Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135340
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
sånt skal man aldri si! dvd-rommen min funka fint før jeg pakket og dro, men nå vil det ikke koble til uansett hva... funker strøkent på alle andre maskiner da, bare ikke min hvis noen (andre enn frufsa, han hadde ikke peiling) vil prøve å fikse det for en desperat freak er jeg evig takknemlig
Vis hele sitatet...
Meanwhile at tg
Kan si en ting, bassen fra musikken fra scenen har koblet ut en av harddiskene mine (og koblet den til igjen, men det nevner vi ikke).
Sitat av Fenriru Vis innlegg
men det nevner vi ikke.
Vis hele sitatet...
Fordi?
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Fordi?
Vis hele sitatet...
Fordi, det ødelegger hele poenget med at bassen koblet den ut, siden den alt i alt rettet feilen opp igjen.

Men nå har det visst skjedd igjen. :S
På TG kan alt skje
Jeg har hatt litt broblemer med bassen selv. Skjermen min startet å flimre og vrenge bildene når bassen dropppa på det kraftigste. Ordna det ved å slå ned overklokken. Har ikke merket noe etter dette, så satser på at det funker
haha, fy flate! har ikkje hatt noke som helst problem her eg sitte :P og da er nesten på enden med scena :P
Faen gutta(og jenter), Eddy's kebab har blitt lagt ned tror jeg... Var der borte en tur men så stengt ut :/
Helvete å bass a
Sitat av Fenriru Vis innlegg
Kan si en ting, bassen fra musikken fra scenen har koblet ut en av harddiskene mine (og koblet den til igjen, men det nevner vi ikke).
Vis hele sitatet...
fiksa dette no, eine hotswappen tok vist kvelden, kan fint skuldest bassen...
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Faen gutta(og jenter), Eddy's kebab har blitt lagt ned tror jeg... Var der borte en tur men så stengt ut :/
Vis hele sitatet...
Sett på klokken?
Er ikke på TG selv , men blir det noe tid til retro spilling der eller, Nintendo 8 bit eller Super Nintendo ? eller blir det bare dagen spill .... bare nysgjerrig !!
Du kan spille akkurat hva du vil da, men vet ikke hvor mange som spiller retro spill, ikke noe compoer eller noe da.. så noen spille noe retro-aktig bak meg, så retro ut, men kan være et nytt spill
Sitat av minimastros Vis innlegg
Er ikke på TG selv , men blir det noe tid til retro spilling der eller, Nintendo 8 bit eller Super Nintendo ? eller blir det bare dagen spill .... bare nysgjerrig !!
Vis hele sitatet...
jaja, det er såtte opp gamescude, snes, nes, n64(meina eg å ha sitt..) rundt om kring
Fint og se at det er flere som sliter med bassen her i vikingskipet! Selv sliter jeg med at det vibrerer så datamusa flytter på seg :/
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
haha, har du hatt ein ristete tur? noko kan ha dåtte ut av plass.
Vis hele sitatet...
den funker fint på maskinene til naboer bortover rekka, å alle porter på maskina er bevist fungerende...
haha! eg berre nyter kvart sekund av det! har ikkje hatt noko problemer her endåg :P

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
den funker fint på maskinene til naboer bortover rekka, å alle porter på maskina er bevist fungerende...
Vis hele sitatet...
Fenriru hadde bortimot same problem, bytta sataport (han har hotswap), prøv dette, det blir då sataporten på hk-et, men antar du skjønte dette :P kan evt. komme ein tur bortom, men no har eg ingen anelse på kvar du sitter.. -.-
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
haha! eg berre nyter kvart sekund av det! har ikkje hatt noko problemer her endåg :P



Fenriru hadde bortimot same problem, bytta sataport (han har hotswap), prøv dette, det blir då sataporten på hk-et, men antar du skjønte dette :P kan evt. komme ein tur bortom, men no har eg ingen anelse på kvar du sitter.. -.-
Vis hele sitatet...
bruker (eller brukte...) ekstern dvd, så skal nok ikke skylde på sata-porter...
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
jaja, det er såtte opp gamescude, snes, nes, n64(meina eg å ha sitt..) rundt om kring
Vis hele sitatet...
ahhh, gladelig å høre
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bruker (eller brukte...) ekstern dvd, så skal nok ikke skylde på sata-porter...
Vis hele sitatet...
du får prøve ein anna usb port, finnes mange løsninger rundt dette
Det var noe så inn i gampen med bass a....... får ikke spilt jo :/
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
du får prøve ein anna usb port, finnes mange løsninger rundt dette
Vis hele sitatet...
som sagt har jeg prøvd flere...

Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Det var noe så inn i gampen med bass a....... får ikke spilt jo :/
Vis hele sitatet...
det er helt fantastisk!
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Det var noe så inn i gampen med bass a....... får ikke spilt jo :/
Vis hele sitatet...
Hvor sitter du? Jeg sitter helt på enden av rekken, og klarer helt fint å spille. Bare rister litt i kropp og sjel.
må ha "kontroll" musmatte, då reiser ikkje musa til helvette og forbi!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
må ha "kontroll" musmatte, då reiser ikkje musa til helvette og forbi!
Vis hele sitatet...
Det er nok med en r.a.t. 7 mus, så flyr muspekeren til alle kanter, skikkelig irriterende, den flyr om du presser den ned mot musematta også...
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Det er nok med en r.a.t. 7 mus, så flyr muspekeren til alle kanter, skikkelig irriterende, den flyr om du presser den ned mot musematta også...
Vis hele sitatet...
haha, har razer vepsula og deathadder, sitter fint her
Var en kar som lignet på AtXbYeA som danset så fint foran scenen på livestreamen. Er han der?
Opplever ikke risting med pekern med musemattene man får på den CS standen til Logitech, nær Komplettstanden.
Men så sitter jeg i Creative. Hadde dog det problemet i fjor med en QPad matte.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Opplever ikke risting med pekern med musemattene man får på den CS standen til Logitech, nær Komplettstanden.
Men så sitter jeg i Creative. Hadde dog det problemet i fjor med en QPad matte.
Vis hele sitatet...
ja, vi sitter rett over frå scena... :/
Øøøh, er ikke Storm litt døll som scenemann? Amøbeleken...
Bare jeg som spiller på PS3...? :O
Sitter nesten helt på enden på rad 37 (mot scena). Har Razer Mamba mus og Steelseries musematte. Her flyr musepekeren til langtvekkistan og lengre når bassen er på det verste.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
ja, vi sitter rett over frå scena... :/
Vis hele sitatet...
Poenget var at jeg hadde risteproblemet før som er borte nå. Selv om jeg satt så langt unna måtte jeg snu musa til tider med all bassen.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Poenget var at jeg hadde risteproblemet før som er borte nå. Selv om jeg satt så langt unna måtte jeg snu musa til tider med all bassen.
Vis hele sitatet...
oh damn...

@thomas_pcnerd, ja, fordi alle andre veit at pc er sjef
Sitat av F4celess Vis innlegg
Poenget var at jeg hadde risteproblemet før som er borte nå. Selv om jeg satt så langt unna måtte jeg snu musa til tider med all bassen.
Vis hele sitatet...
yup, hadde det samme problemet her også noen få rader i fra deg
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
oh damn...

@thomas_pcnerd, ja, fordi alle andre veit at pc er sjef
Vis hele sitatet...
Måtte ta med PS3'en pga jeg ikke har fått kjøpt PC'en ennå

Edit: Har med laptop til surfing å.
Sist endret av thomas_pcnerd; 28. mars 2013 kl. 00:48.
Er det mulig å komme å besøke på dagtid, uten å ha med pc bare for å snakke med freaks?
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Er det mulig å komme å besøke på dagtid, uten å ha med pc bare for å snakke med freaks?
Vis hele sitatet...
Japp, Dagsbilett koster 250.- med kort og 300.- cash

TGs info
Sitter og ser på streamen fra scenen nå. Faen for no dårlige greier. Blir nesten flau. De driter seg jo ut gang etter gang. Utrolig dårlig planlagt må jeg si.
Kan noen gi meg noen tips for å få en god natts søvn uten å bekymre seg for pc? har stasjonær pc som er sinnsykt dyr! er det noe stjeling her egentlig?
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Kan noen gi meg noen tips for å få en god natts søvn uten å bekymre seg for pc? har stasjonær pc som er sinnsykt dyr! er det noe stjeling her egentlig?
Vis hele sitatet...
Ingen stjeler en stasjonær uten å bli stoppet av de som sitter rundt deg.
De fleste sover nå :P og jeg sitter på partyzona
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
De fleste sover nå :P og jeg sitter på partyzona
Vis hele sitatet...
Du skulle ha sittet på freak rekka! alltid noen som er våken.
De fleste............ srsly?


Anywhore, det er noen regler for å bare plutselig gå ut med pc'er midt under lanet. Husker ikke hva, men de hadde et system på det
Sist endret av KjemikalieX; 28. mars 2013 kl. 01:31.
fy søren så kleint det var å se på den streamen, programlederne klarer jo ikke å holde tellinga på poeng(driter seg ut på stein, saks og papir etc)...
noen her på tg som joiner å mekke et 5v5 ranked team i LoL og climbe?
har forlatt plassen min utallige gongar, mangla ingenting så vidt eg ser :P tar alltid med meg det viktigaste, mobil, lommebok og nøklar, samt snusen!
Sitat av Melcor Vis innlegg
Du skulle ha sittet på freak rekka! alltid noen som er våken.
Vis hele sitatet...
Får bli med på freak rekka neste år :P Skal bli spennende å så åssen jeg skal få sove XD
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Får bli med på freak rekka neste år :P Skal bli spennende å så åssen jeg skal få sove XD
Vis hele sitatet...
Det beste med søvnen på TG er å våkne til
KOM IGJEN NÅ, STREKK ALLE MUSKLENE
10 SEKUNDER IGJEN UNTZUNTZ
PUMP!!PUMP!PUUMPP!
KOM IGJEN NÅ! SISTE GANGEN!
KOM IGJEEEEEN WOOOOOOOOOOUNTZUNTZ
UNTZ UNTS UNTZ
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Får bli med på freak rekka neste år :P Skal bli spennende å så åssen jeg skal få sove XD
Vis hele sitatet...
Hehe, gleder meg nesten til jeg skal sove, når enn det blir Tviler på at det blir mye søvn denne uka her. Kjenner jeg gleder meg til 10 timer i bil på søndag...