Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4879
hey

Mista min Samsung Galaxy S II i bakken så skjermen sprakk. Er det no mulighet for bytting skjerm på den? veit det går på iPhones så tenkte kanskje det går på denne her også.
Burde vell ikke ver ett problem, gå til elkjøp, expert eller hva det nå skulle være og snakk med dem
Om du tør gjøre dette selv, kan du kjøpe skjerm her.
Sitat av ZyPreXa Vis innlegg
Om du tør gjøre dette selv, kan du kjøpe skjerm her.
Vis hele sitatet...
hmm, litt dyrt. er det mulig å kjøpe kun skjerm eller må man kjøpe med deksle også?
Sitat av -volC Vis innlegg
hmm, litt dyrt. er det mulig å kjøpe kun skjerm eller må man kjøpe med deksle også?
Vis hele sitatet...
Går bra med kun skjerm. Ta en titt på eBay. Der fikk jeg skjerm til Galaxy Tab for 200,-
▼ ... over en måned senere ... ▼
Beklager at jeg bumper en litt gammel tråd, men jeg har vært så uheldig å ha samme problem som trådstarter. Men jeg ble helt forskrekket når jeg så linkene dere hadde kommet med. Hvorfor koster en SGSII skjerm 1-1,5 k når en iphone skjerm koster i underkant av 100 kr !? Det må da finnes andre løsninger som er MYE billigere?
Sist endret av minimono95; 5. oktober 2011 kl. 13:30.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei! Noen som kan hjelpe meg litt med bytting av skjerm på samsung galaxy s2? Har funnet noen norske sider, men der koster utstyret rundt 1000kr++
Så jeg lurte på om noen kunne hjulpet meg å funnet en link fra ebay eventuelt andre sider som er litt billigere, proglemet er at skjermen er sprukket/knust så alt må byttes der, å jeg fant ikke helt frem selv på ebay.

Eventuelt noen som kan skjekke dealextreme for meg? Engelsk kunnskapene mine sviktet meg litt her.. Litt vanskelig når jeg ikke helt vet hva jeg skal se etter.