Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 406207
Ja, men de vil vel merke at det er vannet ut?
Vet om lignende tilfelle. Denne personen hadde røyket før pisseprøve, så han satt oppe til langt på natt og drakk latterlige mengder vann. Etter det jeg har hørt slo testen ut negativt. Han fikk visst så klar urin at han hadde problemer med å overbevise dem at det ikke bare var vann :P

Når det er sagt så har jeg ikke hørt dette direkte fra vedkommende, så skal ikke se bortifra at historien er litt pynta på..
Kreatin øker musklenes evne til å ta opp vann. Det fører til at kroppen bryter ned og kvitter seg med avfallsstoffer raskere blant annet. Tviler på at effekten av kreatin bidrar til at han pisser rent, men kanskje et stort inntak av vann..
Det er verdt å huske på at det faktisk ikke er ufarlig å innta ekstreme mengder vann, så ha dette i bakhodet. Det er, i verste fall, dødelig.
Ja. Hun borte i england som døde av å knipse E, døde av vannforgiftning. Hun overdrev vanndrikkinga når hun kom hjem fra klubben å helte ned tror det var rundt 5 liter på kort tid
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Det er verdt å huske på at det faktisk ikke er ufarlig å innta ekstreme mengder vann, så ha dette i bakhodet. Det er, i verste fall, dødelig.
Vis hele sitatet...
Det er sant, men det skal _ganske_ mye vann til for at du skal dø av det.
Kreatinen har fint lite å gjøre med om en THC prøve slår ut negativt eller positivt.

Kreatinens hovedfunksjon (det finnes naturlig i kroppen) er å stille som et reserve høyenergi fosfat som kan reversibelt binde med ADP for å øke intracellulær mengde med ATP (potensiell energi). At dette skal ha noe med hvordan fettet binder afallstoffene fra THC virker høyst usannsynlig.

Dessuten er de folka rimelig potet om de går god for en utvannet pissings. I 90% av tilfellene blir den ikke godkjent om du har sittet oppe hele natten og pattet på flasken.

Hadde forresten vært kult om du gav oss resultatet i morgen! Ønsk han lykke til.
Det eneste Kreatin vil hjelpe på i sammenheng med urintesting, er hvis det skal taes GC-MS (Labtesting) av urinet.
Kreatinnivået er en faktor de sjekker for å forsikre seg at urinet ikke er utvannet, og at du skiller ut en normal mengde av det. Den eneste "sikre" måten å best mulig få en negativ prøve er som følger:
Lev usunt, spis feit mat og generelt vær lite fysisk aktiv, i dagene før prøven. Da vil kroppen bygge opp fettreservene, og midlertidig "begrave" THC-Metabolittene litt dypere i fettvevet. Dette vil resultere i mindre utskilling av metabolittene i urinet.
Gå så til innkjøp av B-vitaminer (B-total er optimalt, evnt. B2/B6/B12).

3-4 timer før prøven, starter man å drikke vann. Man kan holde seg til et middels stort glass hvert 20 minutt, eller bare få i seg 2 - 3 liter over nevnt tidsrom, med proposjonelt økende vanninntak nærmere prøvetidspunktet.
Gjennom hele dette tidsrommet er det lurt (og nødvendig ) å urinere mye, særlig rett før prøven (Husk at du skal spare litt urin til prøven også). Dette vil flushe ut alt av "gammelt" urin som har samlet seg opp over lang tid og inneholder en normal konsentrasjon av metabolitter, og erstatte det med fersk, utvanna urin.

Fra det er 1 time til prøven kan en begynne å ta B-vitaminene.
For meg har det fungert best å ta 5 stk når det er 60 min til prøve, og 3 stk til når det er 40 min til prøve. B-Vitaminet og gulfargen den lager vil holde seg i urinet , selv om du urinerer 2-3 ganger etter inntak. Det er ikke spesielt farlig å ta mye B-vitamin, da overskudd, som sagt: skilles ut i urinet.

