Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2747
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Beklager for litt dramatisk tittel, men mistenker at jeg har fått hasj som inneholder andre ting.

Pleier å få angst hver gang jeg røyker, mens denne nye typen virket likt som når jeg blander hasj og benzo. Da kan jeg røyke så mye jeg vil.

Jeg har gått på morfin veldig lenge, men i går når jeg skulle legge meg, da kjente jeg rusen av morfin også. Det skjer kun når jeg blander med benzo!

Er det noe merkelig hasj ute for tiden? Jeg har vanligvis avfeid alle rykter om «pensla» hasj selv, men for første gang tror jeg at jeg har kommet over noe som faktisk er det.

Det kan godt være at den laget med syntetiske cannabinoider, men disse har alltid gitt meg ett helvete av angst.

Er det noen andre som har kommet over hasj som faktisk gjør deg dopa, til det punktet at du mistenkte andre stoffer? Sov gjennom natta for første gang på ukesvis.

Er klar over at det ikke er optimalt å judge mens man går på morfin, men denne kjenner jeg aldri noe til, ikke når jeg røyker heller, kun når jeg blander den med benzo som sagt.


Kan poste bilder senere, den ser helt vanlig ut. Bobler, mellom-mørk, lukter greit.
Veldig digg form, så jeg klager ikke, men syntes det er litt mistenksomt.

Har røyket i snart 20 år, så det var veldig spesielt å få servert samme formen jeg får når jeg popper benzo på toppen.


Er jo veldig billig med rene benzo stoffer fra Kina, så om noen lager falske plater med feks RC cannabinoider, da er det vell kanskje ikke så uvanlig å tilsette litt benzo også, for å unngå de negative virkningene til de syntetiske canabinoidene.

Selve hasj-effekten var ikke så sterk, syntes benzo-ish rusen med den påfølgende synergien som gjorde at morfinen kicket var mye kraftigere. Kan selvsagt være syntetiske cannabinoider som har synergisk effekt med morfinen, men jeg tror neppe at jeg plutselig kom over en hasj-hasj som fungerer slik!

Som sagt, klager ikke, digga formen, men det er nok mange som ville blitt veldig skuffet om naturpreparatet deres inneholdt andre drugs
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres mer ut som du har fått ordentlig indica-hasj for første gang
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres mer ut som du har fått ordentlig indica-hasj for første gang
Vis hele sitatet...
Tenkte sånne svar ville komme. Høres mer sannsynlig ut det, men etter nesten 20 år, og egen grow i sin tid, så tror jeg nok at jeg har kommet over skikkelig indica før



Kan også nevne at effekten av denne var ganske umiddelbar. Lite siging
Anonym bruker
"Målløs Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker det høres ganske usannsynlig ut at noen skal styre med å blande inn benzo rc inn i hasj, når hasj allikevel er så lett å selge uten.
Isåfall er det vel heller mer sannsynlig at det er en syntetisk cannabinoid alene, kanskje en type som ikke gir deg like mye angst som andre du evt har vært borti før. Det finnes mange syntetiske cannabinoider, noen av dem er helt sikkert mildere/snillere enn andre.

Allikevel er det vel bare en måte du faktisk kan få svar, og det er å faktisk teste hasjen din med testkits eller lignende.

Allikevel er det vel
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleide å få angst når jeg røykte mye før, men tok jeg opioder samtidig så forsvant dette omtrent helt. Kan røyke små doser nå uten spesiell angst, etter lengre periode med daglig kratom. Kanskje du har vokst den av deg?

Har du røyka andre typer etter du begynte på morfin? Ellers kan det jo være ting som dagsform, sist du spiste, sist du tok morfin etc. Altså kanskje morfinen hitta hardere, viss du f.eks har spist mindre eller noe. Du har ikke tilfeldigvis drukket grapejuice frukt eller spist noe spesiell frukt/appelsiner? .

Dersom vi ser bort i fra det. Det er usannsynlig at den er penslet, som du har nevnt. Men dersom vi skal spekulere, er det mulig den er pensla med fentanyl? Med tanke på at du kjente opiat effektene. Fentanyl er jo dritbillig og pensle med, og vil antageligvis bli ødelagt når den blir brent, men noe av det kan bli fordampet og inhalert før det blir ødelagt.

