Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5342
Hei! Jeg er ganske fersk østlending som bor for tiden Bergen. Jeg har vært interessert i å drive med Urban Exploring av hobby grunner en liten stund og ønsker å prøve meg litt rundt i Hordaland. Jeg fant en post angående katakomber/tunneler under NHH bygget i Bergen. Jeg lurer på om noen har noe mer informasjon på stedet. Historien bak det eller om det er noe måte å komme seg inn. Posten jeg fant var rimlig gammel fra 2010 så mye kan ha skjedd siden da.

All informasjon eller hjelp er satt pris på!

Mvh Sindre.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ganske sikker på at de er godt stengt for tiden. Eneste måten å komme seg inn på er hvis man kjenner noen med adgang eller ved å avtale med eiendomsavdelingen ved NHH.
Så vidt jeg vet så er det egt anleggstunneler (med rør, kabler, osv) og ikke faktiske katakomber. Fortsatt et ganske kult sted da
Fra lidohjørnet til festplassen går det underjordiske tuneller. Var guide her engang for lenge siden under ett arangemang i byn. Hør med kommunen om du kan få en omvisning