefalt å levere det inn, personellet vil sikkert gjøre sine tanker om deg, når det viser seg at du identifiserte og plukket opp et ulovlig rusmiddel, selvom du sikkert honrores for at du leverte det inn.

Håper de to poengene jeg dro frem styrer deg inn på andre tanker, men avgjørelsen er din og hvis du konkluderer med at en ettermiddag i tåketilstand er verdt et potensielt fatalt utfall har du min velsignelse.
Hvis du absolutt vil fyre i USA, så kan du vel ta deg en tur til legen og få resept på medisinsk cannabis? Topp kvalitet er det også.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hvis du absolutt vil fyre i USA, så kan du vel ta deg en tur til legen og få resept på medisinsk cannabis? Topp kvalitet er det også.
Vis hele sitatet...
Det spørs vel hvor han studerer..
..og hvor lett det er for en student fra Norge å bare "få" resept på medisinsk cannabis.
Lever det inn eller kast det og nyt tiden din videre i USA uten frykt for å bli kastet ut.
Sitat av panda123 Vis innlegg

Håper de to poengene jeg dro frem styrer deg inn på andre tanker, men avgjørelsen er din og hvis du konkluderer med at en ettermiddag i tåketilstand er verdt et potensielt fatalt utfall har du min velsignelse.
Vis hele sitatet...
Men den tankegangen kan man jo ikke kjøpe fra noen mann ikke kjenner, fordi de muligens er en psykopat som har blandet det ut og har lyst til å drepe deg. Og realistiskt sett, alle som tar noen som helst form for dop kjøper engang i blandt av folk de ikke kjenner.
Sitat av krJo Vis innlegg
..og hvor lett det er for en student fra Norge å bare "få" resept på medisinsk cannabis.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ærlig talt ikke, men det skader ikke å prøve. Jeg vil ihvertfall fraråde TS å bruke narkotika så lenge han/hun befinner seg i USA.
Jeg ville spist det hvis jeg var deg, bakt muffins eller noe :P
Du er usikker på hva det er, du er usikker på hvordan du skal mekke det, du er usikker på hva det gjør med deg og du er usikker på om du får bli i landet og fullføre utdannelsen din dersom noen skjønner hva du driver med. LA VÆRE!

Du kan alltids få deg en fet joint sammen med gode kamerater og en fin playlist når du er tilbake i Norge om noen år.
Det er ikke gull, alt som glimrer.
Med mindre du ikke har peiling, for all del - hiv innpå! Hvis ikke, lar du være.
Sist endret av spykose; 13. oktober 2012 kl. 01:57.