Jeg ser hvertfall for meg at fentanyl er billigere å blande ut en benzo, som jeg vil tro er relativt dyrt. Unntaket kan jo være noe RC-benzo, evt RC-opiod.

Digg å røyke uten angst da. Når jeg var i østblokk land nylig solgte de HHC vape pens i div sjapper. HHC er et mindre potent cannabonoid som finnes naturlig i weed, men i små mengder. Dette blir isolert ut på samme måte som CBD, men er psykoaktivt og effekten kan beskrives som en mildere versjon av THC. Varer også kortere. Det var digg å røyke på, uten å kjenne angst. Har ellers vokst i fra røykingen, og foretrekker egentlig milde opioder som Kratom om jeg først skal ruse meg. Deilig men klar i hodet, og absolutt ingen angst.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har nok ikke røyka det av meg, fikk det senest dagen før av en annen hasj.

Har brukt morfin leeeenge også.. så denne hasjen er eneste variabelen.

Til målløs titan, hvis hasjen er falsk, og bare ispedd syntetiske cannabinoider, da er det jo ikke så rart om noen blander benzo i den? Koster ikke mange kronene for RC cannabinoider og benzo, så det er absolutt enormt potensiale for gevinst der, så jeg tenker at det er fult mulig.

Hhc tenkte jeg også på, ikke prøvd det selv, men siden det skal være svakere mtp angst, men da er det rart at den plutselig skulle booste morfinen såpass at det kjennes ut som jeg har tatt både benzo og weed på toppen av den.

Det kunne godt vært fentanyl også(har prøvd apotek fentanyl), men da hadde jeg nok fått veldig små pupiller, de oppførte seg helt vanlig.

Er RC benzo jeg tenker på ja, det kan koste så lite som noen hundrelapper for ett gram, som tilsvarer opptil 1000 doser av enkelte typer. Ganske økonomisk å kombinere det med RC cannabinoider for å gi god effekt, samtidig som benzoen motvirker de farlige effektene synth canna kan ha, tenker jeg da..

Nei, denne hasjen er som sagt den eneste variabelen, så jeg ble veldig overrasket. Jeg har rusa meg såpass mye og lenge at jeg klarer å identifisere at det er noe muffens, men det kan godt bare være ett syntetisk cannabinoid som har denne synergiske effekten med morfinen jeg vanligvis aldri kjenner noe til(uten benzo)
Tviler, og benzo kan vell ikke røykes?
Prøv med et testkit, eller send til analyse? Alt vi kan gjøre er å synnse.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg setter en knapp på kombinasjonen av morfim og hasj.
Men en ting jeg stusser på hvorfor fortsetter du å røyke om du vanligvis får angst hver gang? Når hjernen sier stopp bør du lytte.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg setter en knapp på kombinasjonen av morfim og hasj.
Men en ting jeg stusser på hvorfor fortsetter du å røyke om du vanligvis får angst hver gang? Når hjernen sier stopp bør du lytte.
Vis hele sitatet...
Det er naturlig å anta dette, men har røyket hver dag i flere uker strekk nå uten at dette skjedde, det har heller aldri skjedd før dette. Har gått på disse medisinene lenge, og gjort denne kombinasjonen utallige ganger.

Tok meg en joint nå, veldig narkotisk form! Tror jeg blir nødt å kjøpe mer av denne, kan prøve å finne ut navnet på plata, slik at det blir lettere å se om andre som har prøvd den har opplevd lignende.

Bor dessverre ikke i Oslo ellers hadde jeg levert den til analyse, og jeg har ingen ez test/kit at the moment, men selvsagt enig i at det er den eneste måten å finne ut nøyaktig.


Hvis dette bare er hasj så tror jeg at jeg må spandere på meg en analyse av hvilke cannabinoider og terpener denne inneholder, slik at jeg kan få mer av det i fremtiden om det lar seg gjøre.

Vanvittig herlig form. Narkotisk men ikke tung. Absolutt nada angst/nerver som jeg omtrent alltid får, iallfall i starten av formen.






Ingen andre som nylig har vært borti hasj som var veldig ulik alt det andre man pleier å røyke?

