Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7863
UE:Drammen
TeamUE's Avatar
1 0
Hey folkens,
Jeg er relativt ny innenfor Urban Exploring. Jeg bor i Drammen og ønsket litt opplysning av andre mer erfarne urbane utforskere

Hvilke steder i Drammen(og Buskerud generelt) kan det anbefales å sjekke ut?
Vi har jo gode gamle Lier Mental, men tror det er i rivnings-prossessen, uansett noe jeg kommer til å sjekke ut.

Hva av utstyr bør jeg ha med meg?

[COLOR="Red"]Jeg baserer meg mye på regelen i UE, at man kun skal ta bilder og kun etterlate fotavtrykk[/COLOR]

Er det noen andre i Drammen som liker UE, send meg gjerne en PM.

[COLOR="DimGray"]Mvh TeamUE[/COLOR]
Sist endret av TeamUE; 28. oktober 2013 kl. 15:36.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er visst noen grotter/gruver oppe i skogen ved Liertoppen kjøpesenter, men har aldri vært der selv.
Har hørt fra faren min at det har blitt drevet med blant annet satanistiske ritualer der oppe.
Har sett at det har blitt lagt ut flere forslag om det tidligere, men som sagt så har aldri fått somlet meg til å dra dit.
Jeg har vært på UE i Konnerudgruvene.
Sitat av llamapewpew Vis innlegg
Det er visst noen grotter/gruver oppe i skogen ved Liertoppen kjøpesenter, men har aldri vært der selv.
Har hørt fra faren min at det har blitt drevet med blant annet satanistiske ritualer der oppe.
Har sett at det har blitt lagt ut flere forslag om det tidligere, men som sagt så har aldri fått somlet meg til å dra dit.
Vis hele sitatet...


Har det vært noe om det i media? Finner ingenting.
Ta kontakt så kan vi ta en tur til Veiatun i Mjøndalen en dag og så kan jeg vise deg et par andre steder også
Jeg blir gjerne med til Veiatun en dag
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Veiatun? Aldri hørt om Hva er det?
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan vi arrangere en UE tur snart? Jeg holder til i Vestfold / Nøtterøy og blir gjerne med!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det for sent å spørre om det nå kanskje..
Sitat av Jababba Vis innlegg
Jeg har vært på UE i Konnerudgruvene.
Vis hele sitatet...
Vært mye nedi gruvene der selv faktisk, men skal jo sies at jeg er derfra da Men absolutt å anbefalle!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lier Mentalsykehus må man besøke nå mens det ennå står der, planlagt revet til vår eller løpet av høsten
B, E og F står der ennå og De to første er lettest å komme seg inn i.
Men pass på, masse knust glass og gulv som er dårlig