Denne metoden er best når det gjelder home-kit, stix, dyppetester og engangstester generelt. Hvis du skal lure labtester, må du også tenke på Kreatinnivået ditt.
Her er en metode angående nettopp det

Lykke til folkens!
hello freaks

det har seg sånn at jeg skal ta et blodspeil i morra ang medisiner jeg tar for en bipolar lidelse, har ikke røykt hasj siden fredag av den grunn jeg ikke vil forstyrre blodprøven. + jeg har litt noja for å bli busta siden jeg snart skal ta oppkjøring til bil sertifikatet

legen har ikke har kryssa av for thc på blodprøve skjemaet.

tingen er at det kommer en kompiss litt senere som har med noe shitt og jeg tenkte å ta et trekk fra bongen.

har lest meg fram til at thc kan sitte i blodet 1-7 dager avhengig av mange variabler

men hvis jeg tar 1 trekk kan det vell ikke ha noe å si på blodprøven`? eller er det noen som kan gi meg litt info om dete?

på forhånd takk:=)
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Cannabis (THC) kan bare spores i noen timer etter siste inntak ved blodprøver. Det mest vanlige ved testing for narkotiske stoffer er urinprøver. THC kan spores i urin i ca. 1 uke etter ett enkeltinntak, og i ca. 10 uker ved jevnlig røyking.

Selfølgelig kommer det ann på testen også, om den ikke er en test som slår ut på THC så er det jo ikke noe problem uansett om du røyka før du gikk inn til testen..
oki, så hvis jeg tar meg ett nå er det vekke innen 10 timer? har litt noja siden legen og min far er venner og jeg har hatt rus relaterte problemer i fortiden. er kanskje paranoid, men liker å være på den sikre siden:P
Hvis du er påvirket av noe, så finnes det i blodet.
Du er påvirket av hasj omtrent hele dagen selv om du bare føler rusen i et par timer, tror ikke noen sjekker etter THC i blodet uansett.
Hadde de villet sjekke deg så hadde de bare tatt urinprøve, ville ikke bekymret meg.
Sist endret av Cheese; 25. januar 2012 kl. 21:17.
Legen kan ikke bare ta blodprøver av deg for moro skyld. Det finnes strenge regler for dette. Han har dessuten ikke krysset av for at de skal sjekke THC-verdiene dine, så da vil ikke labteknikeren bry seg med det.
Sitat av caperno Vis innlegg
Legen kan ikke bare ta blodprøver av deg for moro skyld. Det finnes strenge regler for dette. Han har dessuten ikke krysset av for at de skal sjekke THC-verdiene dine, så da vil ikke labteknikeren bry seg med det.
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig. Det blir fylt ut ett skjema som følger blodprøvene dine, for at det skal sjekkes etter thc så må det krysses av i nevnte skjema. Slapp helt av
Hvis de kunne tatt det på det sånn helt uten videre hadde jeg vært sjanseløs for lengst. Ingen fare. Har tatt drøssevis med blodprøver selv med rusk og rask i årene.
Sitat av Green_Matter Vis innlegg
oki, så hvis jeg tar meg ett nå er det vekke innen 10 timer? har litt noja siden legen og min far er venner og jeg har hatt rus relaterte problemer i fortiden. er kanskje paranoid, men liker å være på den sikre siden:P
Vis hele sitatet...
Selvom de er venner, så har legen taushetsplikt ovenfor andre. Strenge regler det der! Kan ikke bare fortelle til din far selvom de er venner
Om du er redd for at de skal sjekke etter THC i morgen så ikke røyk i dag. Det er bare 1 kveld uten kontra å måtte gå på pisseprøver å flere måneder.
Når jeg tok urinprøve sjekka de for alle ulovlige stoffer selv om de bare hadde krysset av på THC. Tar ikke annet en weed så det var ikke no stress, men reagerte veldig på at de abselutt skulle sjekke meg for alle narkotiskestoffer. Vil påstå at det er kontraktbrudd fra dems side.