Jeg er nesten sikker på at dette ikke kommer av cannabinoider alene. Har røyket mye god hasj oppigjennom de siste 20 åra, vært i Barcelona og Amsterdam, og dyrket litt selv for mange år siden.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
99% sikker på at det er syntetisk.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
99% sikker på at det er syntetisk.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker også at det er det rette svaret. Er sikkert litt THC osv også, men at hasjen egentlig er veldig dårlig, så blitt tilsatt syntetisk og god duft slik at den ser og oppfører seg som vanlig.

Må jo være enorme penger å tjene på ett slikt opplegg(greit å kunne 10x profitten på det som smugles inn sikkert?) ved å feks spe ut 1 plate med 900g plantemateriale(fake hash), og så blande inn syntetisk.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du et bilde av greiene?
Anonym bruker
"Ydmyket Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mer cbd og mindre thc sikkert.
Mye thc og lite cbd er notorisk for å gi angst.
Syns hasjen har vært sånn de siste par åra.. ett eller annet har blitt annerledes, virker ikke som den klassiske tunge marocen ikke eksisterer lengre..er alltid veldig mykt og fersk og lukter veldig bra, men er liksom så mild rus, føles som om rusen mangler noe liksom..får helt angst av å tenke på at jeg kan ha røyka så mye syntetisk��
Sist endret av lil yo; 8. august 2023 kl. 22:31.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres sykt ut som Gelato #42(usikker, kan være #5x) som jeg hadde i Spania en uke siden, ingen comeup og ingen comedown og samme effekt
Unnskyld, men det her er det dummeste jeg har lest. Og tenkt selv. Har bare insett at hasj av riktg sort er bedre en benzo. Høres ut som du liker strainen ^^
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for tilbakemeldinger, skal se om jeg får lastet opp bilde straks, lite å se da den ser helt normal ut, men allikevel


Sitat av Bønnemann1 Vis innlegg
Unnskyld, men det her er det dummeste jeg har lest. Og tenkt selv. Har bare insett at hasj av riktg sort er bedre en benzo. Høres ut som du liker strainen ^^
Vis hele sitatet...
Det vitner jo bare om at du ikke leser det du selv skriver.

Jeg har brukt hasj i nesten 20 år. Du syntes ikke det er veldig usannsynlig at jeg «endelig» har funnet en strain som fungerer sånn?

Jeg er villig til å være åpen for det du sier, om du klarer å begrunne svaret ditt, samtidig som du kommer med informasjon som utelukker alle muligheter for at hasjen er tuklet med, men spar meg for guds skyld fra åpenbaringer om at jeg endelig har innsett at hasj er bedre enn benzo.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mer cbd og mindre thc sikkert.
Mye thc og lite cbd er notorisk for å gi angst.
Vis hele sitatet...
Godt forslag, men det er nok ikke det som skjer i dette tilfellet, dessverre. Har prøvd å kombinere hasj og cannabis med CBD isolat før uten samme resultat som dette, har også prøvd high cbd strains, så jeg føler at jeg kan utelukke dette.




Sitat av lil yo Vis innlegg
Syns hasjen har vært sånn de siste par åra.. ett eller annet har blitt annerledes, virker ikke som den klassiske tunge marocen ikke eksisterer lengre..er alltid veldig mykt og fersk og lukter veldig bra, men er liksom så mild rus, føles som om rusen mangler noe liksom..får helt angst av å tenke på at jeg kan ha røyka så mye syntetisk��
Vis hele sitatet...
Akkurat, platene gikk fra steinharde klosser man kunne bruke som stikkvåpen til klissete, myke oljeklumper. Jeg er klar over utviklingen innen cannabis, men jeg tror at mye av dette rett og slett er juks. Det er vanvittig enkelt å etterligne hasj, man får kjøpt hver eneste ingrediens som trengs helt lovlig, utenom cannabinoider. Ville ikke vært noe problem å lagd en «plate» som var helt uten effekt, men så ut som godis, og lukta godt.

For noen få kroner kan du gjøre en plate med tørr, hard hasj om til en noe som lukter godt og er veldig seigt/mykt. Det er ikke juks engang, det er så enkelt som å tilsette litt mer av det som gir aroma..



Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres sykt ut som Gelato #42(usikker, kan være #5x) som jeg hadde i Spania en uke siden, ingen comeup og ingen comedown og samme effekt
Vis hele sitatet...
Blir spennende å se om jeg finner ut hvilket stempel denne platen har. Veldig rart uten come up må jeg si, det pleier jo å sige på en god stund!
Aner ikke hvordan benzodiazepiner reagerer på kombustering (regner med du røyker hasjen og ikke spiser den), men å røyke benzo er i hvert fall ikke en ting noe sted. Mulig du kunne vapet det i en ecig, men noe sier meg at du ødelegger virkestoffet om du prøver med en lighter. Du får jo fyre opp en xanax og sjekke for oss ^^
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bønnemann1 Vis innlegg
Aner ikke hvordan benzodiazepiner reagerer på kombustering (regner med du røyker hasjen og ikke spiser den), men å røyke benzo er i hvert fall ikke en ting noe sted. Mulig du kunne vapet det i en ecig, men noe sier meg at du ødelegger virkestoffet om du prøver med en lighter. Du får jo fyre opp en xanax og sjekke for oss ^^
Vis hele sitatet...
Ugh…

Sjekk hva «heroinen» i usa inneholder, eller såkalt benzo dope/tranq(vise har dokumentar). Det er benzo og fentanyl som folk røyker, og de får blackouts av det.

Er det god nok kilde på at man kan røyke benzo? Ja, det funker i vape juice også. De fleste benzoer er løselige i PG.

Er det noe mer du lurer på, eller kan du vennligste dra deg vekk nå? Med mindre du faktisk har noe å bidra med da, du driter deg ut når du prøver å ta meg på alt. Jeg er ganske sikker på at jeg har såpass kunnskap på rusmidler at du ikke kan lære meg noen ting. Lasssaron as.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kuttet ut brunt grunnet det du skriver her,ekkel rus da jeg fikk utavmegsjæl opplevelse og blei helt "bobble" i huet.Den luktet grønt også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjekk hva «heroinen» i usa inneholder, eller såkalt benzo dope/tranq(vise har dokumentar). Det er benzo og fentanyl som folk røyker, og de får blackouts av det.

Er det god nok kilde på at man kan røyke benzo?
Vis hele sitatet...
"tranq" har ikke benzo. Det skal inneholde xylazine, som blir brukt i anestesi. Så det var ikke en god kilde dessverre. Sa Vice virkelig at det var et benzo? De pleier å surre litt, men trodde ikke de leverte såpass alvorlige faktafeil.
Sist endret av Bothrops; 9. august 2023 kl. 12:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ugh…

Sjekk hva «heroinen» i usa inneholder, eller såkalt benzo dope/tranq(vise har dokumentar). Det er benzo og fentanyl som folk røyker, og de får blackouts av det.

Er det god nok kilde på at man kan røyke benzo? Ja, det funker i vape juice også. De fleste benzoer er løselige i PG.

Er det noe mer du lurer på, eller kan du vennligste dra deg vekk nå? Med mindre du faktisk har noe å bidra med da, du driter deg ut når du prøver å ta meg på alt. Jeg er ganske sikker på at jeg har såpass kunnskap på rusmidler at du ikke kan lære meg noen ting. Lasssaron as.
Vis hele sitatet...
Lurer på en link til denne dokumentaren. Og på hvordan en røyker fentanyl og benzomix. Sikker på det ikke vapes på folie?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
"tranq" har ikke benzo. Det skal inneholde xylazine, som blir brukt i anestesi. Så det var ikke en god kilde dessverre. Sa Vice virkelig at det var et benzo? De pleier å surre litt, men trodde ikke de leverte såpass alvorlige faktafeil.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser en gang til så ser du at jeg også nevnte benzo dope, jeg ville vell ikke gjort det om tranq var akkurat det samme? Tranq er RC opioider tilsatt Xylazine(bedøvende middel for dyr), men hvis du sjekker analysene utført på prøver som er sendt inn, så ser du at også tranq pleier å inneholde benzodiazepiner, hovedsakelig bromazolam.

Måten du sier at det blir brukt i anestesi får det til å høres ut som du mener Xylazine brukes på mennesker i anestesien. Jeg håper virkelig det er en glipp at du ikke spesifiserte dette, og ikke at det er en såpass alvorlig faktafeil at den kan sammenlignes med å gi hundemat til mennesker, for så å si at dem får jo mat.

