Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1701
Hei.

Har noen erfaring med å snorte Oxynorm / Oxycodone?
Er det i det hele tatt noe man kan snorte? Har ingen peiling så beklager om det er helt idiotisk spørsmål

Hvis det ikke går så glem det.
Men hvis det går så lurer jeg på hvordan var opplevelsen? Samme rus som oralt inntak?

Jeg kommer ikke til å prøve det da jeg er alt for redd (ja komisk nok) men bare lurer, siden jeg hadde en diskusjon her om dagen.
For det første, her: https://m.psychonautwiki.org/wiki/Oxycodone

Den nettsiden bør du bruke hver gang du lurer på noe angående rusmidler.

Oxynorm kan snortes. Er det å foretrekke? Det synes ikke jeg, men noen elsker å dra ting opp i nesa.
I følge Psychonautwiki får du nesten dobbelt så mye bang for your bucks om du sniffer.

7,5-15mg i nesa tilsvarer 10-25mg oralt.

Sterkt stoff, forsiktig med dosene!

Oxycontin er det verre med. Bedre å knuse den skikkelig (pulverisere) og droppe i f.eks rullepapir.
De er designet slik at sniffing skal være vanskelig og funke dårlig.

Gå på do og tøm tarmen før du begynner å leke med Oxy Forstoppelse suger!
Sist endret av krystallkongen; 8. januar 2022 kl. 05:34.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
For det første, her: https://m.psychonautwiki.org/wiki/Oxycodone

Den nettsiden bør du bruke hver gang du lurer på noe angående rusmidler.
!
Vis hele sitatet...
Ok, takk skal sjekke ut den nettsiden.
Aha! Trodde faktisk ikke det var noe folk gjorde, høres skummelt ut, vet ikke hvorfor men det bare gjør det for meg

Jeg tar Oxynorm og Oxycontin fast 3 ganger i uka, så du har helt rett angående avføring Men jeg spiser mye svisker så har null problem.

Skal ikke snorte Oxynorm, men forstår at det blir gjort om det gir mer tilbake for pengene som du sier.

Takk for en ryddig og seriøs svar Ikke ofte man får seriøse svar her.