Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2679
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ok, så er det litt senkveld, snart tom for øl.
Men har endel avkutt, blad/stems.
Er det noe mulighet å koke opp litt cannasmør jeg kan putte i kaffen min ikveld? Uten at det tar typ 4 timer?
Det vil nok ta litt tid uansett om det skal bli et bra resultat
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så det går ikke like kjapt som en en liten beis med andre ord?
Er sugarleafes det er snakk om.
Hasjsmør er selvfølgelig det raskeste. Vil ta ca 30 min før THC'en har trekt ut i smøret.

Men det går jo selvfølgelig an å lage cannabissmør raskt med buds/trim også, men du vil jo ikke få i nærheten av like godt effekt på den som om du feks hadde latt det stått å småputre i 4-12 timer.

Men jeg vilt ha dekarboksylert trimmet litt i stekeovnen før du hiver det opp i gryta selv om du skal gjøre det raskt og enkelt. Så kan du vell ta vare på trimmet etter du har latt det småputret en liten stund, for så hive det på varme igjen en annen dag du har bedre tid.

http://herb.co/recipes/quick-easy-cannabutter/
Sist endret av MikkelRæv; 28. februar 2017 kl. 22:27.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jo`a, når jeg går igang, lar jeg det simmre i 6-8 timer til vanlig men lurte bare på om det fantes noe quickfix ala macguyver-shiat, jeg kanskje kunne bruke sånn før natta, hehe
Hvis du har en grinder som samler krystaller, så kan du jo grinde litt av det, så du får noe røykbart til kvelds.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ahh!
And we have a winner!
Seffølgelig. **facepalm**
Jeez, dette ble jo nesten flaut..
Takker og bukker