Morsomt at du snakker om denne gatemixen som om det var en etablert drink, ala screwdriver. Finn en kilde hvor det sies at benzodiazepiner ikke blandes sammen med Xylazine, så skal jeg servere deg kilder på det motsatte. Du kan ikke avfeie andres kilder, uten å presentere noe som beviser at det er feil.
Vice er forresten ikke ansvarlig for hva andre sier i dokumentarene sine, de er jo i all hovedsak intervjuobjektene som står for innholdet i mange tilfeller, men at tranq, eller benzodope om du vil, inneholder benzoer? det er helt riktig.
At det inneholder Xylazine utelukker selvsagt ikke muligheten for at det er tilsatt benzodiazepiner.

Så, for å snakke om den virkelige avsporingen og ikke dette fjaset der, benzodiazepiner kan røykes, det være seg indirekte som vape og folie, eller med direkte flamme. Man vil selvsagt ødelegge noe ved sistnevnte inntaksmetode, men det fungerer for det, likt som om man blandet heroin, eller meth, i jointen eller bongen. Det funker omtrent ikke med piller på grunn av den store massen med fyllstoffer , men rene benzodiazepiner, enten alene eller tilsatt stoffblandinger som enkelt kan røykes(heroin feks).



Jo, det mest effektive er selvsagt å vape det på folie, men det fremstår som om du mener at gloen på jointen helt umiddelbart ødelegger alt av virkestoff. Hvordan kan du da forklare hvorfor man får effekt av å røyke urter tilsatt syntetiske cannabinoider for eksempel? Eller heroin i jointen?
At det ikke er den mest effektive inntaksmetoden er ikke synonymt med at det ikke virker, så vi kan godt diskutere effektivitet ved den metoden, eller du kan komme med noen kilder som tilsier at min, og mange andres personlige erfaringer ikke er mulig.



Jeg ville personlig ønsket at vi kunne forholde oss til selve temaet, det er hyggelig at dere to tar dere tiden til å vri om på det dere kan, og legge ord i munnen på meg, men jeg har fått dosen min med nostalgi nå, det er ikke så gøy å krangle og kverulere med folk som har phd i rus etter å ha lest to Wikipedia artikler og lurket i rusmiddel avdelingen her inne ett par år, men det var gøy i 2008.

Tl;dr
Motbevis at man ikke kan få effekt av benzodiazepiner som er tilsatt i hasjen, altså bevis at gløden ødelegger alt av virkestoff. (Good luck)
Tranq= Fentanyl derivater og/eller zene stoffer, tilsatt Xylazine, og veldig ofte benzodiazepiner i tillegg.
Benzodope= Fentanyl derivater og/eller zene stoffer, tilsatt Benzodiazepiner, og veldig ofte Xylazine i tillegg.
Same same, but different med andre ord, uansett fullstendig irrelevant med mindre du heter @Botrhopswrrsqq
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bønnemann1 Vis innlegg
Lurer på en link til denne dokumentaren. Og på hvordan en røyker fentanyl og benzomix. Sikker på det ikke vapes på folie?
Vis hele sitatet...

Du søker helt enkelt på tranq eller benzodope på YouTube, da vil du få servert en dokumentar hvor noen røyker dette(på folie).

Heroin(blant annet) røykes også på folie, men det fungerer som sagt også når du blander det i jointen.

Vennligst forsøk igjen.
Anonym bruker
"Ydmyket Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heldigvis er ikke rykter det samme som fakta eller "tranq" det samme som hasj.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heldigvis er ikke rykter det samme som fakta eller "tranq" det samme som hasj.
Vis hele sitatet...
Hva er det du prøver å si captain obvious?
Selvsagt er ikke rykter det samme som fakta, men rykter kan selvsagt være fakta. Same same, but different?
Har du vurdert å bidra med noe når du poster forresten?

Ps. Er forøvrig ingen som sammenligner tranq og hasj heller så vidt jeg kan se, men siden du er så jævla lur så tar jeg meg friheten til å nevne noe annet som er jævla lurt.
Både tranq og hasj faller inn under samme kategori og definisjoner i flere sammenhenger.
Tranq er det samme som hasj, begge er rusmidler.
Tranq er det samme som hasj, begge kan røykes.
Tranq er det samme som hasj, begge er ulovlige.
Ser du? Hasj og tranq er det samme som hasj, men hasj og tranq er allikevel ikke det samme.
Like meningsfylt som posten din. Vrøvl.

