Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3186
Nå har jeg takket ja til å være med i et webutviklingsprosjekt. Daglig leder er veldig pågående og har allerede registrert et AS i forbindelse med prosjektet. Han førte meg opp som daglig leder. Nå i ettertid kom jeg på at det kanskje kan påvirke arbeidsavklaringspengene mine at jeg er oppført som daglig leder, uavhengig av inntekt derfra? Jeg har ingen inntekt fra dette prosjektet, og kommer ikke til å få det.

Jeg kommer til å spørre NAV. Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer i mellomtiden.
Sist endret av Stingray; 20. november 2020 kl. 22:04.
Du registrerer vel bare om du har jobbet eller ikke på meldekortet?

Skulle vel tro de bare er interessert i lønnet arbeid?
Dette står tydelig forklart når du skal fylle ut meldekortet. Du skal fylle ut alt arbeid også det som ikke nødvendigvis er lønnet.

Som hovedregel skal du alltid oppgi det antallet timer du faktisk jobber.

https://www.nav.no/no/person/arbeid/...ingspenger_kap
Tusen takk for linken, Dough!
Jeg sørger for å gå av som daglig leder umiddelbart.
Jeg fikk ikke trekk i dagene jeg var på kurs/jobb som ikke-ansatt.
Sitat av colakork Vis innlegg
Jeg fikk ikke trekk i dagene jeg var på kurs/jobb som ikke-ansatt.
Vis hele sitatet...
Jeg har noen år med AAP og er ganske sikker på at du under normale omstendigheter uten at noe er avtalt som kurs/tiltak blir trekk time for time du fyller som arbeid.

Vil anbefale TS å snakke med NAV om dette er noe du kan få godkjent som tiltak e.l. De er faktisk ganske greie å ha med å gjøre i mange tilfeller.