Dersom du ikke skal testes for THC skal det gå bra. Om de sier annet vet jeg ikke hva du bør gjøre. Lykke til
går helt fint slapp av Legen har taushetsplikt uansett
Uansett så ville jeg ha byttet lege om min lege var nær venn med noen i familien.
Selv om jeg ikke bruker ulovlige rusmiddler, så føles det bare helt feil.
Sist endret av Fuzzybossen; 26. januar 2012 kl. 00:45.
pga høyt sykefravær var jeg på kontoret hvor jeg jobber å hadde møte med sjefen som ikke lenger trodde meg ang mine ryggplager som jeg har. i dette møtet kom det frem at de var villige til å sende meg til bedrifthelsetjenesten for å se om dette var mulig å gjøre noe med. så et par dager senere så har vi et nytt møte hos bedrifthelsetjenesten, hvor legen sier at de har rett til å sjekke meg for narko/alokohol misbruk, men utfører ikke noen test på dete møtet. men så har jeg blitt inkallt til møte hos legen legen for sjekk om ca 4 uker. det virker på meg som om det ikke vi bli utført noen narko/alkotest siden dete er så lenge etter møtet hvor legen sa at e hadde rett til å teste meg. eller burde jeg være engstelig for en test som muligens viser positivt for thc?
Kan si noe om meg selv, er 18, snart 19 år.
Veier ca 87kg.
er tyn ikke overvektig eller noe sånt.
Sist jeg røyket hasj var den 20.01.12 Fredag, var 1 til 1.3G hasj med alkohol.
Er ingen heavy røyker, bruker å røyke noen ganger i mnd, mot 3 ganger.


Fredag 27.01.12 kl 16.00 - 16.10, røyket jeg og en kompis 0.2g brunt hasj, vi røyket fra en pipe blandet med frukt tobakk.
Natt til søndag 29.01.12 rundt firetiden, ble jeg tatt av politiet, mistenkt får kjøring under hasj.

Jeg rørte ikke noe hasj etter kl 16.10 den 27 Fredag, til Natt Søndag 29.01.12 kl firetiden "04.00"
Dem tok blodprøven kl 05.00 ca.

Noen som kan regne ut hvor lenge jeg var clean?
Kan dem finne ut om jeg har thc verdi i blodet mitt?

Laget en ny tråd, fordi den tråden jeg hadde, ble bare misforståelse.

Jeg tok en utregning, når jeg ble mistenkt av kjøring under rus, så hadde det gått 36 - 37 timer, sist jeg røyket 0.2g hasj, fordelt mellom meg å en kompis, fra en dårlig pipe, ublandet med frukttobakk.
Og hadde ikke rørt hasj/cannabis eller noe annet thc, siden den 20.01.12 Fredagen.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Det kommer litt ann på om testen de bruker sjekker etter THC eller 9-carboxy-THC (metabolitt).

Hvis THC: 3-10 timer etter konsumert (3 ved sjeldent bruk, 10 ved hyppig bruk)
Hvis 9-carboxy-THC: fra 1-15 dager (1 ved sjeldent bruk, 15+ ved hyppig bruk)

I tillegg kommer det selvfølgelig ann på kosthold og lignende, men variasjonen her er minimal i forhold til resten av faktorene.

THC i blodet påviser igrunn at man er ruspåvirket der og da, mens 9-carboxy-THC påviser at man har vært ruspåvirket tidligere, kort fortalt.
Sist endret av somnium; 31. januar 2012 kl. 04:33.
Sitat av somnium Vis innlegg
Det kommer litt ann på om testen de bruker sjekker etter THC eller 9-carboxy-THC (metabolitt).

Hvis THC: 3-10 timer etter konsumert (3 ved sjeldent bruk, 10 ved hyppig bruk)
Hvis 9-carboxy-THC: fra 1-15 dager (1 ved sjeldent bruk, 15+ ved hyppig bruk)

I tillegg kommer det selvfølgelig ann på kosthold og lignende, men variasjonen her er minimal i forhold til resten av faktorene.

THC i blodet påviser igrunn at man er ruspåvirket der og da, mens 9-carboxy-THC påviser at man har vært ruspåvirket tidligere, kort fortalt.
Vis hele sitatet...
Så etter det jeg har skrevet, så trur du jeg kan få tilbake førekortet?
kan ringe politiet senere, å høre hva dem sjekker, om det er 9-carboxy -thc osv..
Har fått tru at jeg kan få lappen tilbake.

Edit: Hadde fra Fredag til Lørdag 4 timers søvn, også sov jeg ca halvtime hos en kompis, før jeg tok sjåfør jobben
Tvilsomt at de i det hele tatt vil klare spore THC i prøven din da du røyker så sjeldent, skulle det skje at de finner noe på prøven, så skal testene være så presise at de kan se om du var ruset da du ble stoppet. Jeg vil si du er rimelig trygg, men noe fasitsvar vil du ikke få før blodprøven viser svaret.

