Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4290
Windows nekta plutselig å åpne en mappe på en av harddiskene mine, og sa at mappen var korrupt. Google ba meg kjøre chkdsk på harddisken, som tilsynelatende tok for seg mye diverse, før alt skulle være OK. Etter dette får jeg ikke lenger åpnet disken direkte, og får bare "access denied". Jeg har prøvd å ta eierskap av mappen, men til ingen effekt. Jeg var sikker på at nå var hele disken gåen, men så la jeg merke til at en mappe (tilfeldigvis den Windows mente var korrupt) lå i "frequent folders", og går jeg den veien så kommer jeg rett inn i mappen som tidligere var korrupt. What the fuck? Noen som vet hva jeg kan gjøre her?

Var litt snar med å lage tråd her. Om noen andre opplever noe lignende: https://www.stellarinfo.com/blog/fix...-recover-data/
Sist endret av drewjuice; 8. mai 2021 kl. 21:16.