Forresten… Grunnen til at tranq og benzo dope nevnes er ene og alene for å vise til at benzodiazepiner blandes ut i andre stoffer, og at det kan røykes. That’s it, men folk elsker jo å sitte her å kverulere til man er så langt off-topic at man nesten glemmer ut hvilken post man er på. Jeg hadde ingen ønsker om å snakke videre om det spesifikt, men så kom faktasjekkerne til unnsetning, men det var ikke noe hjelp i de, dessverre.
Anonym bruker
"Ydmyket Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ifølge det du sier er ett fly det samme som en båt eller en sykkel fordi begge er ett fremkomstmiddel.
Kom igjen a dude, ikke hver den idioten...
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ifølge det du sier er ett fly det samme som en båt eller en sykkel fordi begge er ett fremkomstmiddel.
Kom igjen a dude, ikke hver den idioten...
Vis hele sitatet...
Uten å spesifisere mer nøyaktig så stemmer det jo faktisk?
Du må gjerne spesifisere på hvilken måte du sammenligner ting når du føler trangen til å komme her for å fortelle meg at fakta og rykter, samt hasj og tranq ikke er det samme.
Jeg trodde det var på det nivået kveruleringen/diskusjonen i denne tråden lå? Altså å bare kverulere for å kverulere.

Det blir litt rævva stemning når folk som @bønnefaen og @Bothrops helt utelukkende prøver å ta deg på noe(til tross for at de tar feil) som ikke er relevant fremfor å faktisk bidra.
Kun på grunn av at jeg nevnte en annen stoffblanding hvor det er utbredt å spe benzodiazepiner inn, men da for å vise til at benzo kan konsumeres på andre måter enn oralt, så har tråden utartet seg til ett jævla sirkelrunksirkus.

Jeg var kun ute etter svar fra folk som kunne relatere til det jeg opplevde med denne hasjen, og spekuleringer i mulige årsaker. Jeg ønsket ikke å måtte forsvare hvorvidt benzo kunne røykes eller ei. Attpåtil så tillegger karen meg den drøye påstanden om at jeg(og Vice) har ytret at Xylazine er ett benzodiazepin, noe som selvfølgelig ikke stemmer, og det har jeg ei heller aldri påstått.

Så igjen, Tranq og benzo dope kan begge inneholde både benzo og Xylazine, det ene utelukker ikke det andre.
Benzodiazepiner kan røykes, de kan vapes, skytes, de kan tas sublingualt, analt og intranasalt.

Hvis du er uenig så er det helt greit, men da tar du feil. Nok om det.

Tilbake til trådens opprinnelige tema, nå har jeg røyket denne i noen dager. Har ikke opplevd angst en eneste gang. Den er såpass god at jeg ser meg nødt til å røyke på dagtid også.
Om noen opplever lignende, eller mistenker det, så skrik ut. Spennende tema, selv om det bare blir spekulering, i hvertfall inntil noen av oss kan dra opp rapporten av en analyse.
Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg besøkt rus analysen!
Benzo i hasjen, sjelden æ bli i så godt humør.

Indica, er det eneste.

Sativa kan oppleves som uppers og mye annet.

Indica er chill, nærmeste du kommer deilig dop.
Sist endret av slitenRealist; 10. august 2023 kl. 11:04.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten å spesifisere mer nøyaktig så stemmer det jo faktisk?
Du må gjerne spesifisere på hvilken måte du sammenligner ting når du føler trangen til å komme her for å fortelle meg at fakta og rykter, samt hasj og tranq ikke er det samme.
Jeg trodde det var på det nivået kveruleringen/diskusjonen i denne tråden lå? Altså å bare kverulere for å kverulere.

Det blir litt rævva stemning når folk som @bønnefaen og @Bothrops helt utelukkende prøver å ta deg på noe(til tross for at de tar feil) som ikke er relevant fremfor å faktisk bidra.
Kun på grunn av at jeg nevnte en annen stoffblanding hvor det er utbredt å spe benzodiazepiner inn, men da for å vise til at benzo kan konsumeres på andre måter enn oralt, så har tråden utartet seg til ett jævla sirkelrunksirkus.

