Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2080
Hei,

Har ett spørsmål til dere guruer.
Jeg skal i morgen ha debut som "skuespiller" i en gigant film produksjon i Asia. De var i desperat nød etter en nordisk utseende halvfeit middelaldrende mann til en mindre rolle, og på grunn av korona restriksjoner fikk ikke de tak i noen proffe. Jeg er drit nervøs , har ingen erfaring, redd jeg ikke skal klare replikkene og skjelve.

Har 10x2.5mg diazepam og 2x0.5mg alprazolam liggende (fått hos lege for mange år siden), bruker ikke noe til vanlig, så har ingen toleranse.

Hva tror dere er passende dose og hvilke bør jeg ta, og når bør jeg ta ? Viktig å ikke bli eller se ruset ut selvfølgelig, og ikke snøvle og snuble. Kun ta nervøsiteten.

På forhånd takk for svar
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du burde ikke ta noen av de, bare ha de som psykologisk virkemiddel: Bare ideen om at du faktisk har de kan være nok til å roe sinnet ditt.

Det vanskelige med slike medikamenter er "akkurat nok dose", den er veldig vanskelig å treffe og det er veldig lett å ta for mye der man selv tror man fungerer ypperlig foran andre folk, men de rundt deg vet du er ruset.

Det som gjør ting enda vanskeligere er slike doser avhenger litt av kroppsvekt også, du vil bare få helt måfå estimater fra folk her inne.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
høres fett ut, men skal dere ikke bli litt kjent først? prate sammen? hilse på alle? ikke vet jeg.
det kanskje hjelper på presset som kommer at du vet de andre er chill.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du er ekstremt nervøs vil du ikke oppleve å bli ruset eller fremstå ruset ved en vanlig terapeutisk dose. 5 mg diazepam er en grei dose uten toleranse. Den vil ikke fjerne all nervøsiteten, men ta "toppen"
Sitat av gakky Vis innlegg
Hei,

Har ett spørsmål til dere guruer.
Jeg skal i morgen ha debut som "skuespiller" i en gigant film produksjon i Asia. De var i desperat nød etter en nordisk utseende halvfeit middelaldrende mann til en mindre rolle, og på grunn av korona restriksjoner fikk ikke de tak i noen proffe. Jeg er drit nervøs , har ingen erfaring, redd jeg ikke skal klare replikkene og skjelve.

Har 10x2.5mg diazepam og 2x0.5mg alprazolam liggende (fått hos lege for mange år siden), bruker ikke noe til vanlig, så har ingen toleranse.

Hva tror dere er passende dose og hvilke bør jeg ta, og når bør jeg ta ? Viktig å ikke bli eller se ruset ut selvfølgelig, og ikke snøvle og snuble. Kun ta nervøsiteten.

På forhånd takk for svar
Vis hele sitatet...
Husker jeg skulle på utstilling med hund engang, noe jeg ikke turte pga lammende sosial angst. Men jeg hadde rivotril. Så tenkte å ta den før jeg skulle i ringen, men droppa det og tenkte at jeg heller tar den når jeg kommer hjem om ting blir for ille.
Ferdig i ringen å kom hem, så valgte jeg å ikke ta rivotril. Satt igjen med en god følelse av å ha klart noe som for meg var utenkelig på den tiden. Bare hopp i det!
Trådstarter
Takk for svar alle sammen. En liten oppdatering, tok 1stk 2,5mg diazepam 1 time før start, funket fint og kom meg helberget gjennom 10 timers dag i 32C ikledd ull blazer, vest, skjorte og slips. Husket replikkene mine og fikk skryt av teamet. Vet ikke om det var pillen eller bare troen på at den virket. Uansett er en ny positiv erfaring krysset av på min bucket list...
Sitat av gakky Vis innlegg
Takk for svar alle sammen. En liten oppdatering, tok 1stk 2,5mg diazepam 1 time før start, funket fint og kom meg helberget gjennom 10 timers dag i 32C ikledd ull blazer, vest, skjorte og slips. Husket replikkene mine og fikk skryt av teamet. Vet ikke om det var pillen eller bare troen på at den virket. Uansett er en ny positiv erfaring krysset av på min bucket list...
Vis hele sitatet...
Du må la oss vite navnet på filmen når den slipper, hadde vært moro