Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 741
Har sett rundt på nett og funnet gaming pcer til 200 dollar aka 1700 norske kroner.
Men de delene finner jeg selvfølgelig bare på amerikanske nettsider.

Noen her som er så flink å klarer å bygge meg en sånn pc?

Er som regel csgo world of warcraft og League of legends det går i.

Takk for all hjelp!

Det kan gå opp til 2000 kroner.
vil bare finne ut om dette er mulig.
Sist endret av magickittyz; 13. juli 2016 kl. 03:27.
Finn.no "titegn"
Du kan selvfølgelig bygge deg en billig gaming pc som kan håndtere de spillene, men jeg tror det ville blitt mer enn 2000kr. Evt har du kanskje noen bekjente som selger sin gamle gaming pc billig? Leter du på finn, som nevnt over kan du sikkert finne noe til 3-4000. lykke til med å finne pc forresten, gi oss svar tilbake om du finner noe.
Ha en god dag -slappegodt
Sist endret av slappegodt; 13. juli 2016 kl. 06:16.
har du noe fra før som du kan bruke som basis eller må du ha alt fra bunnen av? ting som kabinett, strømforsyning og harddisker kan enkelt bli gjengbrukt i nye maskiner uten at det går mye utover ytelsen og du kan spare en del på pris, derimot hvis du trenger alt fra bonn av som skjerm, tastatur, mus, kabinett og alle komponent delene så er dette veldig trangt budsjett hvis du ikke går på ebay og leter opp brukt maskinvare med gratis frakt
Finn er din venn her, ikke tro på det artikklen sier og vis den til oss så du ikke blir lurt. For 2000 får du ikke noen gode komponenter i en maskin nytt, så spar heller mer.