Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2614
420 all the time
Hash cat's Avatar
Helt siden den førstegangen jeg hørte på gangsterrap har jeg hatt lyst til å prøve lean. Hahaha, vet det er en barnslig drøm mtp at syrup ikke finnes i Norge.

Likevel har jeg hatt lyst til å prøve den «magiske» sirupen med promethazin og kodein. Noen som vet om det evt går ann å lage noe selv?

Er kanskje mulig å skaffe noen paragin forte så bruke CWE metoden.

Jeg lurer også på om promethazin påvirker rusen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Promethazine

Gaaanske sikker på at det er Kodeinen som gir den sagnomsuste "magiske" sirupen sitt rykte. Det er tross alt et Opiat, og som vi alle vet gir Opiater ekstremt behagelige effekter. Kan nesten kalles magisk.

Promethazine er et antihistamin (som Vallergan, Attarax, Zyrtec osv) og har i seg selv neppe store rusgivende effekter.

Søkte så klart på felleskatalogen, og om "Phenergan" som legemiddelet heter i Norge står det at bivirkningene (effektene) er:

Bivirkninger
De fleste bivirkninger er doseavhengige. Vanlige (≥1/100 til <1/10): Øvrige: Døsighet hos 5-10%, svimmelhet, munntørrhet, restless legs. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Obstipasjon. Hjerte/kar: Hypotensjon, bloddyskrasier. Nevrologiske: Ekstrapyramidale effekter. Nyre/urinveier: Urinretensjon. Øye: Minsket tåreproduksjon, lysoverømfintlighet.

Mulig Promethazine kombinert med Kodein gjør sistnevnte litt ekstra avslappende, men da tipper jeg du kan kaste i deg en Vallergan eller Attarax og oppnå samme effekt.

Jeg er ikke helsepersonell eller farmasøyt og alt jeg skriver kan være gærent
Sist endret av krystallkongen; 19. juni 2020 kl. 15:44.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Promethazine

Gaaanske sikker på at det er Kodeinen som gir den sagnomsuste "magiske" sirupen sitt rykte. Det er tross alt et Opiat, og som vi alle vet gir Opiater ekstremt behagelige effekter. Kan nesten kalles magisk.

Promethazine er et antihistamin (som Vallergan, Attarax, Zyrtec osv) og har i seg selv neppe store rusgivende effekter.

Søkte så klart på felleskatalogen, og om "Phenergan" som legemiddelet heter i Norge står det at bivirkningene (effektene) er:

Bivirkninger
De fleste bivirkninger er doseavhengige. Vanlige (≥1/100 til <1/10): Øvrige: Døsighet hos 5-10%, svimmelhet, munntørrhet, restless legs. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Obstipasjon. Hjerte/kar: Hypotensjon, bloddyskrasier. Nevrologiske: Ekstrapyramidale effekter. Nyre/urinveier: Urinretensjon. Øye: Minsket tåreproduksjon, lysoverømfintlighet.

Mulig Promethazine kombinert med Kodein gjør sistnevnte litt ekstra avslappende, men da tipper jeg du kan kaste i deg en Vallergan eller Attarax og oppnå samme effekt.

Jeg er ikke helsepersonell eller farmasøyt og alt jeg skriver kan være gærent
Vis hele sitatet...

Kan være jeg tar feil, men mener å ha lest at kodein i store mengder kan skape kvalme, og promethazinen virker mot dette
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Helt siden den førstegangen jeg hørte på gangsterrap har jeg hatt lyst til å prøve lean. Hahaha
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til 17 åringer som spør om tips til å mekke morfinpreparater fordi dem har hørt et par fuckings gucci mane låter. Det er liksom både nitrist, skremmende og hysterisk morsomt samtidig. Det virker som om du er utrolig lett å påvirke. Hold deg til weed og psykidelika du kompis.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til 17 åringer som spør om tips til å mekke morfinpreparater fordi dem har hørt et par fuckings gucci mane låter. Det er liksom både nitrist, skremmende og hysterisk morsomt samtidig. Det virker som om du er utrolig lett å påvirke. Hold deg til weed og psykidelika du kompis.
Vis hele sitatet...
Enig i at å ha noen lavpannede rappere til forbilder er latterlig, men å foreslå TS å holde seg til psykedelika er ikke helt ideelt. Psykedelika er alvorlige greier som fortjener mer respekt enn å bli dyttet innpå av noen spenningssøkende ungdommer. Elitist out
R.i.p 23.04.2021
Haha.. why? Seriøst er du så lett påvirkelig av alt rundt deg? Wannabe usa rapper vibber. Får helt mark av og lese disse postene med OMG LEAN!!! Dude det er kodein og allergimedisin..
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Dra til Asia eller syd europa så får du hostesaft med etylmorfin. Det er ikke kodein, men det skal vist ligne.
Drakk ALT for mye av det en stund og det er ikke sunt ass. Særlig hvis du blander det med sprite, som man gjør hvis man er OG gangsta loc.
Dårlig for magen, dårlig for tenna. Det blir vanvittig mye sukker. Halvparten av rapperne som populæriserte det er daue og resten har diabetes.

google sa at begge deler omgjøres til morfin i levern såå, same shit?

