Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1028
Noen som har erfaring med å drikke større .engder alkohol(sprit) og så røyke changa fra flaske bong?
Gir det grei effekt selvom man er noe full?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg virka det dårlig, ble ekstra varm i skallen og effektene fra changaen ble dempet.
Gikk for min del fint. Ble veldig trippy stemning. Liker det best alene tho.
Mener det kan gjøre sånn at man ikke klarer å spy like lett, så ikke drikk for mye
Har kun røyka rene dmt krystaller, men det funka like fint som edru for min del. Så lenge du Tar det på et på et rolig nash eller noe, hvor det ikke er masse drita folk rundt deg som ødelegger opplevelsen så går det nok fint
Personlig mener jeg det er helligbrøde å mikse åndemolekylet med annen gift. Kanskje en Valium for å roe nervene før hyperspace. Changa er jo ofte litt snillere, men likevel DMT. Det er gammel indianermedisin med et enormt potensiale brukt riktig og bør respekteres deretter.