Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5147
Stoff: MDMA(?)
Sted: Hytte
Hvem: Bestevennina mi og en god kompis
Prøvd før: Hasj for lenge siden


Skulle prøve MDMA for første gang, hadde lest mange triprapporter og følte meg ganske sikker på at dette var noe som måtte prøves. Så vi kjøpte 800mg. Det så ut som en rosa pille som var blitt delt i noen biter. Så vennina mi tok 100mg, en halvtime senere tok hun 100mg til siden hun ikke merket noe. En time senere bestemte jeg og kompisen min for å ta. Hun sa hun følte seg chill men ikke noe mer enn det. Så jeg tok 100mg og 100mg til et par timer senere. Da tok det ca en halvtime og så merket jeg det. Jeg panikk, alt var hakkete når jeg gikk og hjertet mitt gikk fort, jeg klarte ikke å si noe så jeg satte meg ute på trappen, prøvde å drikke vann men måtte bare slippe vannflaska fordi jeg ikke ville holde den mer, samme med røyken vennina mi prøvde å gi meg, ville bare sitte der og se ned i bakken og prøve å ikke tenke på noenting. Var ubehagelig når de snakket til meg og det å svare var alt ubehagelig, så jeg bare sa jeg ikke ville snakke om det. Jeg gikk inn å la meg i senga, og det eneste jeg klarte å få fram der jeg lå var "jeg vil ikke dø". Trodde jeg skulle bli sinnsyk. Kompisen min kom å la seg ved siden av meg og holdt rundt meg i 15 minutter før det gikk over og alt ble chill. Alle slappet av, hadde det gøy og vi var veldig glad i hverandre hele kvelden. Men absolutt ikke noe lignende av hva jeg har lest på andre trip rapporter om MDMA, så jeg lurer på hva var det vi egentlig fikk oss tror dere?
Jeg syns det høres mer ut som en mild bad-trip. Dette har jeg sett flere ganger hos folk som har røyka for mye, uten at jeg kan garantere deg at det er det samme fenomenet.

De gangene jeg har røyka med noen som har bad-trippa, har det ofte utartet seg omtrent slik du beskriver det. Man blir ekstremt introvert, får skjelvninger/frysninger, havner lett i tanke-loops og får problemer med å sortere tanker, noe som gjør kommunikasjon, orientering og de fleste fysiske oppgaver krevende. I tillegg ser jeg ofte at folk kan bli veldig paranoide/redde, på grensen til et angstanfall.

Etter mine heller dårlige kunnskaper om Emma, mener jeg at en av de vanligste bieffektene ved stoffet er økt puls. Dette, i kombinasjon med angst/panikk og tanke-loops tror jeg kan være grunnen til at du ikke klarte å snakke, tenke ordentlig eller i det hele tatt holde noe. Det at du senere fikk dødsangst er også helst normalt i forbindelse med bad-trips.

Etter det jeg kan forstå ble du nok noe overveldet av rusen, noe som er helt vanlig. Til neste gang vil jeg anbefale deg å dosere mindre, men også være bevisst på hva du til enhver tid føler og tenker. Etter min mening er det fult mulig å unnga bad-trips ved å vite hvordan du skal takle dem.
Det er umulig å si hva du har fått i deg. Til neste gang så kjøper du deg et testkit, slik at du får testet varene dine.

Jeg tviler på at det er MDMA dere har fått tak i, eventuelt kan det være et produkt av fryktelig dårlig kvalitet (lite virkestoff). 200 mg MDMA kjennes ikke bare "chill ut", slik venninnen din beskrev det. 200 mg MDMA er ikke til å ta feil av, det er en massiv dose - spesielt for førstegangsbrukere. Hvordan oppførte venninnen din seg og hvordan så hun ut? Etter 200 mg ville hun hatt store pupiller, tygget/beveget mye med kjeven eller klapret tenner, mest sannsynlig hatt nystagmus (øynene rister), og hun ville vært ekstremt euforisk og tydelig ruset (typisk liten intimgrense, ta på personer, gi klemmer, snakkesalig, osv). Hadde hun noen av disse tegnene?

Du skriver at du først tok 100 mg, men ikke kjente noe. En førstegangsbruker skal kunne kjenne 100 mg MDMA.
1-2 mg/kg er anbefalt dose, og 1.5 mg/kg er normalt en grei dose for de fleste.

Når det er sakt så er det noen som får angst på oppturen på MDMA. Man kjenner hjertet slår, kroppen vet ikke helt hva som skjer slik at du kan få en følelse av at du er syk, man kan bli trøtt og føle seg uvell. Litt som om man står på kanten av et stup. Da er det viktig å bare "gi slipp". Når man først har kommet opp skal det veldig mye til for at man skal få en dårlig opplevelse, rett og slett fordi MDMA frigjører store mengder serotonin (gjør deg glad, "lykkehormon") og samtidig reduserer angst og usikkerhet.

