Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3395
Hvor mye Valium anbefales det å innta for en ekstra gofølelse, bruker 5-10mg ved angst, noen med et lurt tips?
Klimafiendtlig troll
Hvis du har et angstproblem hvor 5mg hjelper, så ville jeg latt være å ruse meg på de. Blir fort en vane, og før du veit ordet av det mister du den resepten.

Pakningen du får forsvinner mye raskere enn du tror, og du må anta at legen din teller dager og har god innsikt i bruken din. Doseøkning er vanskelig å unngå dersom du ikke har fullstendig stålkontroll. Plutselig funker ikke de 5mg noe særlig, selv etter lengre pauser.

Samme gamle regla .
HEL
Trådstarter
Kloke ord det der, du fikk meg på andre tanker, ble plutselig ikke så fristende å prøve en større dose. Takker!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Istedenfor å unngå ditt spørsmål, skal jeg prøve så godt jeg kan å svare på det;
Hvis du tar 20mg vil du føle deg noe sløvere, kombinert med et par øl vil du muligens føle en slags euforia, hvis du er "nybegynner".

En gang er nok, da har du testa hva det går ut på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Istedenfor å unngå ditt spørsmål, skal jeg prøve så godt jeg kan å svare på det;
Hvis du tar 20mg vil du føle deg noe sløvere, kombinert med et par øl vil du muligens føle en slags euforia, hvis du er "nybegynner".

En gang er nok, da har du testa hva det går ut på.
Vis hele sitatet...
20 mg kombinert med alkohol?
10 mg holder lenge om man ikke har mye erfaring med valium. Man kan alltid ta mer men ikke mindre.
Anonym bruker
"Overtalt Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greia med benzo generelt er at det ikke gir noe mer godfølelse om du tar mer en at det virker som det skal. For folk som er innkjørte så vil det ikke virke, så derfor vil de trenge mer. Så om du gjør deg selv en tjeneste, så lar du være å bli innkjørt. Alkohol opp på vil jo noen ganger gi enn twist med litt mer euforii, men er potensielt livsfarlig med tanke på hva du kan komme på og gjøre.

5 mg holder lenge om du ikke er innbarket. Du vil da ikke få mer eufori på 10 eller 20 miligram. Euforien på benzo er stort sett mest markant lagt merke til de første 2-3 timene. Deretter tror du at du er normal, men er alltid fremdeles påvirket.1 valium har effekt i en 2-3 døgn.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Som tidligere storkonsumer av benzo, hero, og gjerne noe oppkvikkende kan jeg si at nå som jeg ikke er innkjørt er 5 gram valium tatt etter måltid og gjerne skylt ned med varm drikke og noe sukker eller annen Karbo noe jeg kjenner veldig godt....

Trenge tikke valium heller så da får jeg jo en slags rus, men ender jo bare opp med at man gjør med spontane ting.

Kjøper dyre ting eller tar avgjørelse man eller ikke hadde gjort. Og er jo ikke noekoselig rus, mer avslappende.

Blander jeg 5 mg med en øl sovner jeg antakeligvis.

Hadde prøvd uten alkohol først.

5mg valium er en dose som for de fleste kan kurer alkohol abstinenser så lite er det egentlig ikke, men alt er relativt?!?!
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
5 gram valium tatt etter måltid og gjerne skylt ned med varm drikke og noe sukker eller annen Karbo noe jeg kjenner veldig godt....
Vis hele sitatet...
Ikke rart du kjenner fem gram valium skal være bra innspist for å holde seg våken da
Sist endret av Bothrops; 16. oktober 2020 kl. 17:06.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ikke rart du kjenner fem gram valium skal være bra innspist for å holde seg våken da
Vis hele sitatet...
Hehe. Nei er nok 5mg.

Aldri spist 5gram valium. Det skal jeg ikke "skryte på.meg
Hadde tenkt til å skrive 40mg, men så leste jeg de andre innleggene i tråden og innså hvor rusa jeg er
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir bare trøtt av høyere dose enn nødvendig angst dempende dose. Hvis jeg drikker blir jeg fortere full men merker ikke noe egen godfeeling eller rus av valiumen.
HEL
Trådstarter
Går for 5mg, å litt pils, så får jeg se hva som skjer, hadde ikke tenkt å gå berserk liksom:-)
Sitat av HEL Vis innlegg
Går for 5mg, å litt pils, så får jeg se hva som skjer, hadde ikke tenkt å gå berserk liksom:-)
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en veldig bra plan. Som sagt kan du alltid ta mer senere, men lurt å begynne med liten dose. Ikke drikk for mye alkohol heller, det kan virke ufarlig og plutselig våkner du og er pumpet på sykehuset. Det er jo verste tilfelle da, men vil ikke at det skal skje.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har det noe for seg å legge en Valium undertunga for kjappere virkning? eller er det bare nonsens.?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nonsens eller placebo. Min foretrukne dose er 40 mg, kan fint kombineres med seks til åtte halvlitere etter et par ukers toleransepause (i MIN kropp). Må legge til at jeg er en rolig type på 100 kg som aldri har gjort noe dumt under påvirkning av benzo over flere år. Folk er VELDIG forskjellige.
Vil du ha kjappere funk så tygg den
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gangen min var 40 mg, etter det begynte jeg med større doser.
Sitat av HEL Vis innlegg
Hvor mye Valium anbefales det å innta for en ekstra gofølelse, bruker 5-10mg ved angst, noen med et lurt tips?
Vis hele sitatet...
20-40mg funker knall husk at 20mg valium er det samme som 1,3mg alprazolam (xanor/xanax) så ganske svak benzo spør du meg er faktisk på valium selv nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har det noe for seg å legge en Valium undertunga for kjappere virkning? eller er det bare nonsens.?
Vis hele sitatet...
Tygg den heller
10 mg vil nokk være fint for de fleste nybegynnere, spiser selv gjerne 30-40 og føler meg helt fin i formen men er jeg egentlig det spør jeg meg selv noen ganger, benzo er farlige greier