Jeg var kun ute etter svar fra folk som kunne relatere til det jeg opplevde med denne hasjen, og spekuleringer i mulige årsaker. Jeg ønsket ikke å måtte forsvare hvorvidt benzo kunne røykes eller ei. Attpåtil så tillegger karen meg den drøye påstanden om at jeg(og Vice) har ytret at Xylazine er ett benzodiazepin, noe som selvfølgelig ikke stemmer, og det har jeg ei heller aldri påstått.

Så igjen, Tranq og benzo dope kan begge inneholde både benzo og Xylazine, det ene utelukker ikke det andre.
Benzodiazepiner kan røykes, de kan vapes, skytes, de kan tas sublingualt, analt og intranasalt.

Hvis du er uenig så er det helt greit, men da tar du feil. Nok om det.

Tilbake til trådens opprinnelige tema, nå har jeg røyket denne i noen dager. Har ikke opplevd angst en eneste gang. Den er såpass god at jeg ser meg nødt til å røyke på dagtid også.
Om noen opplever lignende, eller mistenker det, så skrik ut. Spennende tema, selv om det bare blir spekulering, i hvertfall inntil noen av oss kan dra opp rapporten av en analyse.
Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg besøkt rus analysen!
Vis hele sitatet...
Chill da dude. Røyk litt mer av den benzohasjen

Gudene vet hva som er i den men heldig er du hvertfall. Kjøp hele plata
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Benzo i hasjen, sjelden æ bli i så godt humør.

Indica, er det eneste.

Sativa kan oppleves som uppers og mye annet.

Indica er chill, nærmeste du kommer deilig dop.
Vis hele sitatet...
Det er jo det deiligste dopet..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten å spesifisere mer nøyaktig så stemmer det jo faktisk?
Du må gjerne spesifisere på hvilken måte du sammenligner ting når du føler trangen til å komme her for å fortelle meg at fakta og rykter, samt hasj og tranq ikke er det samme.
Jeg trodde det var på det nivået kveruleringen/diskusjonen i denne tråden lå? Altså å bare kverulere for å kverulere.

Det blir litt rævva stemning når folk som @bønnefaen og @Bothrops helt utelukkende prøver å ta deg på noe(til tross for at de tar feil) som ikke er relevant fremfor å faktisk bidra.
Kun på grunn av at jeg nevnte en annen stoffblanding hvor det er utbredt å spe benzodiazepiner inn, men da for å vise til at benzo kan konsumeres på andre måter enn oralt, så har tråden utartet seg til ett jævla sirkelrunksirkus.

Jeg var kun ute etter svar fra folk som kunne relatere til det jeg opplevde med denne hasjen, og spekuleringer i mulige årsaker. Jeg ønsket ikke å måtte forsvare hvorvidt benzo kunne røykes eller ei. Attpåtil så tillegger karen meg den drøye påstanden om at jeg(og Vice) har ytret at Xylazine er ett benzodiazepin, noe som selvfølgelig ikke stemmer, og det har jeg ei heller aldri påstått.

Så igjen, Tranq og benzo dope kan begge inneholde både benzo og Xylazine, det ene utelukker ikke det andre.
Benzodiazepiner kan røykes, de kan vapes, skytes, de kan tas sublingualt, analt og intranasalt.

Hvis du er uenig så er det helt greit, men da tar du feil. Nok om det.

Tilbake til trådens opprinnelige tema, nå har jeg røyket denne i noen dager. Har ikke opplevd angst en eneste gang. Den er såpass god at jeg ser meg nødt til å røyke på dagtid også.
Om noen opplever lignende, eller mistenker det, så skrik ut. Spennende tema, selv om det bare blir spekulering, i hvertfall inntil noen av oss kan dra opp rapporten av en analyse.
Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg besøkt rus analysen!
Vis hele sitatet...
Besøk rusanalysen da. Så får du svaret ditt. Det jeg kommer med er en rasjonell forklaring på hvorfor det du påstår umulig kan stemme. Skal sjekke ut denne tranq, men det blir jo påstått av noen andre her at det ikke er benzo i den mixen. Har raskt vært innom de mest narkis forumene på nett, Bluelight, Reddit osv. Og benzorøyking blir bare ledd av.

Hva med å lage en bruker der og spørre forresten? Kanskje du får et bedere datagrunnlag til researchen din.
Sist endret av Bønnemann1; 10. august 2023 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.