Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2597
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd 3-CMC. Hvordan er det?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
In other words, 3-MMC is the more potent chemical that can produce rapid-fire bombardment of the neurotransmitter vesicles, whereas 3-CMC is the vastly inferior single-shot front loader that merely pecks at the same receptor.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
A rarely seen halogenated cathinone drug. Likely to be a stimulant, possibly an entactogen. (Note: The amphetamine analogue of this drug, 4-CA, is a highly dangerous neurotoxin, no data about the safety of this one, but should likely be avoided)

- Google
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusfølelse er som Molly og C. Dosering er lik som C �� Behagelig og lineær rus. Man kjenner følelse av C og det er jo meget positiv. Avslappende og ikke så hakkende som C. Attpåtil så får man ikke nedtur når effekten går ut, slik som man kan få med cola og Molly. Jævla digg ��
Anonym bruker
"Skrikende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ekstrem varsomhet når man benytter seg av disse, helst bruk analysetjenesten slik at du kan unngå de toksiske variantene som er på markedet.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På sett å vis så har vi hatt dette en stund nå, dessverre akkurat blitt tomt. Men for min del så digga jeg det! Og andre som har fått smaksprøve, har kommet tilbake for å ville ha mer av det.
Her kalles det for Colly av den simple grunnen at den har mye av det samme rusfølelsen som cola og Molly.
Nå snakker jeg kun for min egen del og fruen sin, men vi begge foretrekker Colly over de andre stimulantene som har vært tilgjengelig i årrekke. Men kanskje fordi colly er relativt nytt å funky?
Varsomhet er absolutt nøkkelen i det, skrikende føniks