Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1790
Jeg er ute etter ett tråløst headsett som tåler mye svette og regn.
Hadde i 2014 ett jaybird som jeg var veldig fornøyd med. Men det er dødt nå.

Jeg kommer til og bruke headsettet til arbeid og fritid. Men trenger noe som tåler vann. Og ett jeg kan ha caps eller lue på meg.

Hva er din anbefaling?
Hvis in-ear er aktuelt kjøpte jeg akkuratt Sony mdr-xb80bs (tror det var det de het) på power, de var nedsatt fra ca 1500kr til 899 og til treningsbruk er de fantastiske, kan bli litt basstunge ellers, men jeg er kjempefornøyd til mitt bruk.
Ellers hører jeg en del skryter av Plantronics backbeat fit 500, men de har jeg ikke hørt selv, har nok hodetelefoner og synes det er greiere med in-ear til trening og fysisk aktivitet.
Hva er du ute etter? in-ear, over-ear, on-ear, headphones.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
In-ear må jo være mest aktuelt.
Jeg har også brukt jaybird siden 2014! Var så fornøyd at jeg kjøpte akkurat de samme når jeg mistet de 2 år etter.

Mine tok også kvelden for en drøy uke siden. Har måtte tape de sammen siste halvåret + var på de siste proppene av de som fulgte med;



Har alltid vært skepsis til in-ear plugs, men slo til på et par Jabra Elite 65t og har aldri vært så fornøyd med et headset før! Meget bra lyd, ~5t batteritid, etui som lader de fra 0-100% 3 ganger, egen app hvor man kan equalize lyden etter ønsket behov etc.

Ville ikke anbefalt sportsutgaven av de. Dårligere lyd + og du betaler mye ekstra for pulsmåler (som er uansett ganske presis og noe ihvertfall jeg sjeldent bruker)

Min største bekymring var passformen og om de satt bra nok i øret, men de sitter perfekt! De er også svetteresistent. Siden jeg kjøpte de har jeg kjørt intervalltrening + flere styrkeøkter uten problem med at de eventuelt skulle dette ut etc. Anbefales!
Sist endret av mr_rager; 3. mai 2019 kl. 10:18.