Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1234
Hei! Akuratt starta med pisseprøver å selvfølgelig blir jeg litt frista når frostnatta nettop har vært her! Så jeg lurer på er det sant at det ikke slår ut på vanlig test å at det må en helt egen test til?
Ja, men kun 1-3 døgn. Nå vet ikke jeg hva slags tester de tar, men jeg ville tatt utgangspunkt i at de tester for psilocybin, og så beregnet 3 dager. Ta helst samme dag etter at du har pissa (regner med at det er en dag i uken).
Det som er kjipt vet aldri når jeg får innkalling til prøvetaking. Så dette vil ikke vises på en vanlig dop test i det hele tatt helt sikker?
Etter min erfaring med urinprøver til lab på sykehus, slår ikke psykedelika eller kratom ut på disse testene. Damå det søkes spesifikt etter, det er meget kostbart og man må ha innrømmet missbruk av disse stoffene spesifikt.
Det er umulig for oss å forstå hva som menes med "vanlig doptest". Du må utdype. Har du fått tilbake resultater fra en prøve kan du f.eks se hvilke stoffer det testes for.
Jeg har brukt 2 eller 3 forskjellige rustester på min arbeidsplass, ingen av disse har testet for psykadelika. kun de typiske som thc, morfin, kokain, amfetamin, mdma, benzo..