Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2411
Hei freaks!

Jeg er i Trondheim en del uker i løpet av et år, men har ikke funnet noe særlig med technoevents. Vet at det holdes noe på UFFA huset, men hvordan er miljøet/opplegget der? Føler det er mest punk/rock musikk der.
Kom over Clubbing i Trondheim, men vært kult om noen andre har info om diverse events Gjerne alt lignende techno og, tech house, deep house osv.
Jeg var nettopp med å arrangerte en techno konsert på UFFA faktisk.

Men på Lokal, en klubb her i Trondheim kan du finne mye Techno, House, etc. Så og si minst ett par ganger i måneden. Så jeg anbefaler deg å stikke innom der. Å gjerne sjekk ut Facebook sidene dems. Vet at det skal være ett stort event der den 25 Freek-i-natt, så jeg anbefaler å sjekke det ut.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mye fete raves i huler og i skogen i trondheim. Man får vite lokasjon noen timer før start, via facebook grupper. Usikker på navn du må skjenne noen som inviterer deg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mye fete raves i huler og i skogen i trondheim. Man får vite lokasjon noen timer før start, via facebook grupper. Usikker på navn du må skjenne noen som inviterer deg.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvor effektivt det er å kjefte på folk for å få invitering til disse gruppene men kanskje jeg begynner å bli gammel?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg vet ikke hvor effektivt det er å kjefte på folk for å få invitering til disse gruppene men kanskje jeg begynner å bli gammel?
Vis hele sitatet...
Haha!
Ga litt latter en ellers rolig nattevakt, takker.
Sist endret av Brevika; 17. januar 2020 kl. 01:29.
Skal promotere mere på Freak. Vil gjerne møte flere freaks på disse festene, selv om jeg tenker det er en del freaks der fra før.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, ville ikke lage ny tråd. Men vi har bestemt oss for å lage ett nytt event siden det forrige gikk så bra.

Noise & Friends 2.0 det er på UFFA 14 mars. Viss det er noe dere lurer på kan dere sende meg en PM.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Yayy <3