Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3236
Skal møte en fyr snart som virker sykt hyggelig for første gang og er noe smånervøs. Da jeg er ganske sikker på at han ikke bruker div ulovlige rusmidler, kan jeg ikke trøste meg med at vi starter med en j for å bli kjent.
Vet vi kommer til å drikke sammen, men er småstressa uansett. Har 1x 1mg ksalol, 1x 15mg sobril og en (usikker på dose) lyrica liggende.
Spørsmålet blir da hva som er mest passende (evt minst upassende) å ta i forkant for at jeg greier å slappe nok av til å ikke virke stressa. Har kun drukket i kombinasjon med alprazolam, og har hatt opplevelser på begge sider av skalaen ift hvordan jeg greier meg. Skal ikke drikke mye, et par glass vin kanskje.
Helt vanlig å være nervøs. Trenger ikke dop for det der. Men en halv sobril burde gå greit.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynner å bli lei av de postene som kommer om det der. Alle er nervøse før et førstetreff med noen man vil imponere eller er usikker på! Det er normalt å være nervøs tiende date også om man begynner å bli forelska. Det er meningen! Og ikke meningen at man skal ruse vekk de normale følelsene!

Hvis du har tenkt til å drikke så hold deg unna piller ellers mister du kontroll over hva du sier og gjør og driter deg loddrett ut! Man blir trippelrusa i den kombinasjonen.

Skal du drikke uten piller så sett grensa på ett glass før treff for å roe nervene og ikke drikk for mye på daten så han får følelsen av at du er useriøs.

Hvis du dropper å drikke kan du ta 15mg sobril for å dempe angst. Innta den 1-1,5 time før dere møtes så er den på max virketid akuratt når dere sier hei og de kleineste normale sekundene overstås. I værste fall hvis du ikke gidder å høre etter på tips så ikke drikk mer enn et glass når du har tatt sobril helst bare ta en halv sobril hvis du absolutt må drikke. Ksalolen kan du spare til en dag du vil være narkis og blacke ut og droppe på date..

Men hvis det nå er sånn at du ruser deg på diverse ulovlige ting er du kompatibel med en gutt som ikke ruser seg da? Dating og forhold handler om kompatibilitet i felles livsstil og verdier og ikke bare fysisk tiltrekning, flørting og felles musikksmak.
Er du klar for å slutte å røyke hasj og ta piller om dere fortsetter å date eller har du tenkt til å føre han bak lyset og ruse deg i skjul og vise han en annen enn den du er?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av cicatr0 Vis innlegg
Spørsmålet blir da hva som er mest passende (evt minst upassende) å ta i forkant
for at jeg greier å slappe nok av til å ikke virke stressa.
Vis hele sitatet...
Kanskje teit av en utenforstående å fortelle andre hvordan de burde håndtere angsten/nervøsiteten/stresset sitt,
men akkurat i en dating sammenheng syns jeg heller du burde forsøke å eie det.
Jeg ville ikke tenkt på det som en negativ ting på en date. Ofte vil det jo også være et tegn på at dama bryr seg om
og syns det er viktig hvordan jeg opplever henne.
Må si meg enig med de andre her. Gi faen i de pillene så tar du heller å føler på alle de følelsene som kommer. Spenningen i starten er jo mye av det, og gir deg en pekepinn på hvor du står rent følelsesmessig. Jeg er en rusavhengig selv altså, men hvis jeg skal møte noen så bør begge parter være nykter. Det er få ting jeg synes er så lite attraktivt som mennesker som har spist piller eller drukket alkohol til de mister kontrollen.
Han karen er sikkert ganske nervøs han og, prøv å stå i nervøsiteten og gi han opplevelsen av deg, dette går bra
Burger King<3
2 0
Mange før meg har kommet med moral prekener. Tenker det har mest med toleranse å gjøre.

Om du har bygget opp toleranse for benzo ser jeg ingen problem med å blande f.eks Ksalol med ett par glass vin.

Vil også fraråde å ha med mer enn en da det er lett å kaste innpå etter noen glass med vin��

Lykke til!
Å være nervøs er egentlig bare en god katalysator for å holde deg engasjert og følge med på samtaler og sosial etikette. Det går plutselig på autopilot når man møter folk og man rekker ikke tenkte på at man er nervøs lengre.

Etter møter har man hatt et vellykket møte og man har fått seg en my venn.

Ruser man seg komfortablel med ideen blir det sosiale mye verre og tror sjansene har minka betydelig for at du skal ende opp med en ny kompis.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare ikke hiv i deg noe som gjør at du virker pillefjern. Da hadde jeg gått med en gang. Heller vær litt nærvøs
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Menn bryr seg ikke om du er stressa. Er som regel bare søt i de flestes øyne. Er jo mannen som prøver seg «fysisk» som regel så bare gjør deg mest mulig åpen. Eks sette deg nærmere enn vanlig for å gi noen signaler om at du er interessert om han ikke ser det.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Menn bryr seg ikke om du er stressa.
Vis hele sitatet...
Jaså, er det slik vi er?

