Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4769
Hei!

Vet ikke om dette er rette plassen å spørre om dette, men jeg er på jakt etter å kjøpe klistremerker til en festival. Klistremerkene skal bestå av eget design, og skal klistres på kaffekopper og lignede i papp/plast kvalitet, så kvaliteten trenger ikke være så fantastisk siden de brukes kanskje maks i 1 time når noen først mottar koppen.

Har noen noe tips til hvor jeg kan få tak i dette?
http://button.no/klistremerker/

Kom på disse i farta.
Veldig hyggelige folk og er veldig seriøse innenfor det de driver med og de gjør veldig bra jobb! Det som står på siden det er jo bare priseksempler, men kontakt de så får du nok hjelpa du trenger.
De lager også buttons (det ligger jo litt i navnet), navneskilt og har vist såvidt begynt med t-skjorter også hørte jeg selvom det ikke stod på siden deres..

Så støtter du i tillegg en god sak om du bruker de
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Hvor store skal disse klistermerkene være? Jeg kjøpte meg nylig en merkemaskin for å sette stickers på alle disse fleskene med forskjellige e-juice- blandinger som begynner å fylle opp skapene mine, og kan fortelle at det har skjedd en del også på merkemaskinfronten de siste åra :P
Jeg kjøpte en DYMO LabelManager 280D, og ble overrasket over hvor mye muligheter man har



Nå har jeg riktignok ikke bruk for noe annet enn det mest basic, men virker som du kan laste inn forskjellige designs fra PC/MAC, og printe dem som stickers (så lenge du har kasett med forskjellige farger). Hvis du bare skal ha stickers til kaffekopper, er det nok mulig en sånn vil være optimalt, men som sagt er du begrenset når det kommer til størrelse i den ene dimensjonen.