Vi kan ikke gi deg noen garanti, men et hint. Du får bare smøre deg med tålmodighet. Tvi tvi. Du skal uansett ikke se bort i fra at du må vise edruelighet til politiet i ettertid. Du må eventuelt avlegge prøver over en viss periode.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av salim Vis innlegg
Så etter det jeg har skrevet, så trur du jeg kan få tilbake førekortet?
kan ringe politiet senere, å høre hva dem sjekker, om det er 9-carboxy -thc osv..
Har fått tru at jeg kan få lappen tilbake.
Vis hele sitatet...
jeg ville strengt tatt ikke ringt dem overhodet, hva godt skulle det gjøre?
det øker i så fall bare mistanken mot deg (tydelig at du er nervøs), og det eneste positive for deg er i så fall at du får litt mindre noia.

vent til saken er ferdigbehandlet, så får du svar.
om de bare tester for THC vil du få lappen tilbake tør jeg påstå.
Sitat av somnium Vis innlegg
jeg ville strengt tatt ikke ringt dem overhodet, hva godt skulle det gjøre?
det øker i så fall bare mistanken mot deg (tydelig at du er nervøs), og det eneste positive for deg er i så fall at du får litt mindre noia.

vent til saken er ferdigbehandlet, så får du svar.
om de bare tester for THC vil du få lappen tilbake tør jeg påstå.
Vis hele sitatet...
Jeg har innrømt bruk av hasj, men har ikke innrømt bruk av rus under kjøring, å var klinke edru, da mener jeg at jeg ikke har erkjent kjøring under rus påvirkning.
Jeg kan med gledelig betale en bot på 2-3 tusen kr, en å miste lappen og jobben, også starte familien min å hate meg, fordi jeg røyket cannabis.
Jeg slapp ransakelse hjemme også, har aldri hatt problemer med politiet om narkotiske stoffer, dette er første gang.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av salim Vis innlegg
Jeg har innrømt bruk av hasj, men har ikke innrømt bruk av rus under kjøring, å var klinke edru, da mener jeg at jeg ikke har erkjent kjøring under rus påvirkning.
Jeg kan med gledelig betale en bot på 2-3 tusen kr, en å miste lappen og jobben, også starte familien min å hate meg, fordi jeg røyket cannabis.
Jeg slapp ransakelse hjemme også, har aldri hatt problemer med politiet om narkotiske stoffer, dette er første gang.
Vis hele sitatet...
det er greit og vel, men det hjelper deg lite å ringe dem uansett.
jeg tviler på en politibetjent bak skranken kan fortelle deg om de tester for THC eller THC-metabolitter uansett.

du må nesten bare vente.
Sitat av somnium Vis innlegg
det er greit og vel, men det hjelper deg lite å ringe dem uansett.
jeg tviler på en politibetjent bak skranken kan fortelle deg om de tester for THC eller THC-metabolitter uansett.

du må nesten bare vente.
Vis hele sitatet...
Okei takker, du har hjulpet meg mye her.
Endelig fikk jeg den hjelpen på freak jeg trengte, den første tråden min ble bare syting å moralpreker..
Takk, du aner ikke hvor mye dette betyr får meg, å få høre det.

Skal ikke ringe, blir å vente på svar.
Jeg vil starte med å beklage hvis det allerede er en tråd for dette. Isåfall vil jeg heller linkes til tråden enn å få masse klager på det

Jeg er for tiden på urinprøver for THC, men er clean akkurat nå. Jeg lurer imidlertid på hvordan det er med oppbevaring av urin for senere bruk i prøve. Gjør det meste av testen selv, noe som gjør det relativt lett å jukse. Tar testen hjemme, og min godeste mor skal bare se testen etterpå, og hun er ikke engang i rommet når jeg tar prøven, så det har ikke noe å si for henne om den er varm eller ikke.

Jeg lurer altså på om det har noe å si hvor gammel urinen er og om temperatur har noe å si for selve testen.

