Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1468
Det er for mange elendige tannleger etter min erfaring hvor man får forskjellige diagnoser med antall hull fra plass til plass.
Jeg vil nå helst ha en spesialist på tannkroner til å se på et dårlig arbeid, men nettet florerer over av spam med linker til Eurodent med billigkjeder som lokker med urealistiske tilbud. Har noen tips til noen svært dyktige tannleger i Oslo?
Du tror du skal få bedre rådatagrunnlag fra freak.no sine anekdotiske forslag enn fra f.eks. legelisten.no?
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Du tror du skal få bedre rådatagrunnlag fra freak.no sine anekdotiske forslag enn fra f.eks. legelisten.no?
Vis hele sitatet...
Takk gode mann. Den der var absolutt nyttig.
Da må du få deg time hos en som er spesialist i Oral protetikk. En faktisk spesialitet. Det du nevner faller inn under dette.
Slike florerer i storbyer.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av aldarico Vis innlegg
Har noen tips til noen svært dyktige tannleger i Oslo?
Vis hele sitatet...
I gamle dager kunne man få arbeid utført av studenter på Tannlegehøyskolen i Oslo veldig billig, men jeg aner ikke om
dette fortsatt er en mulighet. Hvor dyktige de er varierer nok, men sånn er det vel med allerede er autoriserte tannleger også,
dessuten blir de jo veiledet av de som jobber ved skolen.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av vindaloo Vis innlegg
I gamle dager kunne man få arbeid utført av studenter på Tannlegehøyskolen i Oslo veldig billig, men jeg aner ikke om
dette fortsatt er en mulighet. Hvor dyktige de er varierer nok, men sånn er det vel med allerede er autoriserte tannleger også,
dessuten blir de jo veiledet av de som jobber ved skolen.
Vis hele sitatet...
https://www.odont.uio.no/tjenester/pasientbehandling/