Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 984
Leter etter en litt spesiel dokumentar (er litt usikker på om det er dokumentar eller ikke).
Det har ivertfall samme konseptet som Superhigh me men dette er en engelsk dame som reiser til amsterdam og røyker weed i 30 dager, får tett oppfølging av lege som sjekker helsa hennes og sånn. Vi får se hvordan hu reagerer på effekten til forskjellige strains osv, fra sofaslapp til supernoia
Hun har forsåvidt gjort noe lignende der hun ikke vaska seg i 30 dager.

Så dette på tv for lengesiden før jeg begynte og røyke selv, men har ikke funnet noen plass hvor jeg kan se det igjen eller hva tv-programet heter.
Here you go! Del 1/6, resten er på tuben

http://www.youtube.com/watch?v=zurElIUyrdU

Fin fyreliste!
er også noe lignende dette, Super High me heter den, er en kar der da, som først ikke røyker i 30 dager så røyker hele dagen, hver dag i 30 dager,

han er og standupkomiker så er ganske morsom film
Var den jeg fant isted, men trodde ikke det var den Thanx dude, kp til deg

angående røykelista, den har tatt helt av på subscribers etter jeg la den på signaturen min