Når jeg sier at

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg ville ikke tenkt på det som en negativ ting på en date.
Vis hele sitatet...
så er det at noens nervøsitet og at de er stresset som følge av det ikke ville stoppet meg fra et ønske å bli kjent
med de jeg mener, ikke at jeg gir faen i hvordan folk har det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er som regel bare søt i de flestes øyne.
Vis hele sitatet...
Virker som om du vet uendelig mye om menn.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jaså, er det slik vi er?

Når jeg sier at


så er det at noens nervøsitet og at de er stresset som følge av det ikke ville stoppet meg fra et ønske å bli kjent
med de jeg mener, ikke at jeg gir faen i hvordan folk har det.


Virker som om du vet uendelig mye om menn.
Vis hele sitatet...
Hva er det du prøver å si her forstår ikke helt.? Er mann og bryr meg ikke om at en jente er stresset / nervøs i en slik situasjon og er gjerne slik for meg også. Det er ikke det samme som å gi faen i hvordan de har det.

Den siste kommentaren din der skjønte jeg hvertfall ikke poenget med altså det er jo litt søtt på en måte med ei som er smånervøs på første date, foretrekker det over ei som er overlegent selvsikker og helt sånn hei se på meg tralala.

Men vi er alle forskjellig da så feil og si at menn mener ditt eller datt uansett.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hva er det du prøver å si her forstår ikke helt.? Er mann og bryr meg ikke om at en jente er stresset / nervøs i en slik situasjon og er gjerne slik for meg også. Det er ikke det samme som å gi faen i hvordan de har det.
Vis hele sitatet...
Jeg tror vi sier nøyaktig det samme.
Jeg ville heller ikke avist noen som var stresset, men vedkommende i innlegget jeg svarte på mente at menn ikke brydde seg
om noen var stresset heller ikke altså medfølelse, det ligger en ikke ubetydelig forskjell der og derfor var jeg uenig.

Angående den siste kommentaren så leste jeg "søtt" omtrent som når noen sier "så søt du er" til en jente som er sint. Skjønner?
Sist endret av vindaloo; 25. mai 2022 kl. 20:06.
Når du tar piller med alkohol går alkoholinntaket aldri som planlagt. Et par glass vin blir til fem glass, to shots og en pils og du sitter der med øya halvveis igjen og snøvler og tror at du ikke virker rusa.

Treff han edru. Hele livet byr på situasjoner man er nervøs i forkant av men du skal se det går fint når dere først har møtt hverandre Han er sikkert like nervøs som deg og du er sikkert enig i at det er bedre enn om han hadde vært en rusa dust uten skrupler og grenser

Sitat av vindaloo Vis innlegg
innlegget jeg svarte på mente at menn ikke brydde seg
om noen var stresset heller ikke altså medfølelse,
Vis hele sitatet...
Ingen har skrevet menn ikke har medfølelse? Sammenhengen var at menn ikke bryr seg nevneverdig om en dame de møter for førstedate er nervøs. Det er vanlig at begge er det og å håndtere at den andre er det har ikke noe med manglende medfølelse å gjøre hvilken planet er du på nå?
Sist endret av Harek; 25. mai 2022 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Mulig jeg leste det feil, men jeg syntes
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Menn bryr seg ikke om du er stressa.
Vis hele sitatet...
hørtes negativt ut. Som om menn ikke brydde om hvordan noen hadde det.
MÅ du absolutt ta noe så gå for for den ene Lyrica den er maks 150-300 man blir jo egentlig ikke rusa av det men kan sikkert gjøre at du slapper av psykisk bare for at du vet du har tatt den. Styr unna benzo hvertfall..

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Mulig jeg leste det feil, men jeg syntes

hørtes negativt ut. Som om menn ikke brydde om hvordan noen hadde det.
Vis hele sitatet...
Jeg ser hvordan det kan tolkes slik utifra formuleringa men tror ikke det var negativt ment
Sist endret av Bluesky_; 25. mai 2022 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Mulig jeg leste det feil, men jeg syntes

hørtes negativt ut. Som om menn ikke brydde om hvordan noen hadde det.
Vis hele sitatet...
Du leste det feil. Tråden handler om å være nervøs når man møter noen for første gang, ikke om menns generelle evne til empati og å generelt bry seg om andre mennesker.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
MÅ du absolutt ta noe så gå for for den ene Lyrica den er maks 150-300 man blir jo egentlig ikke rusa av det men kan sikkert gjøre at du slapper av psykisk bare for at du vet du har tatt den. Styr unna benzo hvertfall..
Vis hele sitatet...
Nei.. NEI! For all del, IKKE velg Lyrica om du har tenkt å drikke ett par glass vin først. Velg heller den ene sobrilen du, og dette på tom mage. Om du spiser noe først, bør i værstefall 1 mg ksalol gå greit. Men da burde du roe ned kraftig på drikkinga.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold drugs ute av bildet i starten. Når det blir mer seriøst kan du heller si at du per idag bruker XYZ i ny og ned. Så får du se hva han tenker om det. Spørsmålet du må stille deg selv er om du er villig til å kutte det ut fullstendig hvis det er en dealbreaker for vedkommende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du spiser noe først, bør i værstefall 1 mg ksalol gå greit.
Vis hele sitatet...
Kslol er å be om narkisstempel ikke ta det i en sånn setting!