Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1357
Hei! Jeg har da blitt henvist til personlighetsklinikken på Ullevål for å behandle at jeg grenser mot Borderline Personlighetsforstyrrelse. Dette vil skje om en god stund, og jeg har sagt til psykologen at jeg røyket hasj i påsken, men skal slutte nå. Jeg skal selvfølgelig slutte under behandlingen, men lurte på om de tar pisseprøver, så jeg kan vite om jeg kan røyke en sjelden gang iblandt med venner FØR behandlingen starter?? Har en tendens til å bli aggressiv av alkohol, og straight edge høres virkelig ikke gøy ut. Kjøper ikke selv, røyker ikke alene. Er bare med om noen deler en J.

Takk for svar på forhånd!
Hvis du har innrømt at du har BPD OG røyker hasj til psykologen kan det fagodt hende de vil ta prøver. Det kan ikke vi vite.
Trådstarter
2 0
Jeg innrømte at jeg røyket weed(var bare hasj i påsken), men det med BPD var det hun som fant ut etterhvert.
De kommer nok til å ta en urinprøve av deg, mest for å diagnostisere deg korrekt, fordi misbruk av enkelte rusmidler kan gi BPD-liknende symptomer. De skal utelukke misbruk også fordi din behandling kan bli negativt påvirket av det.
Jeg ville vel uansett tenkt at den prosessen du skal inn i nå er et greit utgangspunkt for å kutte det ut, selv om det er kjedelig.

BPD er komplekse saker, og hvis du vil gjøre det beste ut av situasjonen har du best forutsetninger når du er klar i hodet. Uansett hvor lett det er for alle andre å si.