Tror jeg sa det for ti år siden på forumet her, vi trenger ikke lean i Norge vi har heroin så det holder. Vanligvis
Sist endret av Bothrops; 19. juni 2020 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cosylan har etylmorfin i seg. Kan dra til legen og be om det for å lindre tørrhoste. Funker knall til å chille sammen med weed, men kan plutselig kaste opp.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cosylan har etylmorfin i seg. Kan dra til legen og be om det for å lindre tørrhoste. Funker knall til å chille sammen med weed, men kan plutselig kaste opp.
Vis hele sitatet...
Skit i kosylan.det er tilsatt breknings midler .det du må be om er solvicept compt. Samme som kosylan bare uten de nasty breknings middlene.

https://www.felleskatalogen.no/m/med...-takeda-564022
Sist endret av Tarm; 19. juni 2020 kl. 22:48.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Haha.. why? Seriøst er du så lett påvirkelig av alt rundt deg? Wannabe usa rapper vibber. Får helt mark av og lese disse postene med OMG LEAN!!! Dude det er kodein og allergimedisin..
Vis hele sitatet...
Yup, skal ingenting til før jeg gjør dumme ting og tar usunne valg.

Altså det er jo litt settingen som jeg syntes høres morsomt ut. Isteden for å knaske masse piller, ville jeg MYE heller drukken en litt søtere brus med is

Skjønner jo at det høres barnslig ut, men det skreiv jeg i første posten. Lurte bare ol noen viste noe om lean i Norge. Hvis du ikke vet noe om det eller blir provosert fordi folk spør om det: Ikke svar

Sitat av Tarm Vis innlegg
Skit i kosylan.det er tilsatt breknings midler .det du må be om er solvicept compt. Samme som kosylan bare uten de nasty breknings middlene.

https://www.felleskatalogen.no/m/med...-takeda-564022
Vis hele sitatet...
Noen som har prøvd dette selv? Jeg gidder ikke kjøpe masse shady greier som liksom er samme greia.
Sist endret av Hash cat; 20. juni 2020 kl. 03:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
solvipect comp er samma greia kaster opp av det og dessverre
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å drikke lean er en alternativ måte for inntak av opiater. Det er lettere å ha kontroll på inntaket sitt når den eneste inntaksmåten en har av opiater, er fra hostesaft, hvis dere skjønner tegningen. Å argumentere for at "her har vi heroin, så f off med lean" eller "du så det i en rap-video og tror du er kul?" mener jeg er dumt. Alle har blitt påvirket av noen, og jeg vil si med sikkerhet at uten snoop dogg og wiz khalifa hadde heller ikke like mange røyket weed og tenkt "shit, det her er fett."

Skriver dette fordi jeg selv aldri har prøvd opiater for å få en ruseffekt, og hvis jeg skulle prøvd, så hadde jeg ikke takket nei til hostesaft med kodein. Skulle jeg begynt å poppe piller vet jeg med meg selv at det ville vært mye mer vanedannende enn hostesaft, og dermed hadde jeg hatt mye høyere risiko for avhengighet i tillegg. Litt som alkohol, jeg hadde nok misbrukt det enda mer dersom det kom i pilleform.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvor mye som må til for rus fra Thiocodin hostesaft? Er hostesaft fra Polen
Sitat av Tarm Vis innlegg
Skit i kosylan.det er tilsatt breknings midler .det du må be om er solvicept compt. Samme som kosylan bare uten de nasty breknings middlene.

https://www.felleskatalogen.no/m/med...-takeda-564022
Vis hele sitatet...
Cosylan inneholder ikke brekningsmiddel. (Vet ikke hvor du har dette fra).

I Norge finnes det ikke mikstur med Promethazin og Kodein. Du kan prøve å blande Phenergan og Kodein. Ellers er Sterk Hostesirup fra NAF det nærmeste du kommer. Det inneholder Ethylmorfin og Kodein. Det er en del sterke en Cosylan ettersom Cosylan bare inneholder Ethylmorfin. Sterk hostesirup er vanligvis vanskelig å få tak i, men ettersom det er mangel på Cosylan i hele Norge nå kan dette være muligheten din.

Lykke til.