Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 997
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lest litt om oksytocin spray og det ser ut som om dette kan ha en del gode effekter sosialt etc. Er det noen som vet om dette er noe man kan få fra legen i norge? Vet jeg bør spørre han men det er kjedelig og flaut å komme dit og spørre hvis det er et garantert nei... Er det noen som får det/har prøvd det og har erfaringer å dele?
Du kan jo se om det er å finne i felleskatalogen. Vet leger kan skrive ut annet som ikke står felles katalogen, men er jo en start.
Jeg spurte først fastlegen og hun sa nei, eller hun ba meg komme opp med en god grunn, gadd ikke det. Jeg bestilte en sprayflaske gjennom ebay eller amazon, gikk greit igjennom den. Første bud er å ikke handle for over tollgrensa på 350 kr så det må fortolles. Kan ikke si jeg merka de helt store effektene desverre, merka kanskje noe men klarer ikke forklare hva.