Her er det mer info om MDMA:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=86181
Mange nybegynnere som har en tendens til å freake ut når de kjenner oppturen for første gang.
Har aldri gjort det selv, men vært vitne til et par episoder, men da er det som du sier at det blir chillere for de etterhvert, når oppturen er ferdig og turen begynner og stabilisere seg.
Høres ikke ut som noe spesielt annet etter hva du skriver. Kan jo forsåvidt være et eller annet RC også, men vanskelig å si
Sitat av randomize Vis innlegg
Det er umulig å si hva du har fått i deg. Til neste gang så kjøper du deg et testkit, slik at du får testet varene dine.

Jeg tviler på at det er MDMA dere har fått tak i, eventuelt kan det være et produkt av fryktelig dårlig kvalitet (lite virkestoff). 200 mg MDMA kjennes ikke bare "chill ut", slik venninnen din beskrev det. 200 mg MDMA er ikke til å ta feil av, det er en massiv dose - spesielt for førstegangsbrukere. Hvordan oppførte venninnen din seg og hvordan så hun ut? Etter 200 mg ville hun hatt store pupiller, tygget/beveget mye med kjeven eller klapret tenner, mest sannsynlig hatt nystagmus (øynene rister), og hun ville vært ekstremt euforisk og tydelig ruset (typisk liten intimgrense, ta på personer, gi klemmer, snakkesalig, osv). Hadde hun noen av disse tegnene?

Du skriver at du først tok 100 mg, men ikke kjente noe. En førstegangsbruker skal kunne kjenne 100 mg MDMA.
1-2 mg/kg er anbefalt dose, og 1.5 mg/kg er normalt en grei dose for de fleste.

Når det er sakt så er det noen som får angst på oppturen på MDMA. Man kjenner hjertet slår, kroppen vet ikke helt hva som skjer slik at du kan få en følelse av at du er syk, man kan bli trøtt og føle seg uvell. Litt som om man står på kanten av et stup. Da er det viktig å bare "gi slipp". Når man først har kommet opp skal det veldig mye til for at man skal få en dårlig opplevelse, rett og slett fordi MDMA frigjører store mengder serotonin (gjør deg glad, "lykkehormon") og samtidig reduserer angst og usikkerhet.

Her er det mer info om MDMA:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=86181
Vis hele sitatet...
Vennina mi hadde store pupiller, tygget/beveget mye med kjeve, nystagmus, øynene hennes gikk fram og tilbake og hun synes det var utrolig irriterende, dette skjedde først når pupillene hadde blitt mindre og hun hadde blitt litt full, ikke særlig tydelig ruset bare litt slapp i øya av og til og så at hu var litt dopa, snakket irriterende mye fordi hun sa det var så godt å snakke. Var også veldig glad i meg hele kvelden.
Du skriver at det så ut som en rosa pille som var delt opp i mange biter. Kan det være at du har fått en xtc tablett? Hvis du da har veid opp 100mg, har du ikke fått i deg 100mg mdma, det er jeg sikker på. Og jeg leste på forumet her i går eller noe at om en tar en for liten dose, kan mange få en ubehagelig følelse for at de ikke kommer skikkelig opp. Uansett, det er umulig for oss her å vite. Det blir bare synsing i øst og vest.
Sist endret av bacongull; 10. august 2014 kl. 23:20.
Mulig at det var xtc vi fikk. Men synes det var litt dyrt med 1000,- for 0,8
Siden det var en rosa pille og ikke et hvitt pulver/krystaller var det nok xtc.
Sist endret av Loffenius; 12. august 2014 kl. 14:27.
Sitat av powerpuffcat Vis innlegg
Vennina mi hadde store pupiller, tygget/beveget mye med kjeve, nystagmus, øynene hennes gikk fram og tilbake og hun synes det var utrolig irriterende, dette skjedde først når pupillene hadde blitt mindre og hun hadde blitt litt full, ikke særlig tydelig ruset bare litt slapp i øya av og til og så at hu var litt dopa, snakket irriterende mye fordi hun sa det var så godt å snakke. Var også veldig glad i meg hele kvelden.
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som ren MDMA.

