Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 7207
Sitat av moret Vis innlegg
lol. Det har da funket knall med innebygget lydkort for min del. Hva slags skrot-pc er det du egentlig har?
Vis hele sitatet...
så bra! kan du linke hva slags maskin du har og hvor mange millisekunder latency er du snill, ?
Sitat av lydmannen Vis innlegg
så bra! kan du linke hva slags maskin du har og hvor mange millisekunder latency er du snill, ?
Vis hele sitatet...
Satt sammen av random deler. Usikker på hva som egentlig sitter i den. Står vel en liste i "vis meg pc'en din"-tråden(eller hva den nå heter). Du får finne det sjøl om du føler det er verdt det.
Jeg gidder ikke poste latency i millisekunder da du nevnte "flere sekunder", noe det ikke er. Det kan godt vare et par millisekunder, kanskje til og med 0,5-1sek, men ikke "flere sekunder".
Lurer også på hvorfor mac er så himla mye bedre enn windows på dette, har du noe å vise til for å underbygge påstanden din?
Mac er vel ikke særlig mye bedre - det var nok slik en gang. Men nå er det intel inside også hos mac.
Er da mange som bruker windows maskiner til lyd og lydbehandling. Inkl studiobruk etc.