Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6375
Hei
Jeg lurer på om det er noen steder i oslo man kan ha et rom bare på dagstid til en ok pris?
Såvidt jeg vet får man ikke booke rom for mindre enn 24 timer noe sted og i storbyer følger de litt ekstra med på de som kommer og sjekker ut igjen samme dag for å hindre prostitusjon/anmelde sexkunder/narkohandel/mistenkeligheter.

Du finner billige hostell på google. Sist jeg var på hostell i Oslo lå det på 600 og noe pr natt for enkeltrom med gammeldags plankeseng og vask, ikke noe særlig standard med andre ord men om du bare skal være der noen timer for å ta deg en hvil så funker det vel
Det er bare å hør med hotellene du kan tenke deg passer om å få et dagrom.
Sjekk Haraldsheim
Ok, fant ut at airbnb er en fin løsning, men begge er under 18, og da går det vel ikke an å bestille tid?
Det har seg slik at jeg trenger et sted I Oslo selv. Når ca. er det dere trenger det? Og hva skal det brukes til? Send meg eventuelt PM.
Ok ingen som vet om noe?
Er under 18 og, så fint om noen kan hjelpe med å finne et sted som ikke må være dagsopphold, men kan også være 1 natt.
Må bare ikke værefor dyrt.
Da må du kjenne noen. Og det er tvilsomt at noen via et anonymt nettforum gir deg noe billig. Da må du fortelle om hva det er først.

En bedre løsning måtte være å slå deg sammen med noen du stoler på og dele prisen, hvis dere har et felles formål da.

Ellers må du bare bruke google, finne ut hva som er billigst og bare betale prisen. "Billig hotell oslo".
Du kan chille rundt ganske lett på Ikea mens de er åpne. Kan gjemme seg bort ganske greit Pluss gratis buss inn til sentrum

https://www.couchsurfing.com/
Sist endret av tetragrammaton; 21. august 2019 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
vanka mye i hausmann i yngre dager, er u skikkelig freaker finner du garantert en gratis sofa å sove på i den kretsen.
vet ikke hvordan det er der nå, vet 42 ble stengt en stund tilbake, men vestbredden og folka henger fortsatt rundt der sist jeg hørte no.