Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6111
Hei, jeg har utviklet en nettbutikk som jeg trenger litt tilbakemeldinger på

Har sett flere lignende innlegg tidligere, og tenkte å prøve selv. Både negativ og positiv tilbakemelding ville vært fint. Jeg er klar over at siden er treg og har et gratis domene. Dette vil bli fikset i nær framtid (ukes tid).

URL: mobilbutikken.pe.hu

Takk på forhånd. Om du finner noe du liker er det bare å handle, alt er funksjonelt og betalinger blir prosessert via stripe. Du får 15kr rabatt med kode nff15
Hva konkret er det du har utviklet?
Sist endret av Spelly; 8. oktober 2016 kl. 12:51.
Jeg har bare utviklet betalingspluginen, resten er satt opp med WooCommerce
Hvis du vil at netbutikken skal tas seriøst bør det stå kontaktinformasjon et eller annet sted på siden.
Jeg klarer aldri å ta nettbutikker seriøse der de fremstiller 5 av 6 varer på "salg" - er dette bare en prøve eller er dere faktisk i gang som nettbutikk?
- og som dggr sier, dere har ingen kontaktinformasjon i det hele tatt... hvordan skal kunder kunne nå frem til dere?

På "ønskelister" så ville jeg fjernet "My wishlist on Mobilbutikken~Billig tilbehør til din mobil" til bare "My wishlist". Dersom dere skulle hatt med navnet på butikken så ville jeg fjernet "~" da dette virker veldig useriøst (i mine øyne). Og, hvorfor står ting på engelsk når alt annet på siden er på norsk? Dette ser man også i handlekurven da det står "0 items".

Annet enn det ville jeg gjort noe med navnet på butikken. Jeg tror ikke de fleste ser positivt på at dere kaller det for "Mobilbutikken~"... Jeg venter bare på at det skal stå "lixm" eller "assa" et eller annet sted på siden.
Sist endret av The Riddler; 8. oktober 2016 kl. 15:49.
Du har vannmerke fra et annet firma på to av produktbildene dine.(?)
Ikke markedsfør gavekort sammen med produktene dine, har det heller på en egen side. Evt bare synlige for nåværende kunder.

Du sier du har kodet betalingspluginen, men slik jeg ser den kjører du standard Wordpress med et gratis WooCommerce theme (dette). De betalingsmåtene som er lagt inn er standard WooCommerce.

Kan du ikke vise oss det DU har utviklet så kan vi vurdere kvaliteten på akkurat det.

Slik jeg ser det har du bare hevet inn tekst, produkter og en liten gavekode.
Billig ladere, beskyttere og deksel
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg kan huske fra norsken i u-skolen heter det i så fall: "Billige ladere, beskyttere og deksler" for flertall, eller "Billig lader, beskytter og deksel" om du skal ha entall

Ellers nice side da, clean og fin. WooCommerce er en bra plugin.

Ville kanskje rotert bildet av flyadapteret og ikke brukt bilder med vannmerke? hehe
Sist endret av delysid; 8. oktober 2016 kl. 17:39.