Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2010
Fuck Mr. Plod!
Ble nylig frastjålet 10 gram med weed på fest.

Jeg er ganske forbanna på megselv fordi jeg var så dum å ta det med, men veldig forbanna på han som tokk det.

Har så lyst til å lace weed eller hasj med noe som skaper ett helvete for den som forsyner seg neste gang.

Er det noe jeg kan lace det med?

Ikke noe livsfarlig, men nokk til at hen aldri tar fra mitt stæsj igjen

Kanskje litt kvalme, jævlig hoste, hodepine, oppkast. Noe i den duren

Takker for tips
Hm, kjipt at du ble frastjålet da. I USA er det vanlig å øke vekt på buds med å rulle de i knust glass.

Men det er føkka
Sitat av Jerna Vis innlegg
Hm, kjipt at du ble frastjålet da. I USA er det vanlig å øke vekt på buds med å rulle de i knust glass.

Men det er føkka
Vis hele sitatet...
Kilde? Høres ut som rent bs
Har faktisk fått grønt med glass i Norge. De innrømte det utrolig nok etter at vi konfronterte dem.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje ikke la det ligge å strø?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje ikke la det ligge å strø?
Vis hele sitatet...
Jeg burde vel få lov til å strø så mye weed jeg vil i min egen sekk?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Jeg burde vel få lov til å strø så mye weed jeg vil i min egen sekk?
Vis hele sitatet...
Svært lite smart å la knarken sin være noen andre plasser enn på seg. Da forsvinner den fort sier mine 20 års erfaring med knark

Burde nok kanskje vurdere omgangskretsen din på nytt.
Peace.
Er det så lurt å "lace" sin egen røykings bare i tilfelle noen stjeler den så de skal få svi? Hvordan har du tenkt til at du selv skal røyke det da? Av-Lace det først?

Burde ikke ha så mye med på fest med mindre du tenker å selge mye av det. Og det du har med bør du ha i en lomme du ikke mister det eventuelt i sokken.
Sist endret av Bluesky_; 24. mai 2022 kl. 17:19.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet du bare er 18 men det der er bare umodent. Velkommen til verden folk stjeler og hustler så det er ikke sjokk at noen tar noe drugs drita på fest. Folk går gjennom jakker og sekker etter verdifulle ting og hadde det vært en mobil som lå der hadde de tatt den. Ikke legg fra deg noe med verdi ubevokta.

Er du i gamet en stund vil du oppleve at hekkere og kilo forsvinner også så ti gram er ikke noe å gjøre seg til drapsmann eller ødelegge psyken til andre resten av livet for.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lær deg å ha kontroll på dine egne ting....
Dette jeg sier nå er ikke lov og kan straffeforfølges så jeg anbefaler deg ikke å lace den med subutex som vil medføre 30 timers akutt uggenhet/konstant oppkast i 30 timer.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Er det så lurt å "lace" sin egen røykings bare i tilfelle noen stjeler den så de skal få svi? Hvordan har du tenkt til at du selv skal røyke det da? Av-Lace det først?

Burde ikke ha så mye med på fest med mindre du tenker å selge mye av det. Og det du har med bør du ha i en lomme du ikke mister det eventuelt i sokken.
Vis hele sitatet...
Jeg har alltids råd til 3-4 gram som jeg ikke kan røyke selv.

Å se tyven hoste og brekke seg noe inn i de grader hadde gitt meg enda mere glede enn å røyke det selv.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet du bare er 18 men det der er bare umodent. Velkommen til verden folk stjeler og hustler så det er ikke sjokk at noen tar noe drugs drita på fest. Folk går gjennom jakker og sekker etter verdifulle ting og hadde det vært en mobil som lå der hadde de tatt den. Ikke legg fra deg noe med verdi ubevokta.

Er du i gamet en stund vil du oppleve at hekkere og kilo forsvinner også så ti gram er ikke noe å gjøre seg til drapsmann eller ødelegge psyken til andre resten av livet for.
Vis hele sitatet...
20 år* men ja, det handler mindre om de selveste 10 grammene. No biggie. En tusen lapp, det kan jeg jobbe inn på en dag.

Men det var en fest med kun folk jeg kjenner, i tillegg til at jeg delte ut masse bong trekk tilsvarende 4-6 gram til de x kompisene mine.

Jeg er så hyggelig at folk til og med kunne spurt meg om å få litt til å rulle at jeg sikkert kunne endt opp med å dele bort alle de 10 grammene.

Det verste er at jeg så han ene stjele 2 gram forran meg når han skulle "se på weeden"

Men selvfølgelig hadde han kasta i seg ett brett med xan og gikk med kniv.

Jeg konfronterer ikke pille stuka folk som har kniv, sorry as.
Sist endret av Nøddy; 25. mai 2022 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kunne jo dasket han med kjeppen din.
Sitat av En deling Vis innlegg
Kilde? Høres ut som rent bs
Vis hele sitatet...
Jeg har fått weed med glass her i landet
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Jeg har alltids råd til 3-4 gram som jeg ikke kan røyke selv.

Å se tyven hoste og brekke seg noe inn i de grader hadde gitt meg enda mere glede enn å røyke det selv.



20 år* men ja, det handler mindre om de selveste 10 grammene. No biggie. En tusen lapp, det kan jeg jobbe inn på en dag.

Men det var en fest med kun folk jeg kjenner, i tillegg til at jeg delte ut masse bong trekk tilsvarende 4-6 gram til de x kompisene mine.

Jeg er så hyggelig at folk til og med kunne spurt meg om å få litt til å rulle at jeg sikkert kunne endt opp med å dele bort alle de 10 grammene.

Det verste er at jeg så han ene stjele 2 gram forran meg når han skulle "se på weeden"

Men selvfølgelig hadde han kasta i seg ett brett med xan og gikk med kniv.

Jeg konfronterer ikke pille stuka folk som har kniv, sorry as.
Vis hele sitatet...
Du smeller han rett i bakken gjør du.