Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6311
Jeg fant Higan i min leting på en god SNES emulator, det skal nokk være det programmet som emulerer SNES hardwaren mest nøyaktig.
Jeg har store problemer med å få registrert noe som helst, ikke tastaturet, PS4 eller 360 controller virker.
Jeg har ingen problemer med snes9x, Procject64, fceux, ePSXE, Dolphin eller VisualBoyAdwance, eneste er at Project64 ikke gjennkjenner PS4 kontrollen så jeg må bruke 360èn.
Men Higan registrerer ikke noe som helst. Er det noen andre som har samme problem eller en løsning?

-utepaanordnes

Jeg hadde ikke dobeltklikket på valgt knapp inne i menyen. Det virker nå. Hehe :P
Sist endret av utepaanordnes; 16. desember 2015 kl. 02:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruker du DS4Windows med ps4 stikka?
http://ds4windows.com/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det er lenge siden nå, men det var noe så åpenlyst at jeg måtte trykke ned en knapp ved siden av foreksempen "A" i Higan og derretter trykke ønsket knapp for å registrere. Jeg må ha vert veldig trøtt den kvelden :P

-utepaanordnes