Hvor lang tid tok det før pupillene ble mindre?
At den er rosa har ingenting å si. Jeg har flere ganger fått tak i rosa mdma. Til og med rød. Farger på stoffet er bare et kjennetegn fra de som har produsert den eller at den er smuglet i feks vinflasker. Det er krystallene du skal se etter, med tanke på at dette er det eneste muligheten til å identifisere mdma. Vanligvis gir dealeren krystaller i hel form eller små krystaller i kapsler.
Dette er helt klart ikke MDMA. Du får gigantiske pupiller av det, så enorme at det mer eller mindre sort/hvit i øyet. Dette høres for meg ut som enten en type RC eller meta/amf. Å innta noe man åpenbart ikke har peiling på hva er, hvordan skal funke og i det hele tatt ser ut gjør at alle varsellampene blinker.
Neste gang anbefaler jeg å kjøre et EZ kit som enkelt bestilles på nett , og er helt lovlig. Her kan du faktisk sjekke hva du har kjøpt, og dosere eller returnere alt etter hva du har fått.
Sitat av randomize Vis innlegg
Høres ikke ut som ren MDMA.

Hvor lang tid tok det før pupillene ble mindre?
Vis hele sitatet...

Der husker jeg ikke men kanskje 5 timer? eller mindre enn 5 timer
Sitat av powerpuffcat Vis innlegg
Der husker jeg ikke men kanskje 5 timer? eller mindre enn 5 timer
Vis hele sitatet...
Basert på alt det du har fortalt er det ikke MDMA dere har fått tak i.

Her kan du kjøpe testkit, så tester du varene dine fra nå av:
http://www.eztest.com/product/ez-tes...-b-and-more-2/ (tester ikke for renhet, men for om det i det hele tatt inneholder MDMA)

Sitat av M4X20 Vis innlegg
At den er rosa har ingenting å si. Jeg har flere ganger fått tak i rosa mdma. Til og med rød. Farger på stoffet er bare et kjennetegn fra de som har produsert den eller at den er smuglet i feks vinflasker. Det er krystallene du skal se etter, med tanke på at dette er det eneste muligheten til å identifisere mdma. Vanligvis gir dealeren krystaller i hel form eller små krystaller i kapsler.
Vis hele sitatet...
Det er veldig mange stoffer som kommer som krystaller. Så krystaller er ingen sikker identifikasjon på MDMA. Det er likevel sikrere å kjøpe krystaller enn piller, fordi krystaller er vanskeligere å blande ut med andre ting - likevel viktig å teste det man har fått tak i!
Støtter alle som sier at VELDIG lite tyder på at dette var MDMA...

Dessverre er det utrolig mange kyniske drittfolk som enten selger til uvitende dealere, eller dealere som er drittfolk... uansett, ikke stol på noen med mindre du kjenner dem VELDIG godt og vet at de har peiling...

Det finnes noen få jeg stoler på, men alt for mange er enten inkompetente eller kyniske drittsekker...

Sitat av powerpuffcat Vis innlegg
Mulig at det var xtc vi fikk. Men synes det var litt dyrt med 1000,- for 0,8
Vis hele sitatet...
Mjaaa, litt dyrt var det, spesielt for bøff...

Det er vel egentlig ikke lov til å diskutere pris her, men hadde det vært ekte og "superbra" hadde det ikke vært SÅ ille...
Sist endret av phish; 16. august 2014 kl. 05:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
at du har betalt så mye for 0.8 med bøff sier jo ikke no anna enn at dealeren din(som du bør bytte snarest) tjente seg noen gode kroner den dagen.
MD i pilleform? Personlig hadde jeg trukket meg unna å lat være å kjøpe (kapsler er minstekrav).
Uansett så er 200mg alt for mye på så kort tid. Spesielt når det er snakk om knips (som er blandet ut med all verdens fart).
Husk å ha med masse røykings til neste gang. Reven vil ikke gjøre deg høy, men du vil erfare at MD-ens intense effekt vil gå ned, du vil bli avslappet. På denne måten unngår du å bli overopphetet. I tillegg gjør rev vidundre på humøret ditt.
Har ikke lest alle kommentarene her så det er mulig noen har nevnt dette tidligere.

Virker som du har kjøpt det Knips/Extacy. Bakdelen med extacy om man ikke er trygg på å ruse seg, noe jeg har en formening om at du ikke var, er at extacy inneholder som regel bittelitt MDMA og kan andre "fillers" som amfetamin, 2cb, syre, heroin og andre ting.

Selv har jeg tatt masse extacy gjennom tidene, men jeg er trygg på at den trippen det tar meg på, kommer jeg til å væte komfortabel med. Selv foretrekker jeg ren MDMA, og heller ta andre ting i tillegg helt rent. Som for eksempel amfetamin og 2cb. Da vet du i alle fall hva du får i deg. Det er egentlig ganske viktig (selv om jeg har bøåst i det mange ganger selv og tatt knips)