Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3962
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Epok og all tobakksfri snus har blitt ulovlig, er det ulovlig å ta med til norge, eller er det kun ulovlig å selge i butikken?
Kjøpte en boks i går i butikken. Og bestille fra snuslageret.no etterpå.
Sitat av Mrlarsen Vis innlegg
Kjøpte en boks i går i butikken. Og bestille fra snuslageret.no etterpå.
Vis hele sitatet...
Du kjøpte epok ja? Men det er den "norske" versjonen hvor tobakken bare er vasket.

Tobakksfri snus får man ikke i Norge meg bekjent da dette går som et legemiddel nå.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp nicotintyggis og legg den under leppa
Det er ikke ulovlig. De selger det reseptfritt på apoteket, zonnic tror jeg det heter.

Men tviler sterkt på at tollerne vet at du tar med tobakksfri snus inn i Norge fra Sverigie, og de bryr seg neppe.
Det går helt fint.
Sitat av Source Vis innlegg
Du kjøpte epok ja? Men det er den "norske" versjonen hvor tobakken bare er vasket.

Tobakksfri snus får man ikke i Norge meg bekjent da dette går som et legemiddel nå.
Vis hele sitatet...
Ikke epok nei men tobakksfri snus.

www.snuslageret.no

Eksempel fra en random snus fra den siden:


"Kickup Real White Original er helt uten tobakk og nikotin. Porsjonene er fyllt med cellulose, vitaminer, mineraler, ginseng og guarana. Smak av bergamott og lakris kombineres fyldig sødme fra Xylitol (øker tannhelsen). En perfekt snus for de som søker et kick uten tobakk og nikotin."

Denne kjøpte jeg på min lokale dagligvare:

"Onico Peppermynte White inneholder ingen nikotin eller tobakk. En perfekt snus for de som søker et kick uten tobakk og nikotin."
Sist endret av Mrlarsen; 5. april 2019 kl. 07:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mrlarsen Vis innlegg
Ikke epok nei men tobakksfri snus.

www.snuslageret.no

Eksempel fra en random snus fra den siden:


"Kickup Real White Original er helt uten tobakk og nikotin. Porsjonene er fyllt med cellulose, vitaminer, mineraler, ginseng og guarana. Smak av bergamott og lakris kombineres fyldig sødme fra Xylitol (øker tannhelsen). En perfekt snus for de som søker et kick uten tobakk og nikotin."

Denne kjøpte jeg på min lokale dagligvare:

"Onico Peppermynte White inneholder ingen nikotin eller tobakk. En perfekt snus for de som søker et kick uten tobakk og nikotin."
Vis hele sitatet...
Så du mente nikotin fri snus da egentlig. Tror TS mener "nicotine pouches" uten tobakk. Som feks Lyft i Sverige
Ah beklager da har jeg missforstått.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Ja, mener epok/lyft. Blir nok ikke noe av, da jeg ikke synes det er verdt å stresse med, skal reise med fly klarer meg fint uten også.
Epok ble vell tilsatt tobakk for og bli lovlig i Norge igjen?
Jeg kjøper den uten tobakk den heter "lyft" og er helt lik i smak osv.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cocajumba Vis innlegg
Epok ble vell tilsatt tobakk for og bli lovlig i Norge igjen?
Jeg kjøper den uten tobakk den heter "lyft" og er helt lik i smak osv.
Vis hele sitatet...
Kjøper du Lyft i Norge? Står at den er tobakksfri på boksen i Sverige.
▼ ... over et år senere ... ▼
Blåser liv i denne. Snuser kun LYFT, og denne selges som sagt ikke i Norge. I tillegg er det vanskelig å dra til Sverige om dagen, da man må i 14 dagers karantene når man kommer hjem ettersom jeg forstår.

Så spm. er: Er det noen som har erfaring med en snus leverandør fra Sverige som er feksibel på å sende Lyft (eller annen nicotine pouch snus) til Norge?
Sist endret av mainmike; 17. desember 2020 kl. 13:26.
Sitat av mainmike Vis innlegg
Blåser liv i denne. Snuser kun LYFT, og denne selges som sagt ikke i Norge. I tillegg er det vanskelig å dra til Sverige om dagen, da man må i 14 dagers karantene når man kommer hjem ettersom jeg forstår.

Så spm. er: Er det noen som har erfaring med en snus leverandør fra Sverige som er feksibel på å sende Lyft (eller annen nicotine pouch snus) til Norge?
Vis hele sitatet...
10 dager, ikke 14, but still... Tror du nesten bare må google, aner ikke dessverre
Jeg bestilte selv sigaretter fra Kina når jeg var drittungen og den kartongen kom igjennom uten noe problem. Du kan jo evt stikke til Sverige med gratisbussene de arrangerer for de mindre heldige av oss. Enten til Sverige, eller Danmark. Hadde jeg skulle utnytta meg av tilbudet hadde jeg stukket til Danmark med det er ''no så''.