Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1235
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=tnt2
imorgen er det meningen jeg skal kjøpe det av en fyr for 400 ståler... det er 32 mb ram .. er det en god deal? og er dette ett noenlunde ålreit kort? (skal spele CS)
spørr fordi jeg er 100% hardware-noob, og jeg vet det er endel av dere som har erfaring på dette området.

på forhånd takk,
deres gud, nso
Better than thou.
Ville heller kjøpt meg en geforce 2mx kort jeg hvertfall.. Billige er de og..
Det fungerer fint til å spille CS med, men har du tenkt deg mer krevende spill som max payne og slikt så er det ikke så bra...

For 400 kroner så får du et greit nok kort..
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Opprinnelig postet av Carlo
Ville heller kjøpt meg en geforce 2mx kort jeg hvertfall.. Billige er de og..
Vis hele sitatet...
billig = 400
400 < dyrt
nso = 0 kr
Jeg hadde TNT2 Ultra Deluxe for noen måneder siden, spilte både CS og MaxPayne med det. Så hvis du [edit]ikke[/edit] har god råd: Gå for det!
Sist endret av LurveLeif; 12. november 2001 kl. 14:07.
jeg spiller cs så det suser med ett nvidia tnt2 m64 kort, som er "søppel" versonen av tnt2, så ett ultra kort bør holde i lange baner, og kanskje du kan klokke det opp med Nvmax eller lignende program?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av nso

billig = 400
400 < dyrt
nso = 0 kr
Vis hele sitatet...
dette må jo bety at nso er grisebillig håhåh muligheter!

menne... det kortet der holder. en frende har en p3 500mhz med et slikt tntkort, og han kunne spille max payne i 1024x768 med alle detaljer på uten problemer.
spilte max payne på en p2 400 i 800x600 med ett supert gammelt tnt2 pci kort....... som jeg ennå bruker.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Opprinnelig postet av Gusto


dette må jo bety at nso er grisebillig håhåh muligheter!

menne... det kortet der holder. en frende har en p3 500mhz med et slikt tntkort, og han kunne spille max payne i 1024x768 med alle detaljer på uten problemer.
Vis hele sitatet...
så da skulle en amd 1500mhc egentlig gå greit da.. hm.. okok
Jeg spillte maxpayne uten problemer med et TNT 16mb kort, det var ikke et TNT2 en gang.