Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1615
Hjelp!

Min Mac Air vil plutselig ikke skru seg på. Eller...når jeg holder inne av/på knappen i noen sekunder så høres det ut som den slår seg på, man hører vifta går (mer enn normalt). Men skjermen er svart og det kommer ingen oppstartslyd, ingen tastaturlys heller. Den lader tilsynelatende som normalt. Har null peiling på data, men har prøvd å google litt og prøvd å SMC-reset uten at det hjalp. Noe mer jeg kan prøve på selv? Har også sjekket at lyset på skjermen ikke er skrudd helt ned. 😅 Hilsen fortvilet jente 😫
Trykk Command + Control + Option + Powerknappen
Trådstarter
2 0
Den skrur seg bare på når jeg gjør det, dvs vifta begynner å gå.
Hadde et lignende problem for en stund siden, da var det skjermkortet som hadde tatt kvelden
Hvis det er mulig å fjerne batteriet og sette det inn igjen bør du prøve det. Hvis ikke, prøv å holde knappen inne en stund ETTER at den tilsynelatende har startet.
Det kan seff også være skjermkortet, men det skal ikke være spesielt vanlig at det ryker på Mac.