Takker for hjelpsomme svar.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I dette tilfellet kan du puste lettet ut: Siden du skal ta testen hjemme, uten oppsyn så trenger du teknisk sett ikke bruke urin i det hele tatt.
Hva med å bare dryppe litt varmt vann over testen for å simulere kroppsvarmen?

Slike hjemmetester reagerer bare på om det er THC-metabolitter i vesken som dryppes på de, no more no less, ingen urindeteksjon og ingen innebygd GC-MS som gir detaljert rapport om hver minste bestanddel av urinet ditt.
For fremtidige spørsmål knyttet til hvor lenge det tar før man er clean:
Bruk THC-Kalkulatoren. Husk å vær oppmerksom på din egen kroppsbygning, BMI og fysiske form.
Har du rask forbrenning og lite fett på magen/kroppen vil du sannsynligvis bli raskere ren enn personer med mer fett eller høyere BMI. Kalkulatoren er bare en generell pekepinn på forbrenningen til gjennomsnittlige personer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har lest litt i denne tråden nå, og har et par spm.
Jeg har vært på jobbintervju og han sa han skulle ringe meg i denne uken og si ifra om jeg får jobben eller ikke. Intervjuet gikk ganske bra, men han sa at viss jeg fikk tilbud om jobb måtte de ta blodprøve, urinprøve, hårprøve, under neglene og av huden min......... så jeg har et ganske stort problem. Er amfetamin i håret lenge? trodde det bare var om du røykte hasj eller noe at de kunne finne det ut?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Har lest litt i denne tråden nå, og har et par spm.
Jeg har vært på jobbintervju og han sa han skulle ringe meg i denne uken og si ifra om jeg får jobben eller ikke. Intervjuet gikk ganske bra, men han sa at viss jeg fikk tilbud om jobb måtte de ta blodprøve, urinprøve, hårprøve, under neglene og av huden min......... så jeg har et ganske stort problem. Er amfetamin i håret lenge? trodde det bare var om du røykte hasj eller noe at de kunne finne det ut?
Vis hele sitatet...
2-4 dager med blodprøve/urinprøve, rundt 3 måneder med hårprøve.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
2-4 dager med blodprøve/urinprøve, rundt 3 måneder med hårprøve.
Vis hele sitatet...

Men kan de se om du har tatt det nylig eller om det er flere år siden på hårprøve? For han sa at de kunne finne ut om jeg hadde tatt noe de 5 siste årene på hårprøve
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Men kan de se om du har tatt det nylig eller om det er flere år siden på hårprøve? For han sa at de kunne finne ut om jeg hadde tatt noe de 5 siste årene på hårprøve
Vis hele sitatet...
5 år påvisningstid med hårprøve? Der har nok arbeidsgiver løyet til deg. Har hørt om beinmargsprøver som skal kunne påvise det etter mange år, men tviler på at de er villig til å bruke så mye penger på å teste det.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
5 år påvisningstid med hårprøve? Der har nok arbeidsgiver løyet til deg. Har hørt om beinmargsprøver som skal kunne påvise det etter mange år, men tviler på at de er villig til å bruke så mye penger på å teste det.
Vis hele sitatet...
Ja han sa det, men hørtes jo helt rart ut.
Men kan de finne amf i håret selv om det har gått ut av kroppen?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Ja han sa det, men hørtes jo helt rart ut.
Men kan de finne amf i håret selv om det har gått ut av kroppen?
Vis hele sitatet...
Ja, som sagt kan amf påvises i håret i ca 90 dager etter bruk.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Ja, som sagt kan amf påvises i håret i ca 90 dager etter bruk.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar.
Hei alle kidza, eg tar urinprøve hos legen 1 gang i uken så blir det sendt til sykehuset og ca 1 gang i måneden inkaller fastlegen meg til møte for å si svarene på prøvene osv..
Men hvis eg spør om utskrift til prøvene da står det fullt av forskjellige stoffer på arket, g ikke påvist på de fleste og på thc første gangen sto det noe om styrken med prosenter og greier på thc'en
Og de alle andre stoffene, er det noe som de virkelig tester for gjennom en enkel urinprøve?

Og en ting til, har fått lysten på å bare røyke grønt ca 1-2 ganger i måneden igjenn, men da vises jo dette på testen,, men har fundert på måter å sterilisere thc fra urin før eg kommer til legen?

