Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 6085
Hei
Har dere noen gode tips til morsomme filmer ? Helst parodier
Scary movie filmene er jo klassikere...
Paik91's Avatar
Trådstarter
15 2
Oki, takk

Anbefaler Meet the Spartans Konge Film!
Shaun of the dead
Paik91's Avatar
Trådstarter
15 2
Den har jeg sett ganske morsom

Men visst dere vet om noen gode parodier, så bare gi en lyd :P
Freddy got fingered

Elsker den filmen.
Life of Brian FTW!!
Napoleon dynamite
Austin Powers filmene
The Cable Guy
School of Rock
Rat Race
Ali G in da house
Superbad
The Benchwarmers
Harold And Kumar Goes To White Castle
Van Wilder 1-2
Wild Hogs
Knocked Up
How High
Team America
Freddy got fingered
Zoolander
Politiskolen
Beerfest
Dumb and Dumberererer....
Fun with dick and jane
Blues brothers
Me myself and irene
Nacho Libre
Bruce/Evan almighty
Mr.Woodcock
Ace Ventura filmene
American Pie filmene
Scary Movie filmene
The 40 year old virgin
Sideways
Roadtrip
Eurotrip
Wedding Crashers

Her burde det være noe som trekker på smilebåndet.

Have fun
Eddie Izzard - Live at The Ambassador 1993
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Hot Rod er en skikkelig morsom film. Verdt å se <3
Paik91's Avatar
Trådstarter
15 2
Takk for tipsene
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood
Er det noen som vet om flere sånne filmer som dont be a menace... har sett mange, men husker ikke hva de het
Sitat av Gizze14
Er det noen som vet om flere sånne filmer som dont be a menace... har sett mange, men husker ikke hva de het
Vis hele sitatet...
http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=55930
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Revenge of the nerds ( I, II, III, IV) er ikke parodier men noen veldig bra komeide filmer fra 80 taller.
http://www.wanderlist.com/funnymovies

The Big Lebowski er en av mine favoritter.
Dead man

Sikkert ikke alle som ser humoren i den filmen, men for meg er det super komedie
Sitat av Cappuman
Kung Pow: Enter the Fist , verdens morsomste film!
Vis hele sitatet...
Den som gikk her forleden kveld jo, rett etter Chan filmen! Fy faen, makan til dårlig film. Jeg var trøtt, men komedier blir jo generelt sett bedre da. 110% Garantert tørr humor.
Jeg er selv en ufattelig stor leslie nielsen fan! anbefaler trilogien "Mannen med den Nakne Pistol". Er du interessert i live performance vil jeg anbefale Monty Python Live at the Hollywood Bowl. Koster 100 spenn for tiden. Klassisk moro i særklasse
Kan gå god for alt av Eddie Izzard. Jeff Dunham og Robin Williams kan også være verd og få med seg (detter er standup da)

Revenge of the nerds filmene er også geniale.

Everything you need to know about sex, med Woody Allen i hovedrollen. Er også litt morsom, dog så sær at det synger.

The evil dead 3, er facinerende viss du liker gamle filmer med drøyt dårlige effekter. Mer komedie enn skrekk hvertfall.

Det er de jeg kan komme på nå...
Jeg har aldri ledd så mye som da jeg så The Office (UK = originale). Dette er riktignok en serie, men det gjør det hele så mye bedre. Søk på "David Brent" på youtube og du skjønner hva jeg mener.
Hot Shots filmene
Du er min venn
niigu's Avatar
Er veldig glad i de satiriske vanvittige filmene til Will Ferrell og co. Disse er et must å se:
(Ikke kun filmer med Will Ferrell, men veldig mange av Saturday Night Live-folkene.

Talladega Nights
Old School
Anchorman (TIDENES FILM!)
Wedding Crashers
Knocked Up
Superbad
Juno
Blades of Glory
40 Year Old Virgin

Om jeg hadde hatt 1000 KP hadde jeg sløst de vekk på disse filmene.
Freddy got Fingered.
Sitat av surre
http://www.wanderlist.com/funnymovies

The Big Lebowski er en av mine favoritter.
Vis hele sitatet...
takk takk
Dead man med Johnny depp av Jim Jarmush er morsom , studpid fucking white men! hehe
ser den allerede er nevnt, men harold and kumar go to white castle. det er virkelig filmen med stor f. hysterisk morsom. eneste som er med den er at man må se den flere ganger; jo mer man ser den, jo morsommere blir den.
Dude, Where's My Car
Jeg burde muligens postet svaret mitt i tråden om filmer du MÅ se her.

Galaxy Quest

Spies like us
dum dum og dummere er en klassiker
Sitat av 10goto10
Jeg burde muligens postet svaret mitt i tråden om filmer du MÅ se her.

Galaxy Quest

Spies like us
Vis hele sitatet...
Det var jo flere i denne posten..

thanks for Galaxy Quest var ganske bra.
▼ ... over et år senere ... ▼
Zoolander, Fy faen tror aldri jeg har ledd så mye i mitt liv.
den scenen der han får tilbud om å få ''Center for children who cant read good''. Jeg får latterkrampe bare jeg tenker på det
Veldig mange bra er nevnt her, vil legge til min yndling; I Now Pronounce You Chuck and Larry. Av alle filmer jeg har sett, så er dette den jeg har ledd mest av noen gang, anbefales på det sterkeste!
Running with scissors er bra. Det er ikke akkurat en komedie, hele filmen er egentlig litt wtf, men den har noen gullkorn som fikk meg til å vri meg i latterkrampe. Så skal det også sies at jeg har en heller spesiell smak i film, men seriøst, jeg anbefaler den! En film med litt "mening" ;P
Hot shots! Med charlie sheen i spissen, konge film