Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 934
Hei!

Etter eitt trafikkuhell, er eg nøydd å hente inn to tusen kroner meir enn eg har for å dekke skadar. Dette dreier seg om privat ordning for å unngå å lage forsikringssak.

Som gjennomsnittleg student er naturleg nok ikkje denne type utgift tatt i betraktning i planlegginga, og eg er difor på jakt etter eitt tovekers langt lån fram til både lønn og stipend/lån kjem på konto.

Har aldri hatt behov for lån av nokon type tidlegare, og på bakgrunn av uvitenheita er spørsmålet
- kjenner nokon til liknande lånetenester som kan gje lån på dagen på så små beløp?

Kredittvurdering er ikkje noko problem. Aldersgrense må vere 18 år, då eg ikkje fyller 20 før over sommaren. Renter og liknande er ikkje så farleg med - beredt til å betale det denne smellen kostar.

Trassig situasjon - håpar nokon har nokre tips!
Kredittkort? Betaler du innen 2 uker blir det ikke mange kronene i rente uansett
Har ikkje kredittkort, då behovet aldri har vist seg tidlegare. Ettersom dette må fiksast i løpet av eitt par dagars tid - kor fort kan ein få kredittkort, og er der nokre spesielle kort som har greie betingelsar?
Hør med banken din? Hos noen banker kan du opprette nytt kredittkort og få tilgang til det med en gang fra nettbanken, hvor du så kan overføre penger til brukskontoen din Da trenger du ikke vente på å fysisk få kortet og pin kode i posten.