Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1375
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Operetter tråd ettersom jeg ikke klarer finne noe godt svar på internettet. Hvor mye liksdeksamfetamin (Aduvanz) kan jeg ta? Før det er farlig? Enkelt og greit. Har bygget meg opp en grei tåleranse (i tillegg til at jeg har ADHD) og har en prøve å studere til.
Tar du nok til å risikere livet så vil du neppe prioritere pensum. For studering er det gjerne bedre å finne en mellomdose, slik at en ikke blir trett og sliten, og opprettholder fokus. Tar du en stor dose vil du fort begynne med andre prosjekter og fokuset på å pugge skole blir mye verre.

Når det gjelder det faktiske spörsmålet ditt, så er det ingen svar. Hva som er ''farlig'' er et definisjonsspörsmål, ikke en universiell linje. Med större doser öker jo sjansen for farlige bivirkninger. Personlig har jeg tatt 2,000mg uten å dö. Men kanskje du vil det. Kanskje jeg også skulle jeg gjort det igjen.

Tl;dr: Jeg tror det er best å ta en moderat mengde for studering, og når det gjelder farlighet og overdose er dette umulig å gi noe klart svar på, men de fleste vil tåle minst 10 terapautiske doser (med toleranse), vil jeg spekulere i.
Anonym bruker
"Velkommen Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
70mg