For eksempel om det funker å pisse i en plast kopp, ta det i mikroen i noen minutter og når eg skal pisse i koppen hos legen så putter eg bare det fiksa urinet i koppen deres?
Noe du kan gjøre med et så lite inntak er jo å få i deg masse sitrusfrukter, husker de ba meg la dette være. De sa det var for at urinet blir for surt og kan ikke testes riktig.

Du kan foreksempel "flushe"(drikke masse vann timene i forveien, da du får veldig lyst urin av dette lønner det seg å ta ca 50-100mg b-2 vitamin siden de blir mistenksomme om urinet ditt er lyst/klart.

Ser du skriver du bare får lyst en til to ganger pr. mnd. og om du ikke skal røyke oftere enn det er du kleen på 3-10(om du er ganske standard da, kan ta lenger tid om du har mye fett på kroppen,eller kortere tid om du ikke har noe) dager ca.
Siden det er bare en gang i uka kan du jo foreksempel droppe å levere en gang hvor du har røyket rett etter forige urinprøve. Hopper du over en gang blir denne regnet som "posetiv"(det vil si de kan ikke ta deg for noe og når du leverer rein igjen uken etter kan du jo bare si du glemte det eller finne på en bullshit unnskyldning for hvorfor du ikke møtte).

Når du er på urinprøvetaking er du under oppsyn? om ikke kan du bare be en kompis som er stræigth om å pisse på flaske for deg.

Lykke til i alle fall!!

Fred ut !!!
Takk for svar :P fikk melding fra en annen med kanongodt svar så holder meg til det :P og ja er under oppsyn
Leverte en periode pisseprøve 2 ganger i uken, men er nå over på hver 14 dag. Hos meg står dem å kikker ganske nøye når jeg leverer prøven. Dvs første gangen var hu kjærringa så nært at det frista å gi henne en skvett i trynet.
Bukse og bokser skal helt ned, genser skal løftes opp og de kan stå helt på siden av deg, så dem ser hele prosessen.

Heldigvis er det noen som er litt greiere der også. Står bak meg, og skrur som regel på litt vann i vasken for å framskynne prosessen.

Dette blir jeg testet for: http://i.imgur.com/y3PrE.jpg
finnes masse tråder som ommhendler dette allrede SØK
Kanskje du får litt mer klarhet av dette:
Link
Link
Pappa er lege og har sett seg lei av all weedrøykingen min, han har ordnet så jeg må innom legen en gang i uken og avgi urinprøve. Skal dit først imorgen, og tenker at neste gangen etter det er en uke senere.

Kan jeg i teorien røyke hele denne uken hvis den imorgen slår ut positiv? Kan man se hvor høyt nivå thc jeg har i urinen, og hvor lenge siden jeg røyket, eller er det bare positiv/negativ?
Sitat av Kramer Vis innlegg
Pappa er lege og har sett seg lei av all weedrøykingen min, han har ordnet så jeg må innom legen en gang i uken og avgi urinprøve. Skal dit først imorgen, og tenker at neste gangen etter det er en uke senere.

Kan jeg i teorien røyke hele denne uken hvis den imorgen slår ut positiv? Kan man se hvor høyt nivå thc jeg har i urinen, og hvor lenge siden jeg røyket, eller er det bare positiv/negativ?
Vis hele sitatet...
ja man kan måle hvor høyt nivå du har i urinen dem kan ikke gi noe sikkert tall på hvor lengesiden du har røyk ta det er litt inviduelt hvor fort man kvitter seg med rest stoffene men dem ser jo om nivået går ned eller står stille eller i verstefall går opp
Hvis jeg røyker idag, tester meg imorgen og er positiv. Da kan jeg jo i teorien røyke et par dager til uten stress..?
Sitat av Kramer Vis innlegg
Hvis jeg røyker idag, tester meg imorgen og er positiv. Da kan jeg jo i teorien røyke et par dager til uten stress..?
Vis hele sitatet...
ja dette burde nokk ikke vere noe stress
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noe forskjell på hjemmeprøver og de politiet bruker mtp hvor lang tid det tar før man er clean? Vil det være trygt å bruke hjemmeprøve for å sjekke om man kan si ja til politiet når de spør om en prøve?