Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2889
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller kanskje en hybrid?


ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det meste er hybrider nå for tiden, fra det jeg vet er det ingenting som er en ren indica eller sativa lengre.

Men det her er definitivt mer på Indica siden, tykke blad og få fingre.
Sativa har flere fingre og tynnere blad:
datadyrkegeeknarkis
84 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det meste er hybrider nå for tiden, fra det jeg vet er det ingenting som er en ren indica eller sativa lengre.

Men det her er definitivt mer på Indica siden, tykke blad og få fingre.
Sativa har flere fingre og tynnere blad:
Vis hele sitatet...
Var det jeg mente også

edit: men det er syv fingre, akkurat som det pleier å være på sativa dominerte strainer,
Sist endret av snowden; 23. oktober 2021 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er vel en sativadominant plante?
Vis hele sitatet...
:
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det meste er hybrider nå for tiden, fra det jeg vet er det ingenting som er en ren indica eller sativa lengre.
Vis hele sitatet...
Afghani o.l er kanskje ren Indica?
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Afghani o.l er kanskje ren Indica?
Vis hele sitatet...
Hva med landrasene dem jakter i strainhunters da? det er jo landraser. Veldig rene raser som ikke er tukla med
Genetikken der nede har blitt vannet ut. Ikke pure og urørt som man tror.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Hva med landrasene dem jakter i strainhunters da? det er jo landraser. Veldig rene raser som ikke er tukla med
Vis hele sitatet...
Strainhunters er.. vel de er PR-kåte karer, de er ikke kunnskapsløse, men de elsker å hylle seg selv og hva de har fått til opp i skyene, ryktene sier at de har stjelt strains og markedsført de se om egne.
Sist endret av Dodecha; 31. oktober 2021 kl. 00:31.
Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Hva med landrasene dem jakter i strainhunters da? det er jo landraser. Veldig rene raser som ikke er tukla med
Vis hele sitatet...
Der nede?
Det er vanlige strains for hobbygartnere...
Poenget er at det ikke er Sativa-gener i den...
Sist endret av Montezuma; 31. oktober 2021 kl. 02:45.
Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Hva med landrasene dem jakter i strainhunters da? det er jo landraser. Veldig rene raser som ikke er tukla med
Vis hele sitatet...
I flere av episodene snakker dem med lokale bønder dem har gitt forskjellige strains til tidligere. Strainhunters har jeg sett mye på, men har bismak ved ettertanke om hvordan de har bidratt til å innføre moderne strains i landområder som mest sannsynlig har blitt utblandet som følger av dette. Arjan er også litt uggen type, som tydeligvis er veldig høy på seg selv.