Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2698
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får noen smerteanfall noen ganger hvor opiater må til og er nå på utprøvning på hva som fungerer best, dvs jeg egentlig kan få hvilket som helst opiat jeg vil. Tenkte jeg skulle utprøve Ketorax da som at folk snakker om at dette er det holy grail. Jeg har ikke noe toleranse da som jeg bare tar opiater sporadisk, og kan da teste litt ut for rus også. Inntok 15mg på en gang i dag og må si det smeller mindre enn 15mg Oxynorm. Skal ikke Ketorax egentlig være sterkeren Oxynorm? Bør jeg prøve sterkere dose?

Vil nesten si jeg blir mer euforisk av kodein, veldig spesielt.

Om noen har noen anbefalinger til noen sterke opiater jeg burde foreslå til legen, gjerne si ifra.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke holy grail. Folk tror nok det er så bra grunnet at det knapt finnes utenfor norden er bannet I USA og andre land grunnet at det vist er så avhengighetsdannende på papiret. Oxynorm er mye bedre.
Anonym bruker
"Fortrolig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du kan velge så er oxycontin og oxynorm holy grail nårndet kommer til opioider. Det er det nærmeste heroin du kommer i rus.
Vis du kan velge mellom absolutt alt,hvorfor ikke velge diamorfin?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, jeg kan få Oxynorm/contin så jeg tenker jeg går for det. Burde jeg heller gå for Oxycontin da som det varer lenger?

Har også hørt mye om
hydromorfon/palladon. Skjønner meg ikke helt på felleskatalogen, virker som det bare selges injiserende. Noen som vet om dette selges i tablettform uten godkjenningsfritak?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Vis du kan velge mellom absolutt alt,hvorfor ikke velge diamorfin?
Vis hele sitatet...
Selges diamorfin i tablettform?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hva med fentanylplaster, bedre enn Oxy?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selges diamorfin i tablettform?
Vis hele sitatet...
Ja du får det på godkjeningsfritak. Du kan få diaphin ir 200mg eller 5mg tabletter.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hva med fentanylplaster, bedre enn Oxy?
Vis hele sitatet...
Ville valgt oxy depot helst 40mg ,funker med 20mg også men du får raskt toleranse.
Sist endret av Sæd; 9. juni 2022 kl. 11:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Latterlig høy toleranse på oxy,spsiste 30mg iten toleranse ailr ble flytende å klarte så vidt å se,tok 30neste dag også,kjente d såvidt
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ja du får det på godkjeningsfritak. Du kan få diaphin ir 200mg eller 5mg tabletter.



Ville valgt oxy depot helst 40mg ,funker med 20mg også men du får raskt toleranse.
Vis hele sitatet...
Da må jeg nok i gjennom all annen opiatbehandling før jeg får godkjent Diaphin 😅

Tenker jeg forholdet meg til det som er tilgjengelig på felleskatalogen uten godkjenningsfritak i første omgang.

Kan nøye meg med Oxycontin. Ketorax var helt sykt å få IV på sykehus, mye bedren Oxynorm. Men skuffende i tablettform må jeg si.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ja du får det på godkjeningsfritak. Du kan få diaphin ir 200mg eller 5mg tabletter.



Ville valgt oxy depot helst 40mg ,funker med 20mg også men du får raskt toleranse.
Vis hele sitatet...
Haha, Ser nå at det er vanvittige priser også om man får det godkjent.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketorax er den verste opioiden ass. Lite eufori og mye kvalme
Gikk på Ketorax tabletter en måneds tid sammen med PF.God smertelindring,men lite eufori.Fikk det også Iv på legevakten sammen med lyrica.Det funket meget bra.Da jeg kom til hos smertepoliklinikken var det ingen sjans å få mer Ketorax.Ble satt på Norspan plaster.En medisin jeg fortsatt bruker.Fikk et par Oxycontin med meg etter et inngrep.Er glad jeg ikke har tilgang på det for å si det sann.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Gikk på Ketorax tabletter en måneds tid sammen med PF.God smertelindring,men lite eufori.Fikk det også Iv på legevakten sammen med lyrica.Det funket meget bra.Da jeg kom til hos smertepoliklinikken var det ingen sjans å få mer Ketorax.Ble satt på Norspan plaster.En medisin jeg fortsatt bruker.Fikk et par Oxycontin med meg etter et inngrep.Er glad jeg ikke har tilgang på det for å si det sann.
Vis hele sitatet...
Er det noe rus på Norspan plaster?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noe rus på Norspan plaster?
Vis hele sitatet...
Nei,det er nok det svakeste A-preparatet på markedet.Får en liten buzz den dagen jeg bytter plaster.Føler meg litt oppesen og får gjort noe husarbeid.Holder lengre ut den dagen med sosiale aktiviteter og turer etc.Derimot er det en fordel å få jevn tilførsel av smertestillende.Man slipper berg og dalbane med smerter og smertelindring.Hadde vært kjekt å høre andres synspunkter om medisinen,men vil ikke kuppe tråden.
Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Nei,det er nok det svakeste A-preparatet på markedet.Får en liten buzz den dagen jeg bytter plaster.Føler meg litt oppesen og får gjort noe husarbeid.Holder lengre ut den dagen med sosiale aktiviteter og turer etc.Derimot er det en fordel å få jevn tilførsel av smertestillende.Man slipper berg og dalbane med smerter og smertelindring.Hadde vært kjekt å høre andres synspunkter om medisinen,men vil ikke kuppe tråden.
Vis hele sitatet...
Bruker også Norspan. Gir jevn og god smertelindring. Det negative er uttalt nattesvette hver eneste natt, munntørrhet og noe muskel- og leddsmerter. Det verste er den veldig plagsomme nattesvetten. Opplever også bedre virkning på byttedagen. Bytter oftere enn anbefalte 7 dager, da virkningen avtar tydelig etter 5 dager. Noe såraktig hud der plasteret har sittet. Har derfor et mønster for hvor på kroppen jeg plasserer plasteret.