Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1720
Dette er noe jeg har tenkt på i 4 år, men når exit ble vist på nrk så måtte jeg skrive en bok siden så mange ble sjokkerte. Boken jeg skriver er om rus og fester og det som skjer der. Å da snakker jeg ikke om den vanlige festen der du sitter å drikker og skravler. Jeg skriver om mange av mine egne historier,fra venner og prøver å samle inn historier rundt om i Norge. Denne boken vill jeg skrive fordi folk flest er uvitende, jeg har allerede begynt med den. Men lurte på om noen ville dele noen historier fra ville fester der det tar helt av. Dette vill bli helt anonymt.
Hva vil du egentlig med boken? Er den tenkt å ha et kritisk syn på festkultur i miljøer der det er mye penger i omløp, eller skal den bare beskrive festing generelt?

Det er nok mange som har vært på fest der man gjør mer enn å bare "sitte å drikker og skravle", ref. raveparty, skogsfest etc. Hvis man ønsker seg beskrivelser av festlige aktiviteter litt utover det vanlige så kan man eksempelvis lese biografien til Motley Crue eller Ozzy. Fester som blir arrangert av MC-klubber o.l. er jo også kjente (b.la gjennom media) for å ha større mengder godsaker tilgjengelig for deltakerene.

Jeg tror ikke folk flest er uvitende om at det foregår heftige fester i land/utland. Det var ikke intensiviteten på festingen i Exit som var "sjokkerende" - det er tankegangen/tenkemåten og umoralen til de godt bemidlede personene i dette miljøet.
Hvis du vil lese om sjokkerende greier kan du se litt over nivået til exit.
F.eks. fester i playboy mansion. Katt Williams bl.a. har gitt uttrykk for at det er ille greier som har skjedd der.

Finanselitens fester er drøye på mange måter. Se f.eks. Jimmy savile.
Utrolig kvalmende hvor mye faenskap som har skjedd og som skjer. Og som blir dekket over.

Lykke til med boka di.
Psykedelisk bakverk
Som nevnt, det er ikke festene i seg selv gjør at exit har sjokkert. Det er hvor kyniske disse personene er, spesielt med tanke på den høye posisjonen de har i samfunnet. Det er dette med hva som skjer bak elitens fasader, og at dette kan være sjefene til hundretalls av mer "normale" a4-mennesker som har fasinert folket. At det skjer syke ting på fester er nok ganske allment kjent, og jeg tviler på at folk flest bryr seg om hva en gjeng middelklasse-knarkere gjør bak lukkede dører.