Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3872
Hei!

Jeg har et Gopro kamera med en altfor dårlig minnebrikke og jeg trenger en ny en, men det finnes så mange forskjellige minnebrikker at jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.

-Skal være 32 eller 64gb
-Hvilken minnebrikke bruker dere i Gopro kameraet deres?
Jeg bruker et 32gb class 10 UHS1, det viktige er at kortet er class 10, ikke lavere.

Dette er et hero 4 silver.
Sist endret av Hak; 31. januar 2015 kl. 13:02.
" HERO4 Black & Silver
A Class 10 MicroSD card up to 64 GB is required.
Not all Class 10 microSD cards have the same data write speeds. Due to the higher bit rate capabilities and to support new features of HERO4 camera, we have provided a list of recommended cards that provide the best experience "

SanDisk Extreme 32GB microSDHC (SDSDQXL-032G) http://www.netonnet.no/art/foto-og-v...b/209012.7380/

SanDisk Extreme 64GB microSDXC (SDSDQXL-064G) http://www.netonnet.no/art/foto-og-v...b/209014.8048/

Lexar 32GB SDHC 633x (LSDMI32GBBNL633R)

Lexar 64GB SDXC 633x (LSDMI64GBBNL633R)

Fant ikke noe link på Lexar produktene.

Men GoPro anbefaler Sandisk Extreme seriene ihvertfall.
Sist endret av GoingCrazy; 31. januar 2015 kl. 13:14.
Clas Ohlson selger dem for en femtilapp mer, dette er noe jeg ville gått for, det er stor forskjell mellom klasse 10 og klasse 4.
Kjøp et UHS 1 eller bedre kort for HD film i Gopro Hero 4 Silver
Jeg har Lexar 64GB SDXC 600x til mine hero 3+ black, noe som funker veldig fint!
har prøvd alle modusene, kortet tar alt.
Men om du spiller av filer med høy datahastighet (1080p 60fps etc.) på en dårlig til middels bra PC, eller rett fra minnebrikka på alle pcer vil du oppleve hakking og dårlig ytelse. Dette vil bli fiksa om du legger filene over til pcens harddisk. Det er heller ikke alle PCer som klarer å spille av alle filmmodusene bra nok, og du vil oppleve hakking etc.
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Trådstarter
Takk for alle tips, kommer nok til å gå for et sandisk 64gb som er blitt linket til over.